AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #41 Del Skrevet 7. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spis masse mat og slapp av, så blir den stor. Anonymkode: c8325...493 🤣 Dagens beste tips, ha,ha. Anonymkode: c924c...266 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #42 Del Skrevet 7. april 2020 For min del fikk jeg en "aha-opplevelse" når jeg begynte å trene, og "oppdaga rumpa mi". For min del har jeg alltid gått og syklet med lår- og leggmuskler, Men nå er jeg veldig opptatt av å aktivere rumpa mens jeg er aktiv. I trappa på kjøpesenteret, mens jeg sykler, går oppoverbakke osv. Holdt på å brenne opp i rumpemusklene når jeg gikk Fannaråken fra Turtagrø, så de som sier at fjelltur ikke er bra for rumpa har ikke prøvd skikkelig tur mens de aktiverer de øvre musklene i baken. Venninna mi som jeg gikk sammen med holdt på å krepere i leggene, og ante ikke hva jeg snakka om når jeg sa rumpemusklene var såre. Tidligere hadde jeg aldri heller aktivert rumpa aktivt. Selv om det mest logiske er å bruke de største muskelgruppene, så er det alt for mange av oss som kompenserer ved å bruke lår og legger, fremfor å faktisk koble inn rumpemuskelen. Kan anbefale roing, men da er teknikk veldig viktig. Om du gjør det riktig, og dytter i fra med rumpa, og drar bakover med skulderbladene før du drar med armene, og ikke lener deg bakover for å få kraft i "åretaket", så skal det brenne godt i rumpa, skulderbladene og du skal kjenne det i underarmene. Ser alt for mange bruke den feil, men fyy som det brenner i rumpa etter noen mil på romaskin. Aldri opplevd noe lignende på allverdens spinning, mølle osv. Anonymkode: 6356f...500 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå