Gå til innhold

Alt for sterk suppe

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har laget suppe med poteter, kålrot, gulrot, purre, pølser, persillerot og bittelitt fenalår. Men den ble så sterk! Det er litt pepper i, men ikke så mye at den skulle bli så sterk. Hva har skjedd her tror dere, og hvordan kan den reddes?

Anonymkode: 9c60f...e0a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde du mye persillerot i? Kanskje du kan dempe det sterke med litt matfløte? 

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Mayah skrev:

Hadde du mye persillerot i? Kanskje du kan dempe det sterke med litt matfløte? 

Nei, bare litt. Kan man ha fløte i en slik suppe? 

AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke putt fløte i, lag en liten porsjon med suppe til, uten krydder og pølse (som sikkert er krydret) og bland i suppen, eller putt i mer poteter og spis mer brød til.

Anonymkode: 17313...43a

AnonymBruker
Skrevet

Det hørtes rart ut å ha fløte i....  Mitt beste tips er å lage mer suppe med mye gulrot, som du ikke krydrer i det hele tatt (gulrot er litt søtt, og det demper krydder-styrken). Bland sammen suppene og det blir perfekt 😋

Anonymkode: 01036...4f9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes rart ut å ha fløte i....  Mitt beste tips er å lage mer suppe med mye gulrot, som du ikke krydrer i det hele tatt (gulrot er litt søtt, og det demper krydder-styrken). Bland sammen suppene og det blir perfekt 😋

Anonymkode: 01036...4f9

Takk, det skal jeg prøve.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville hatt litt fløte i, blir kremet suppe. Sannsynligvis er det persilleroten som gjør suppa sterk. Så du kan lage en suppe av gulrot, kålrot og potet og blande i, i tillegg til fløte.

Anonymkode: 51506...118

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...