Gå til innhold

Ytringsfriheten er nå død i Danmark


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

"Jeg trækker mig fra den offentlige oplysning og debat om corona fra nu af.
Årsagen er, at Folketinget i dag har vedtaget en ny hastelov (L 157), der gør det muligt at lukke hjemmesider samt idømme bøde- og fængselsstraffe til personer, der kommunikerer information om COVID-19, der ikke stemmer overens med de officielle udmeldinger fra myndighederne."

https://perbraendgaard.dk/2020/04/02/trist-dag-for-ytringsfriheden-coronakritik-forbudt-ved-lov/?fbclid=IwAR1JKwK9fbJM4vrFKW2UDuHVIl0IMpbCalnpj_SbHiBphlNwoz1TWbh0nUU

Anonymkode: 5f684...bf8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du ytringsfriheten er død fordi det ikke er lov å skrive "jeg er lege, korona er ikke farlig, fest så mye dere vil"? Kanskje det føles som korona er det eneste det går an å snakke om for tiden, men det er ikke det. Jeg kjente at jeg ikke klarte å hisse meg helt opp over dette.

Anonymkode: 4b906...104

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har også vedtatt tvangsvaksinering:

Hastelover i Danmark: Tvangsinnleggelse, tvangsvaksinering og rett til å tiltvinge seg adgang til privatboliger

https://www.document.no/2020/03/12/hastelover-i-danmark-tvangsinnleggelse-tvangsvaksinering-og-rett-til-a-tiltvinge-seg-adgang-til-privatboliger/

Anonymkode: 5f684...bf8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naturlig at de ikke gidder fake news som truer den danske befolkningen.

Naturlig at de ikke gidder vaksine-motstandere og karantenebrytere som truer den danske befolkningen.

Tap for ytringsfriheten = 0 prosent.

Anonymkode: 85774...56b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Naturlig at de ikke gidder fake news som truer den danske befolkningen.

Naturlig at de ikke gidder vaksine-motstandere og karantenebrytere som truer den danske befolkningen.

Tap for ytringsfriheten = 0 prosent.