Gå til innhold

.


Anonymburker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan godt være lurt å være åpen om at man ønsker barn. Da tiltrekkes jo kvinner som ønsker det samme. 

Anonymkode: 49014...a01

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å leie en surrogat mor...nei jeg bare tuller.  Hvorfor ikke date filippiner damer ? De er veldig familie orienterte. Så hvorfor ikke prøve ?

Anonymkode: 3bb5a...f80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror oppriktig det vil hjelpe å være åpen om det. Jeg har flere venninner i slutten av 20-årene og starten av 30-årene som har stort barneønske. De sitter med følelsen av at mennene de nå treffer som er i midten av 30årene ikke er så gira på barn. Så jeg tror ikke det skader å være åpen om det. Alt må heller ikke være på stell. Virker som du nå tar fornuftige valg og har begynt å tenke mer fremsiktig og det er kjempebra! Mye kan komme i orden på den tiden du bruker på å møter ei dame, bli kjærester og bestemme dere for å få barn. 

Synes menn med tydelig barneønske er mye mer tiltrekkende og sjarmernde enn ungkarer som heller vil "leve livet" og feste med 20åringer til de blir 60.

Ønsker deg lykke til! 😊

Anonymkode: c99d0...926

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi får alt for få barn i dette landet, supert at du ønsker barn! Ikke bry deg om at du ikke har alt på stell, finner du en dame som vil ha barn med deg griper du den sjansen, uansett.

Anonymkode: d3b61...283

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære var 33 år, eide kun en fæl gammel bil, hadde ingen utdanning og leide en snuskete leilighet da jeg traff ham. Jeg falt likevel for ham. 

Ting jeg la merke til : Positiv livsinnstilling. Leiligheten var kanskje slitt og ikke særlig pent møblert, men det var rent og ordentlig, og han gjorde det så koselig som mulig. Han var en gentleman, og laget mat til meg, tente lys og unnskyldte seg ikke for at ting ikke var bedre. Var trygg på seg selv, selv om han ikke hadde så mye å tilby materielt sett. 

Jeg anså ham som en ordentlig fyr, morsom og kjærlig, som ikke var snobbete, og som var lett å trives sammen med. Etterhvert ble jeg veldig forelsket. 

Et par år senere var det barn på vei. 

Jeg hadde bolig, god utdanning, god jobb, fin bil og alt på stell. Det jeg ønsket meg var en som elsket meg, og som jeg elsket. Det var ham. Hva han ikke hadde brydde jeg meg ingenting om. 

Det jeg tror ødelegger mest for kvinner og menn som føler at de har lite å tilby materielt sett er skam over hva man ikke kan tilby. Du bør ha fokus på hvem du er og hva du faktisk har å tilby.

Og ja, en snuskete leid leilighet kan trekke ned, men kun dersom den er ukoselig rotete og nesten ekkel å tilbringe tid i. Det er ingen kvinner som synes det er attraktivt med en rotete gris man vet man må oppdra til å bli huslig. Eventuelt ende opp som hushjelp for. 

Jeg har ikke angrer på mitt valg. 17 år sammen nå. Jeg tjener mest, men sammen har vi alt vi trenger, og det er ekte kjærlighet begge veier. Hva mer skal man ønske? 

 

Anonymkode: 42f9d...25e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Expandable86 said:

Nei, vil nok helst finne en på naturlig måte😉

Damer fra Thailand er da ikke overnaturlige.

Anonymkode: 46885...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bohrman

Jeg syns det er dumt at du lar dette plage deg så mye, for egentlig er du jo på et helt fint sted. Du er gjeldfri, og har en buffer på 100.000. Du har fagbrev, altså har du en "skill". Ok, du har ikke jobb akkurat nå, men også det vil løse seg etterhvert hvis du fortsetter å leite. Hvis du er en omsorgsfull fyr, så skriker de etter ringevikarer som deg rundt om kring i helsevesenet (noe å gjøre i mellomtiden mens man leiter).

Behovet ditt for barn ser ut til å være basert på:

- "alle andre" har det, det er det man "skal gjøre"

- instinkter

- bekreftelse

- folk med barn ser så lykkelige ut på sosiale medier

Så da lurer jeg jo på om du egentlig har tenkt så rasjonelt over dette med barn, eller om alt bare er basert på følelser. For de følelsene står jo i så fall i veien for din livskvalitet her og nå. Men har du noen gang tenkt på hvor heldig du egentlig er akkurat nå, og hvor fint du sitter i det? Har du noen gang tenkt på alle de mannfolka der ute som er stuck i småkjipe ekteskap, har barn og skyhøye utgifter og underskudd av tid, og som ville misunne deg din situasjon?

Tid er noe av det beste en mann kan ha, og du har det i overflod. Og denne drømmen din, som du kanskje ikke har tenkt godt nok over, er det eneste som gjør at du stresser med tid. Det er heller ikke hvor mye penger du har som betyr noe, men hvordan dette står i stil til ditt naturlige forbruk. Du sier du angrer på valg du har tatt, men jeg tenker du har lært noe av det. Du har lært å sette pris på visse ting du kanskje ikke vil lært. Du er mann, du har sikkert et naturlig lavt forbruk (når menn sløser med penger er det stort sett for å imponere damer).

