Gå til innhold

Prince konsert???

EmmaK

Anbefalte innlegg

Hørte til min store glede på radioen at Prince (the artist eller hva nå han kaller seg) sannsynligvis skal ha konsert i Oslo i løpet av høsten.

Har ikke hørt noe mer om det, og finner liksom ikke noe på internett heller- er det noen der ute som vet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har jeg også hørt, for en god stund siden. Du kan jo prøve å ringe til posten å høre om de har noen billetter å selge.

Prince er jo min 80-talls idol, tror jeg nesten må komme meg på denne konsert. Si i fra hvis du vet noe :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Prince konsert Vallehovin sist han var i Oslo (tror det var sist e gangen vaffal :roll: ) og det var en vanvittig bra opplevelse.

Kjempebra musikk og sceneshow. Det siste tror jeg ikke blir prioritert denne gangen, da hadde neppe Oslo Konserthus vært arena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt å bestille billetter, både fra konserthuset og billettservice men billettene er ikke lagt ut enda. konserten skal være i konserthuset mandag 21. oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på Prince konsert på hans "storhetstid" i 1988 i Paris. Jeg og

50 000 andre elleville fans. Det var helt vanvittig, en opplevelse for livet, rett og slett. Mannen er jo et musikalsk geni. Husker best når han satt alene ved flygelet...utrolig bra!

Skulle gjerne ha gått på denne konserten i Oslo konserthus også, men jeg bor langt nord i landet, og det blir veldig dyrt, iallefall med tanke på at bare billettene til konserten koster nesten kr. 1.000.-

Så dere som skal gå, Kos dere!

Når jeg bodde i Paris, så jeg også George Michael, The Cure og Supertramp. Den siste var også ufattelig bra, enormt bra LIVE-band....skulle gjerne ha bodd en plass der det skjedde litt mere. Jaja...jeg får glede meg til "Kvinner på Randen" som snart "are coming to town"..

"Trøster meg selv..."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...