AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2025 #21 Skrevet 2. oktober 2025 Liker både mannen og diktene/sangene. Kanskje spesielt mannen🙈 Anonymkode: ea35f...9be
krishnaaa Skrevet 2. oktober 2025 #22 Skrevet 2. oktober 2025 Både små dikt og sanger har fått meg til å grine. Ja, det er tidvis enkelt. Men noen ganger treffer det enkle. Det er nais!
Rødvinsfilosofen Skrevet 2. oktober 2025 #23 Skrevet 2. oktober 2025 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Liker både mannen og diktene/sangene. Kanskje spesielt mannen🙈 Anonymkode: ea35f...9be Du finner ham på Tinder 😘
Gaia Skrevet 2. oktober 2025 #24 Skrevet 2. oktober 2025 Jeg liker Skaug. Både de små diktene, de litt lengre, og sangtekstene hans. Jeg liker musikken hans også. Favotittdiktet mitt av han er Jeg har venta sånn på deg ❤️
kigu Skrevet 2. oktober 2025 #25 Skrevet 2. oktober 2025 AnonymBruker skrev (På 7.4.2020 den 15.45): Det er poesien jeg mener. Har ikke hørt sangene. Diktene hans kan skrives bedre av en hvilken som helst. Det er bare å skrive noe litt rørende, og så ta linjeskift i ny og ned. Se nå: Kjærligheten kommer som en fjær i vinden på en varm dag virvler den opp fra den sørgmodige bakken Anonymkode: 865b5...2eb HELT enig! Det er så platt og banalt, og vet ikke helt hva jeg skal si når folk jeg kjenner er kjempebegeistret.. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå