Gå til innhold

Han bryr seg ikke om meg!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har en lang periode skrevet med en mann. Gan kontaktet meg osv. 

Nå ser jeg han er aktiv på datingside og hører ikke en lysfest han. 

Dette er skikkelig tungt for meg. Hva gjør jeg? 

Anonymkode: ef7dd...102

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Går videre. 

Anonymkode: 82ad0...113

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser det var en del skrivefeil, men dere skjønner vel hva som skulle stå? 

Ikke så lett å bare gå videre, men har vel ikke noe valg. 

AnonymBruker
Skrevet

Sånne menn vil slite deg ut psykisk. Det er lett å bli hekta og det er ikke forelskelse men en slags avhengighet. Hver gang du hører fra han vil det gi deg en lykkerus og den er så god at du vil ha mer. Mellomtiden blir du nødt til å sitte å se han er online men skriver ikke til deg. Knapt svarer hvis du prøver å få oppmerksomhet. Og du blir lei deg men så en dag er han der igjen og du får samme lykkerus igjen. Så blir du slengt tilbake til den såret tilstanden.

Nei vil du deg selv godt så kom deg videre. Den fella der er ekkel....

Lykke til❤️

Anonymkode: 0f52c...c9a

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje han har fått inntrykk av at du ikke bryr deg om ham, og snur seg mot den siden mens han sitter og gråter. Sånn kan det gå når folk spør på internettforum istedenfor å snakke sammen.

Anonymkode: 02194...449

• Liker 3
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Da hadde jeg bare gått videre, ikke vits å kaste bort tid og energi på en dust. 

Skrevet

Gjør samme sak mot han. Ignorer han. Svar på meldingene hans etter noen timer.  Vet det er vanskelig men tro meg - menn elsker å jakte! Ignorerer du han vil han gjøre alt for å få oppmerksomheten din. Forsvinn litt fra sosiale medier.  La han savne deg,begynne å tenke. Er du alltid tilgjengelig vil han ta deg for gitt!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser det var en del skrivefeil, men dere skjønner vel hva som skulle stå? 

Ikke så lett å bare gå videre, men har vel ikke noe valg. 

Må innrømme at jeg ikke skjønte mye av lysfest, men det hadde kanskje ingen betydning?

Du må i hvert fall ikke sende flere meldinger så lenge han ikke sender deg noe.

Anonymkode: 7787a...1b9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå ser jeg han er aktiv på datingside og hører ikke en lyd fra han skulle det stå 😊

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme at jeg ikke skjønte mye av lysfest, men det hadde kanskje ingen betydning?

Du må i hvert fall ikke sende flere meldinger så lenge han ikke sender deg noe.

Anonymkode: 7787a...1b9

Har jo lyst til å sende til han, men bør vel ikke det. Han flørter med andre nå 😔

AnonymBruker
Skrevet

Plager meg selv med å sjekke om han er pålogget. Hva gjør jeg? 

AnonymBruker
Skrevet

Har vært i samme situasjon som deg.  Han kontaktet meg aldri men var pålogget på Instagram hele tiden. Gjorde skikkelig vondt:( har ingen råd. Men kan fortelle at det endte opp med at han innrømmet at han bare ville være venn med meg ( etter han kom til meg og hadde sex ) 

Jeg kastet han.  Blokka han overalt.  Hell to the no! 

Anonymkode: 763ae...f66

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Pålogget hvor? Datingsiden?

Anonymkode: f9246...c70

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pålogget hvor? Datingsiden?

Anonymkode: f9246...c70

Ja

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sånne menn vil slite deg ut psykisk. Det er lett å bli hekta og det er ikke forelskelse men en slags avhengighet. Hver gang du hører fra han vil det gi deg en lykkerus og den er så god at du vil ha mer. Mellomtiden blir du nødt til å sitte å se han er online men skriver ikke til deg. Knapt svarer hvis du prøver å få oppmerksomhet. Og du blir lei deg men så en dag er han der igjen og du får samme lykkerus igjen. Så blir du slengt tilbake til den såret tilstanden.

Lykke til❤️

Jeg føler det er sånn alle menn er jeg. At de bare har dama til det kommer noe bedre gående. 

Anonymkode: c618b...516

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til❤️

Dette stemmer veldig godt med sånn jeg har det. 

Du har rett. Plager meg selv med det. 

Takk for det ❤️

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som at du blir relativt fort betatt/forelsket/knyttet til folk. Hvor gamle er du og denne mannen?

Du må jo bare gå videre? Dere pratet bare med hverandre over melding, han fant vel ingen kjemi? 
Du har ingenting å tape på å sende han en melding, tror nok jeg ville gjort det for å få en "closure". Det er ikke enkelt å gå videre uten å vite om det fortsatt er villighet til å opprettholde kontakt, eller om det bare er å drite i det. 

Send han melding, spør hvordan det går. Om dere skal ta en kaffe over facetime eller skype, siden man helst ikke skal møtes i disse tider. Sier han nei, drit i han og kom deg videre, finn en mann som løper etter deg - for det fortjener alle kvinner. Sier han ja - bra for deg. 

Lykke til! 🤗

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rosatoast skrev:

Høres ut som at du blir relativt fort betatt/forelsket/knyttet til folk. Hvor gamle er du og denne mannen?

Du må jo bare gå videre? Dere pratet bare med hverandre over melding, han fant vel ingen kjemi? 
Du har ingenting å tape på å sende han en melding, tror nok jeg ville gjort det for å få en "closure". Det er ikke enkelt å gå videre uten å vite om det fortsatt er villighet til å opprettholde kontakt, eller om det bare er å drite i det. 

Send han melding, spør hvordan det går. Om dere skal ta en kaffe over facetime eller skype, siden man helst ikke skal møtes i disse tider. Sier han nei, drit i han og kom deg videre, finn en mann som løper etter deg - for det fortjener alle kvinner. Sier han ja - bra for deg. 

Lykke til! 🤗

Takk for tipset ditt. Har vurdert det, men han viser så tydelig at han ikke er interessert så føler ikke det er vits egentlig. 

Så bør det, men pyton å se han pålogget så lurer på å slette siden. 

Takk for det 😊

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg føler det er sånn alle menn er jeg. At de bare har dama til det kommer noe bedre gående. 

Anonymkode: c618b...516

Så enig. Bruk og kast. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for tipset ditt. Har vurdert det, men han viser så tydelig at han ikke er interessert så føler ikke det er vits egentlig. 

Så bør det, men pyton å se han pålogget så lurer på å slette siden. 

Takk for det 😊

Hvordan viser han det? Har dere noen form for kontakt? - Hvis ikke, da tolker du bare ting i løse luften, for å si det på den måten.

Du kan ikke vite hva han tenker eller føler, og siden du ser at han er pålogget på en datingside. Da er vel du også pålogget på en datingside? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...