Hvis du legger bort tankene om ekteskap og barn for en stund, hva annet vil du gjøre med livet ditt da? Hvordan ellers vil du at livet ditt skal se ut? Jeg foreslår at du fokuserer på dette "ellers". For uansett vil stressingen din stå i veien for det du nå ønsker å oppnå (kvinner tiltrekkes ikke av underskuddsmentalitet allikevel). Men for meg virker det som at du sliter psykisk fordi du ikke ser det livet som er rett foran nesa di - fordi du er dratt inn i den "romantikk-kulten" som gjennomsyrer samfunnet vårt (vår nye religion), og tror at drømmen din skal "redde deg" eller noe. Denne verden er i bunn og grunn din personlige lekeplass - om du bare lar den være det, og ikke henger deg så mye opp i ting du tror er forventet av deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også enig i at ikke alt trenger  å være på stell for at en dame vil ha deg. Min kjære leide en shabby kommunal leilighet da vi møttes (som attpåtil var veldig rotete), tjente lite penger og hadde generelt lite på stell, slet både med psykisk sykdom, ikke fullfør skole osv. Jeg har ikke slitt med noe lignende. Jeg falt for at han var varm, snill, moden, lett å snakke med, hadde lik humor som meg og var veldig leken :) Nå eier vi leilighet sammen, han er basically "frisk", vi har ikke masse penger, men prøver å få barn. Så det at man må ha ting på stell er absolutt ikke et must! 

Viktigere med en som er god å snakke med og er sjarmerende syns nå jeg :) 

Anonymkode: 6b518...fa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mannen min var veldig åpen om at han ønsket seg barn da vi møttes. Jeg var veldig klar jeg også. Deilig å vite at vi er på samme siden og ønsket det samme. Han er nok hakket mer babysyk en meg og sier stadig vekk: tenk at det er vår tur snart. 

Anonymkode: 79278...9fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, Expandable86 skrev:

Dette var fint å høre!

Hvordan sosialt nettverk hadde han, og hvordan ble du kjent med han? For jeg føler mitt hovedproblem ligger i mangelen av sosialt nettverk. Har bare en kompis, og det blir alltid den samme gjengen som møtes. Det er så vanskelig å bli kjent med nye mennesker som voksen.

Gjennom jobben har jeg mange bra relasjoner, og av og til er jeg med på happeninger med dem. Men blir liksom aldri helt godt kjent med noen. Ikke at det er noen på jobben jeg liker, sånn sett. Det føles bare generelt som om jeg ikke helt klarer å komme "innpå" folk, at jeg er interessant nok.

Vi møttes på jobben :)  det skal sies at det var en jobb hvor vi var mye sosiale, når man er på byen sammen så er det jo litt lettere å bli kjent på en annen måte.. 

Anonymkode: 6b518...fa2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På mange måter kjenner jeg meg igjen i innlegget ditt. For 4 år siden følte jeg veldig sterkt på at «alle» rundt meg hadde alt jeg ønsket meg; barn, bolig, giftemål og fast jobb. Jeg har dessuten hatt en del utfordringer i forhold til at jeg har slitt med depresjon og angst i mange år, så det å føle at ens eget liv står stille mens alle andre går videre har jeg følt veldig på.

Dette høres sikkert teit ut, med jeg laget et slags tankekart over hvordan jeg skulle nå målene mine. Noe ala dette; først måtte få meg en jobb. For da kunne jeg spare til bolig og til bryllup. Jeg fikk etter mye jobbsøking og flere jobbintervju en jobb jeg ble veldig glad i, og klarte å spare til begge målene sammen med samboer. Kjøpte hus og giftet meg i fjor. Barn har alltid vært hovedmålet og er naturligvis det neste på listen ☺️ Poenget mitt er at man kan sette opp noen «enkle» mål som man kan jobbe mot. Ettersom du nevner at du ville hatt fast jobb, kunne målet vært å aktivt søke på alle type jobber som er aktuelle. Tro meg, jeg vet det er enklere sagt enn jobb å få seg jobb. Jeg søkte på sikkert 40 jobber og var på 10 jobbintervju før jeg fikk jobben min. (Det kommer helt an på hvem man blir intervjuet av, hvor mange andre som søker og hvor egnet man er til jobben tenker jeg..)

Og samtidig ville jeg satt opp målet om å få barn. Jeg regner med at du vil ha en fast partner å ha barn med, så da ville jeg tenkt igjennom steder man kan møte andre kvinner. Ser at du har nevnt tinder, det er en bra start. Tenk over om du har noen kompiser som kanskje kjenner noen som kunne vært aktuelle for deg, kanskje en blind date? Er det noen kurs du er interessert i du kanskje kunne deltatt på, hvor du kan møte andre kvinner? Bare slenger noen forslag ut i lufta haha..

Ellers et tips fra meg; jeg var stuck i et negativt mønster i mange år på grunn av angsten min. Det som har hjulpet meg mye, er at jeg på et punkt begynte å gjøre nye ting som jeg ikke hadde gjort før - ting utenfor komfortsonen min - for å bryte opp i strukturen jeg hadde bygd meg. Det forandret meg veldig som menneske og gjorde det mye lettere for meg å snakke med og bli kjent med folk.

Jeg er sikker på at du er en flott mann og at din fremtidige kjæreste og ditt fremtidige barn vil være heldige som har deg. Du nevner en rekke fine kvaliteter ved deg selv, og du burde heller legge fokus på dem - enn på de tingene du ikke liker. Prøv å legg bort fortiden og se fremover. Og som andre her nevner, det er bare fint om du åpner deg om ønsket om barn - det er mange kvinner som vil finne det attraktivt. Lykke til, dette kommer til å ordne seg 💕

Anonymkode: 9bb44...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...