Ephemera Skrevet 19. juni 2005 #21 Skrevet 19. juni 2005 De bildene ble slått opp stort for over et år siden Ephemera Okei, tiden går så fort Da var det vel den gangen de spekulerte på om hun var gravid... Fin den rosa bikinien, forresten!
Gjest gjesten Skrevet 22. juni 2005 #22 Skrevet 22. juni 2005 Nei det er vel ikke noe hemmelighet at også kjendisene har et ansikt under all sminken. Det blir ALLTID fokusert på hvor dårlig huden deres ser ut. Men tenke på all den gørra de putter i ansiktet når de jobber da. Tror nok alle og en hver ville ha fått slik hud dersom de måtte klisje på et tonn med makeupkremer i tide og utide
Gjest Daniella_ Skrevet 22. juni 2005 #23 Skrevet 22. juni 2005 Syns hun er søt jeg. Så jo at huden hennes var uren, men hun er jo også bare et menneske.
MorningStar Skrevet 22. juni 2005 #24 Skrevet 22. juni 2005 Illustrasjon av at de aller fleste kan se bra ut på bilder. Ingen er perfekte, og nettopp derfor er vi alle perfekte. På tide å kvitte seg med kompleksene. 8) http://www.rankortank.com/zzz.htm Mange bilder er redigert så man fjerner hver minste feil. Tynn modell kropp er ikke pent forresten.
mjau Skrevet 22. juni 2005 #25 Skrevet 22. juni 2005 ho ligna veldig på ei venninne av mæ, som har samme type kropp og hud (både braog dårlig)...skummelt. Britney er pen, og det er venninna mi også. la henne være, det er jo showbiz
Gjest 1111 Skrevet 22. juni 2005 #26 Skrevet 22. juni 2005 Nå er det jo en kjent sak at alle bilder av henne og alle andre kjendiser/modeller blir airbrushet til det ikke er en eneste feil med bildet lenger. Spesielt huden blir rettet mye på, helt til den ser feilfri ut. Hun får også smalere midje, tynne lår osv. Jeg syns helt ærlig at ikke disse bildene var så værst. Hun er et menneske som alle oss andre, og det er nettopp det hun ser ut som også. Hun slipper nok ikke unna appelsinhud bare fordi hun er popstjerne. Og når det kommer til størrelse osv, så ser hun da bare sunn ut. De fleste bildene er tatt på et dårlig tidspunkt fra en dårlig vinkel.
*Lene* Skrevet 23. juni 2005 #27 Skrevet 23. juni 2005 Syns Britney er en flott dame, og jeg blir skikkelig provosert når de gang på gang antyder at hun er feit :o :o Er det rart folk har komplekser?
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2005 #28 Skrevet 23. juni 2005 Takk Sukkerert, for at du nettopp gjorde dagen min mye mye bedre! Samboeren min er antageligvis verdens største Britney-fan, og det var herlig å se at hun i virkeligheten bare er "helt vanlig", med både kviser, cellulitter og en flott kropp som flyter litt utover i solskinnet! Hun er fremdeles vanvittig pen, men endelig er det mulig å se at hun faktisk er helt vanlig! Etter å ha sett dette tviler jeg på at jeg kommer til å sitte igjen med lysten til å ni-slanke meg og betale kroppsbehandlinger i dyre dommer hver gang jeg ser henne, jeg kommer nok heller til å smile litt for meg selv, og fortelle meg selv at jeg er akkurat god nok som jeg er!
Gjest Gitte Skrevet 23. juni 2005 #29 Skrevet 23. juni 2005 Ja' date=' det er ok å se at kjendiser også er mennesker. Men de er jo mennesker på insiden også og jeg syntes de bildene var vel papparazzi. Hun har valgt å bli kjendis, ikke stygge bilder av henne skal legges ut på nett.[/quote'] stygge bilder av henne legges ut på nett... det der er bilder sånn hun ser ut uten flere timer hos en stylist... det er den ekte britney spears. hvorfor skal det skjules for resten av verden? tror det er sunt at folk får se at de ikke er så perfekte som de fremstår som.
CeeCee Skrevet 24. juni 2005 #30 Skrevet 24. juni 2005 Skjønner at det er mange her som ikke har hørt om fotoretusjering..... Jeg har PSP9, og kan få like pen, glatt og prikkfri hud som Britney har på de fleste bilder. det skal bare et par museklikk til..... Jeg kan også bli tynnere og få ekstra muskler ved å legge til skygger her og der... Og hadde jeg hatt stylister kunne jeg også blitt smellvakker... Men jeg er bare vakker Egentlig er dette en tåpelig diskusjon.. De fleste vet jo at det jukses med bilder....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå