Linye Skrevet 5. april 2020 #1 Del Skrevet 5. april 2020 Mange er så utrolig dårlige på det. De lever av seerne sine, men er for store til å svare de. Folk stiller spørsmål om programmer og slike ting som er veldig greit å svare på. Hva er da hensikten med at de ikke svarer? De mister jo seere skulle man tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrepurre Skrevet 5. april 2020 #2 Del Skrevet 5. april 2020 At de bestemmer det helt fint sjøl. Syntes ikke noe mer eller mindre om dem 🙂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nooni Skrevet 5. april 2020 #3 Del Skrevet 5. april 2020 Hva jeg syns om dem? Jeg forstår dem godt og syns godt om dem. Det er sånne som deg, sulten på sladder til en hver tid, jeg synes synd på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 5. april 2020 #4 Del Skrevet 5. april 2020 Avhenger av pågangen og hvor travelt, men i utgangspunktet er det mange som bør bli flinkere å svare. Problemet er at dersom man begynner å svare vil man føle seg presset til å svare alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedy Lamarr Skrevet 5. april 2020 #5 Del Skrevet 5. april 2020 De får sikkert så mange spørsmål per dag at det er en heltidsjobb å besvare dem. Skjønner godt at de ikke prioriterer å bruke tid på det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 6. april 2020 #6 Del Skrevet 6. april 2020 Jeg tenker at folk burde slutte å tro på julenissen. Kjendiser utnytter sosiale medier for å bygge en liksom-relasjon til følgerne. Og folk går på med stjerner i øynene. Det blir for dumt å tro at kjendisen har noen genuin interesse for følgeren som person. Og svaret ligger nettopp i fraværet av respons. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Villfisker Skrevet 6. april 2020 #7 Del Skrevet 6. april 2020 Jeg tenker de er helt vanlige mennesker, i en litt annen posisjon en folk flest, med de samme timene i døgnet som oss andre. At de ikke svarer folk, går kanskje på at de har viktigere ting å gjøre. Ingen kan lese gjennom tusenvis av poster, og svare på dem alle. Bare fordi de er kjendiser, betyr ikke det at de er supermennesker med overnaturlige evner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 6. april 2020 #8 Del Skrevet 6. april 2020 Jeg tenker at det er helt forståelig. Det er mange av de som får veldig mange spørsmål i løpet av en dag, og når man har begynt å svare noen så ligger det plutselig en forventning der at man skal svare alle. Da er det kanskje lettere å være den som aldri svarer i kommentarfeltet, enn å være den som gang på gang skuffer enkelte som aldri får svar på spørsmålet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest silikon123 Skrevet 7. april 2020 #9 Del Skrevet 7. april 2020 Tenker også at det må være helt innenfor. De får sikkert opp til tusen meldinger om dagen, om ikke fler. Å skulle svare alle ville tatt mer tid enn å jobbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rev. Revenge Skrevet 7. april 2020 #10 Del Skrevet 7. april 2020 Å tro at Kjendiser AS med managementet rundt seg ikke har tid til å svare på henvendelser er naivt. Jeg kaller det dårlig omdømmebygging. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jegserdeg Skrevet 7. april 2020 #11 Del Skrevet 7. april 2020 Helt forståelig men, burde ha låst f.eks snap og instagram slik at folk ikke fikk sendt eller spørre spørsmål på privat når de ikke har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
youcancallmejune Skrevet 7. april 2020 #12 Del Skrevet 7. april 2020 Jeg har virkelig sans for de som velger ut et og annet fra de vanlige dødelige de svarer på, gjerne noe hyggelig. At de glatt overser sure kommentarer skjønner jeg godt. De aller største stjernene tar seg ofte tid til å snakke litt med fansen, og det tror jeg de vinner mye på. På den måten viser de at de bryr seg og setter pris på de som kanskje bruker tid og penger på dem. Småkjendiser som ignorerer følgerne sine men smisker med andre med et kjent navn gjør et slett inntrykk på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 7. april 2020 Forfatter #13 Del Skrevet 7. april 2020 On 4/5/2020 at 10:00 PM, Nooni said: Hva jeg syns om dem? Jeg forstår dem godt og syns godt om dem. Det er sånne som deg, sulten på sladder til en hver tid, jeg synes synd på. For ett virkelig gjennomtenkt svar. Jeg stilte svar angående en av seriene han skulle delta i som jeg ikke husket navnet på. Så nei, det var ikke noe privat eller noe!😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 7. april 2020 Forfatter #14 Del Skrevet 7. april 2020 6 hours ago, youcancallmejune said: Jeg har virkelig sans for de som velger ut et og annet fra de vanlige dødelige de svarer på, gjerne noe hyggelig. At de glatt overser sure kommentarer skjønner jeg godt. De aller største stjernene tar seg ofte tid til å snakke litt med fansen, og det tror jeg de vinner mye på. På den måten viser de at de bryr seg og setter pris på de som kanskje bruker tid og penger på dem. Småkjendiser som ignorerer følgerne sine men smisker med andre med et kjent navn gjør et slett inntrykk på meg. Akkurat. Spot on! Som jeg skulle skrevet det selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 7. april 2020 Forfatter #15 Del Skrevet 7. april 2020 23 hours ago, Revenge o'Cavatina said: Å tro at Kjendiser AS med managementet rundt seg ikke har tid til å svare på henvendelser er naivt. Jeg kaller det dårlig omdømmebygging. Var det jeg følte om dette også. Dreide seg jo om å få vite hvilket TV program han deltar i denne våren. Så det burde virkelig være mulig å svare på. De har jo også tid til å være online på snap 20 timer i døgnet 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 8. april 2020 #16 Del Skrevet 8. april 2020 10 timer siden, Linye skrev: Var det jeg følte om dette også. Dreide seg jo om å få vite hvilket TV program han deltar i denne våren. Så det burde virkelig være mulig å svare på. De har jo også tid til å være online på snap 20 timer i døgnet 😅 Hvem er han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linye Skrevet 9. april 2020 Forfatter #17 Del Skrevet 9. april 2020 On 4/8/2020 at 11:48 AM, Hjarte said: Hvem er han? Det vil jeg ikke skrive egentlig. Sånn som har blitt kjendis via YouTube og some. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. april 2020 #18 Del Skrevet 9. april 2020 Du vil nok tidsnok få vite hvilke program han skal være med i, så kan ikke være så farlig at du ikke har fått svar. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå