Mossa Skrevet 4. november 2006 #2081 Del Skrevet 4. november 2006 Gopia heter selvsat Pia Goiertrud. Ser jeg jo med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sumiko Skrevet 4. november 2006 #2082 Del Skrevet 4. november 2006 Monica. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2006 #2083 Del Skrevet 4. november 2006 Er du også Narviking? Hilser pent på. Er ikke ekte narvikværing selv, men bor i "Bonjævel-city" ← Hehe, er det bonjævel city nord eller sør? Er jo egentlig fra Ankenes, jeg da. "Det hete ikke painnebånn, det hete headliner!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 4. november 2006 #2084 Del Skrevet 4. november 2006 Hehe, er det bonjævel city nord eller sør? Er jo egentlig fra Ankenes, jeg da. "Det hete ikke painnebånn, det hete headliner!" ← Headliner ja. Bor i Selveste Narvik, midt i Byen. Har bodd her 2 år, men er (heldigvis) ikke innfødt Navikværring Fra Ankenes, ja utsikten der er jo meget pen, LKAB, malmbåter osv...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2006 #2085 Del Skrevet 4. november 2006 Headliner ja. Bor i Selveste Narvik, midt i Byen. Har bodd her 2 år, men er (heldigvis) ikke innfødt Navikværring Fra Ankenes, ja utsikten der er jo meget pen, LKAB, malmbåter osv...hehe... ← Utsikten ble dårligere da jeg flyttet, hehe. Men jeg skal opp til julebord på Tekniker'n nå neste uke! Gleder meg! Jeg tror forresten du heter Victoria! Fra Victoriahamn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 4. november 2006 #2086 Del Skrevet 4. november 2006 Utsikten ble dårligere da jeg flyttet, hehe. Men jeg skal opp til julebord på Tekniker'n nå neste uke! Gleder meg! Jeg tror forresten du heter Victoria! Fra Victoriahamn! ← Tekninker'n, ja det er der vi ingenørstudenter "henger". Victoria...? Eh...nei, det er nok feil du. Du må vel nesten hete Morten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 4. november 2006 #2087 Del Skrevet 4. november 2006 Heter du Grete? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #2088 Del Skrevet 4. november 2006 loffen heter linda tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 4. november 2006 #2089 Del Skrevet 4. november 2006 Gudrun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2006 #2090 Del Skrevet 4. november 2006 Tekninker'n, ja det er der vi ingenørstudenter "henger". Victoria...? Eh...nei, det er nok feil du. Du må vel nesten hete Morten? ← MM, der sånne som meg brukte henge. Morten er 50% Katinka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 4. november 2006 #2091 Del Skrevet 4. november 2006 Kåre-Morten. Med bindestrek! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2006 #2092 Del Skrevet 4. november 2006 -Morten stemmer, men ikke kåre. Miow heter Britt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #2093 Del Skrevet 4. november 2006 CarlIvar-Morten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 4. november 2006 #2094 Del Skrevet 4. november 2006 Ole-Morten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #2095 Del Skrevet 4. november 2006 definitivt feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2006 #2096 Del Skrevet 4. november 2006 Ole er lillebroren min. Faen så mye dere vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 4. november 2006 #2097 Del Skrevet 4. november 2006 Da må det være Per-Morten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2006 #2098 Del Skrevet 4. november 2006 det må det heller ikke Therese? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 4. november 2006 #2099 Del Skrevet 4. november 2006 therese-morten??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 4. november 2006 #2100 Del Skrevet 4. november 2006 BARE i dine skitne fantasier, jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå