AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #1 Skrevet 7. april 2020 Har en lang periode skrevet med en mann. Gan kontaktet meg osv. Nå ser jeg han er aktiv på datingside og hører ikke en lysfest han. Dette er skikkelig tungt for meg. Hva gjør jeg? Anonymkode: ef7dd...102
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #2 Skrevet 8. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har en lang periode skrevet med en mann. Gan kontaktet meg osv. Nå ser jeg han er aktiv på datingside og hører ikke en lysfest han. Dette er skikkelig tungt for meg. Hva gjør jeg? Anonymkode: ef7dd...102 Går videre. Anonymkode: 82ad0...113 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #3 Skrevet 8. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en lang periode skrevet med en mann. Gan kontaktet meg osv. Nå ser jeg han er aktiv på datingside og hører ikke en lysfest han. Dette er skikkelig tungt for meg. Hva gjør jeg? Anonymkode: ef7dd...102 Ser det var en del skrivefeil, men dere skjønner vel hva som skulle stå? Ikke så lett å bare gå videre, men har vel ikke noe valg. Anonymkode: ef7dd...102
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #4 Skrevet 8. april 2020 Sånne menn vil slite deg ut psykisk. Det er lett å bli hekta og det er ikke forelskelse men en slags avhengighet. Hver gang du hører fra han vil det gi deg en lykkerus og den er så god at du vil ha mer. Mellomtiden blir du nødt til å sitte å se han er online men skriver ikke til deg. Knapt svarer hvis du prøver å få oppmerksomhet. Og du blir lei deg men så en dag er han der igjen og du får samme lykkerus igjen. Så blir du slengt tilbake til den såret tilstanden. Nei vil du deg selv godt så kom deg videre. Den fella der er ekkel.... Lykke til❤️ Anonymkode: 0f52c...c9a 9
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #5 Skrevet 8. april 2020 Kanskje han har fått inntrykk av at du ikke bryr deg om ham, og snur seg mot den siden mens han sitter og gråter. Sånn kan det gå når folk spør på internettforum istedenfor å snakke sammen. Anonymkode: 02194...449 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 8. april 2020 #6 Skrevet 8. april 2020 Da hadde jeg bare gått videre, ikke vits å kaste bort tid og energi på en dust.
Minamemina Skrevet 8. april 2020 #7 Skrevet 8. april 2020 Gjør samme sak mot han. Ignorer han. Svar på meldingene hans etter noen timer. Vet det er vanskelig men tro meg - menn elsker å jakte! Ignorerer du han vil han gjøre alt for å få oppmerksomheten din. Forsvinn litt fra sosiale medier. La han savne deg,begynne å tenke. Er du alltid tilgjengelig vil han ta deg for gitt! 5
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #8 Skrevet 8. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser det var en del skrivefeil, men dere skjønner vel hva som skulle stå? Ikke så lett å bare gå videre, men har vel ikke noe valg. Anonymkode: ef7dd...102 Må innrømme at jeg ikke skjønte mye av lysfest, men det hadde kanskje ingen betydning? Du må i hvert fall ikke sende flere meldinger så lenge han ikke sender deg noe. Anonymkode: 7787a...1b9 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #9 Skrevet 8. april 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en lang periode skrevet med en mann. Gan kontaktet meg osv. Nå ser jeg han er aktiv på datingside og hører ikke en lysfest han. Dette er skikkelig tungt for meg. Hva gjør jeg? Anonymkode: ef7dd...102 Nå ser jeg han er aktiv på datingside og hører ikke en lyd fra han skulle det stå 😊 Anonymkode: ef7dd...102
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #10 Skrevet 8. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Må innrømme at jeg ikke skjønte mye av lysfest, men det hadde kanskje ingen betydning? Du må i hvert fall ikke sende flere meldinger så lenge han ikke sender deg noe. Anonymkode: 7787a...1b9 Har jo lyst til å sende til han, men bør vel ikke det. Han flørter med andre nå 😔 Anonymkode: ef7dd...102
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #11 Skrevet 8. april 2020 Plager meg selv med å sjekke om han er pålogget. Hva gjør jeg? Anonymkode: ef7dd...102
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #12 Skrevet 8. april 2020 Har vært i samme situasjon som deg. Han kontaktet meg aldri men var pålogget på Instagram hele tiden. Gjorde skikkelig vondt:( har ingen råd. Men kan fortelle at det endte opp med at han innrømmet at han bare ville være venn med meg ( etter han kom til meg og hadde sex ) Jeg kastet han. Blokka han overalt. Hell to the no! Anonymkode: 763ae...f66 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #13 Skrevet 8. april 2020 Pålogget hvor? Datingsiden? Anonymkode: f9246...c70
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #14 Skrevet 8. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pålogget hvor? Datingsiden? Anonymkode: f9246...c70 Ja Anonymkode: ef7dd...102
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #15 Skrevet 8. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånne menn vil slite deg ut psykisk. Det er lett å bli hekta og det er ikke forelskelse men en slags avhengighet. Hver gang du hører fra han vil det gi deg en lykkerus og den er så god at du vil ha mer. Mellomtiden blir du nødt til å sitte å se han er online men skriver ikke til deg. Knapt svarer hvis du prøver å få oppmerksomhet. Og du blir lei deg men så en dag er han der igjen og du får samme lykkerus igjen. Så blir du slengt tilbake til den såret tilstanden. Nei vil du deg selv godt så kom deg videre. Den fella der er ekkel.... Lykke til❤️ Anonymkode: 0f52c...c9a Jeg føler det er sånn alle menn er jeg. At de bare har dama til det kommer noe bedre gående. Anonymkode: c618b...516 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #16 Skrevet 8. april 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånne menn vil slite deg ut psykisk. Det er lett å bli hekta og det er ikke forelskelse men en slags avhengighet. Hver gang du hører fra han vil det gi deg en lykkerus og den er så god at du vil ha mer. Mellomtiden blir du nødt til å sitte å se han er online men skriver ikke til deg. Knapt svarer hvis du prøver å få oppmerksomhet. Og du blir lei deg men så en dag er han der igjen og du får samme lykkerus igjen. Så blir du slengt tilbake til den såret tilstanden. Nei vil du deg selv godt så kom deg videre. Den fella der er ekkel.... Lykke til❤️ Anonymkode: 0f52c...c9a Dette stemmer veldig godt med sånn jeg har det. Du har rett. Plager meg selv med det. Takk for det ❤️ Anonymkode: ef7dd...102
Rosatoast Skrevet 8. april 2020 #17 Skrevet 8. april 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Har en lang periode skrevet med en mann. Gan kontaktet meg osv. Nå ser jeg han er aktiv på datingside og hører ikke en lysfest han. Dette er skikkelig tungt for meg. Hva gjør jeg? Anonymkode: ef7dd...102 Høres ut som at du blir relativt fort betatt/forelsket/knyttet til folk. Hvor gamle er du og denne mannen? Du må jo bare gå videre? Dere pratet bare med hverandre over melding, han fant vel ingen kjemi? Du har ingenting å tape på å sende han en melding, tror nok jeg ville gjort det for å få en "closure". Det er ikke enkelt å gå videre uten å vite om det fortsatt er villighet til å opprettholde kontakt, eller om det bare er å drite i det. Send han melding, spør hvordan det går. Om dere skal ta en kaffe over facetime eller skype, siden man helst ikke skal møtes i disse tider. Sier han nei, drit i han og kom deg videre, finn en mann som løper etter deg - for det fortjener alle kvinner. Sier han ja - bra for deg. Lykke til! 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #18 Skrevet 8. april 2020 1 minutt siden, Rosatoast skrev: Høres ut som at du blir relativt fort betatt/forelsket/knyttet til folk. Hvor gamle er du og denne mannen? Du må jo bare gå videre? Dere pratet bare med hverandre over melding, han fant vel ingen kjemi? Du har ingenting å tape på å sende han en melding, tror nok jeg ville gjort det for å få en "closure". Det er ikke enkelt å gå videre uten å vite om det fortsatt er villighet til å opprettholde kontakt, eller om det bare er å drite i det. Send han melding, spør hvordan det går. Om dere skal ta en kaffe over facetime eller skype, siden man helst ikke skal møtes i disse tider. Sier han nei, drit i han og kom deg videre, finn en mann som løper etter deg - for det fortjener alle kvinner. Sier han ja - bra for deg. Lykke til! 🤗 Takk for tipset ditt. Har vurdert det, men han viser så tydelig at han ikke er interessert så føler ikke det er vits egentlig. Så bør det, men pyton å se han pålogget så lurer på å slette siden. Takk for det 😊 Anonymkode: ef7dd...102
AnonymBruker Skrevet 8. april 2020 #19 Skrevet 8. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler det er sånn alle menn er jeg. At de bare har dama til det kommer noe bedre gående. Anonymkode: c618b...516 Så enig. Bruk og kast. Anonymkode: ef7dd...102 1
Rosatoast Skrevet 8. april 2020 #20 Skrevet 8. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for tipset ditt. Har vurdert det, men han viser så tydelig at han ikke er interessert så føler ikke det er vits egentlig. Så bør det, men pyton å se han pålogget så lurer på å slette siden. Takk for det 😊 Anonymkode: ef7dd...102 Hvordan viser han det? Har dere noen form for kontakt? - Hvis ikke, da tolker du bare ting i løse luften, for å si det på den måten. Du kan ikke vite hva han tenker eller føler, og siden du ser at han er pålogget på en datingside. Da er vel du også pålogget på en datingside?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå