Gå til innhold

Når åpner treningssentre igjen??

Anonym1332

Anbefalte innlegg

Gjest Mask

Av alle plasser man på død og liv skal åpne så er det treningsentre med all svetten og bakteriene som florerer i de rommene? Dere som ønsker disse åpen nå høres jo fantastisk uvitende.

Endret av Mask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Bix skrev:

Tenke seg til at menneskeheten har overlevd i ganske mange årtusener uten treningssentre ...

... og utrolig nok klarte folk å få fysisk aktivitet på tross av dette.

Helt ufattelig. Hvordan kunne steinaldermenneskene mosjonere uten å ha et treningssenter å gå til ...?

Litt forskjell på steinalderen og nå. På den tida var folk stort sett mer eller mindre fysisk aktive hele tiden, men i dagens kunnskapsdrevne samfunn er det mye mer stillestitting. Treningsstudio er dermed noe som både bidrar til å unngå livsstilssykdommer for den enkelte og forhindrer også store utgifter i helsevesenet. Vi har alt å tjene på at de kan åpne så tidlig som mulig, selv om de neppe åpner før tidligst til høsten.

Får vel kjøpe stang, stativ, manualer og benk til hjemmebruk tenker jeg.

Anonymkode: 5e372...897

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Maskot said:

Av alle plasser man på død og liv skal åpne så er det treningsentre med all svetten og bakteriene som florerer i de rommene? Dere som ønsker disse åpen nå høres jo fantastisk uvitende.

1 hour ago, bustelise said:

og

Jeg sier ikke at de skal åpne nå. Jeg sier at vi MÅ få svar på når vi kan forvente at treningsbransjen åpner, ikke bare for helsas skyld. Men flere i bransjen hevder at de ikke vil kunne holde hjulene gående en hel måned til da de vil gå konk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mask
8 minutter siden, potet1234 said:

Jeg sier ikke at de skal åpne nå. Jeg sier at vi MÅ få svar på når vi kan forvente at treningsbransjen åpner, ikke bare for helsas skyld. Men flere i bransjen hevder at de ikke vil kunne holde hjulene gående en hel måned til da de vil gå konk.

Er det ikke for helsas skyld at nettopp treningsbransjen holdes stengt da? de åpnes når dette virus problemet begynner å nærme seg slutten vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er grenser for hvor lenge alt skal være stengt. 

Anonymkode: 30fab...ce0

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
7 timer siden, apokryf skrev:

Synes heller de kan isolere de som er i den utsatte gruppen og åpne sentrene for oss andre som er villige til å utsette oss for smitte. Og bli immun. Trening er både fysisk og PSYKISK folkehelse,og det burde veie tyngst!

😀Det er ikke bare gamle folk (med kreft og høyt blodtrykk) som er i risikosonen. Alle uansett alder som har crohns, ulcerøs colitt, revmatisme, kreft, høyt blodtrykk, kols, astma, kyssesyken, lungebetennelse, overvekt, hjerteproblemer, ALS og mange flere plager.

SÅ er det unge folk(20-55 år) som ikke har underliggende sykdommer som plutselig blir dausjuk av korona og dør også . Mange som må isolere seg hvis man skal tenke sånn som deg! 

Anonymkode: 7ec30...bb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 timer siden, K.B. skrev:

Treningssenter er definert som høyrisiko område, så vi kan nok anta at dette er noe av det siste som vil bli åpnet.

Dette. Jeg tipper at det tvilsomt vil bli fritt fram for treningssentre før tidligst til neste år. Jeg benyttet meg av et slikt senter fem dager i uken før, men har funnet gode alternativer hjemme/ute. Alle med et snev av kreativitet og treningsglede klarer å finne slike alternativer selv.

Anonymkode: 7f423...046

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også redd for at treningssentrene hvor jeg bor går konk. Det jeg trener på, har jeg sponsoravtale. Men den kjeden er så liten, at om dette varer lenge nok, vil de garantert gå konk. Alle de andre treningssentrene i byen også, er drevet av privatpersoner som ikke driver en gedigen kjede. Med unntak av 3T.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...