Gjest Sukkerert Skrevet 18. juni 2005 #1 Skrevet 18. juni 2005 Illustrasjon av at de aller fleste kan se bra ut på bilder. Ingen er perfekte, og nettopp derfor er vi alle perfekte. På tide å kvitte seg med kompleksene. 8) http://www.rankortank.com/zzz.htm
Gjest Hel Skrevet 18. juni 2005 #2 Skrevet 18. juni 2005 Synes hun er pen fordet jeg. Og synes hun har en flott kropp på bildene med den rosa bikinien!
Gjest Bellatrix Skrevet 18. juni 2005 #4 Skrevet 18. juni 2005 Lurer på om hun syntes det var greit å bli avbildet i disse situasjonene?
Gjest Sukkerert Skrevet 18. juni 2005 #5 Skrevet 18. juni 2005 Lurer på om hun syntes det var greit å bli avbildet i disse situasjonene? Det er vel ikke så mye å lure på. De færreste ville vel likt det, mener jeg. Men det følger vel med kjendisstatusen hun har valgt. Samtidig synes jeg det er positivt at jenter får se hvor mye sminke som blir brukt og hvor mye bilder blir manipulert. Det er ikke oss det er noe galt med. Det er bildene som ikke har rot i virkeligheten.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. juni 2005 #6 Skrevet 18. juni 2005 Ja, det er ok å se at kjendiser også er mennesker. Men de er jo mennesker på insiden også og jeg syntes de bildene var vel papparazzi. Hun har valgt å bli kjendis, ikke stygge bilder av henne skal legges ut på nett.
Gjest Sukkerert Skrevet 18. juni 2005 #7 Skrevet 18. juni 2005 Ja' date=' det er ok å se at kjendiser også er mennesker. Men de er jo mennesker på insiden også og jeg syntes de bildene var vel papparazzi. Hun har valgt å bli kjendis, ikke stygge bilder av henne skal legges ut på nett.[/quote'] Men inn for å kikke måtte du?
Gjest Bellatrix Skrevet 18. juni 2005 #8 Skrevet 18. juni 2005 Ja, var nysgjerig på hva slags bilder det var. Det kunne jo vært normale bilder uten sminke bare.
Gjest Sukkerert Skrevet 18. juni 2005 #9 Skrevet 18. juni 2005 Ja' date=' var nysgjerig på hva slags bilder det var. Det kunne jo vært normale bilder uten sminke bare.[/quote'] Hey. Du forandra noe her. De fleste bildene var normale. Men jeg er enig i at et par av dem var litt på kanten.
Gjest Bellatrix Skrevet 18. juni 2005 #10 Skrevet 18. juni 2005 Joda. Ikke alle var stygge, det lukta bare veldig paparazzi. Men at kjendiser ser annerldes ut uten smine er jo helt naturlig. Noen er jo nesten penere uten også.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 19. juni 2005 #11 Skrevet 19. juni 2005 Tror ikke jeg skal si så mye.... da blir det rabalder igjen. Men... hun var veldig fin på de første bildene da :D:D:D
Kakemonster Skrevet 19. juni 2005 #12 Skrevet 19. juni 2005 Det er vel ingen hemmelighet at selv kjendiser bare er mennesker.
Ephemera Skrevet 19. juni 2005 #13 Skrevet 19. juni 2005 Det eneste jeg har lyst til å si om dette er at jeg alltid lurer på hvorfor Britney, som er ei kjempesøt jente, omtrent alltid er så merkelig i klærne og har håret så rart oppsatt på alle paparazzi-bildene... Jeg mener, hun hadde da vært så mye finere med håret rett ned eller i en hestehale isteden for den rare oppsatsen med et enkelt strikk oppå hodet... Men det kan hende hun selv synes det er fint sånn og at hun har en sånn klessmak. Ellers er det kjent at hun har problemer med kviser. På noen av bildene hadde hun tydelig en krem for dette i ansiktet. Og jeg mener at de bildene av henne i rosa bikini er tatt etter at hun ble gravid. Da er det jo vanlig å legge litt på seg, men kroppen hennes er da fin der også! Men dette sier også mye om hvor sminket og sparklet og oppkledd disse kjendisene er når vi vanligvis ser dem. Har jo lest om hvilke dietter de aller fleste av dem går på for å holde seg så slank også... grøss og gru... Kanskje Britney nå vil nyte lykken med mann og en baby i magen??
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2005 #14 Skrevet 19. juni 2005 "thunder thighs"?? Denne siden må være laget av noen med veldig lav selvtillitt og anorexia som nettopp har greid å slanket seg eller noe. Synes ikke hun er stygg, kanskje litt stygg hud, men det får man vel gjerne av.. øh ja hvordan fikk hun den der?
Gjest Sukkerert Skrevet 19. juni 2005 #15 Skrevet 19. juni 2005 Synes hun er pen fordet jeg. Og synes hun har en flott kropp på bildene med den rosa bikinien! Klart hun er. :-D
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2005 #16 Skrevet 19. juni 2005 Synes hun har fin kropp jeg . veldig veltrent og sånn. prøver å trene litt selv for tiden, men jammen ikke lett i varmen... :o
Gjest nhormal Skrevet 19. juni 2005 #17 Skrevet 19. juni 2005 på bikinibildet var hun ikke gravid, hun er nå noen måneder på vei men de bildene så jeg en gang for ca ett år siden først og da var hun ikke gravid. bare litt ølmage som oss vanlige jenter! + kjekt å se at hun har litt appelsin på rumpa si hun også! men å vise meg med tydelig kvisekrem ville jeg kun gjort alene uten mulighet for paparazzier til å se!
Gjest Fruktfat Skrevet 19. juni 2005 #19 Skrevet 19. juni 2005 HAHAHA! dette viser skikkelig forfall. den dama ser virkelig møkkete og sliten ut etter at hun ble sammen med Kevin, ser ut som de alkoholiserte damene i campingvogner (som moren til eminem i filmen 8mile) helt ærlig synes jeg hun ser jævlig ut.
Gjest Gjesta Skrevet 19. juni 2005 #20 Skrevet 19. juni 2005 Og jeg mener at de bildene av henne i rosa bikini er tatt etter at hun ble gravid. Da er det jo vanlig å legge litt på seg, men kroppen hennes er da fin der også! De bildene ble slått opp stort for over et år siden Ephemera Jeg skjønner godt at kjendiser får problemer med spiseforstyrrelser osv. for de har et enormt press på seg. Så på den ene siden skjønner jeg har Jennifer Lopez hele tiden er pynta, ren og pen og på den andre siden så skjønner jeg hvorfor Britney rett og slett gir F. Men med Britney som blir det enkelte ganger litt sånn; finn en mellomting
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå