Gå til innhold

40 + og ghosting etter date


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

11 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Jo da sender både meldinger og snakker med innimellom. Har vært å datet noen ganger også, men hun trenger tid bare. 

Hun er bare litt ikke av, men ikke helt på heller. 

Ok, var det hun du falt pladask for på første date? Da er det nok lurt at du ikke er altfor på. La henne lure på om du fortsatt venter.;) 

Anonymkode: 95cea...7c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg må ærlig si at jeg synes ikke jeg skylder noen en forklaring etter en date og et par meldinger. Da er det litt selvforklarende at det koker bort i kål.. Samme for min del, hadde ikke forventet at en mann hadde sagt i fra, jeg skjønner jo fort om han er interessert eller ikke 

Anonymkode: a451d...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, var det hun du falt pladask for på første date? Da er det nok lurt at du ikke er altfor på. La henne lure på om du fortsatt venter.;) 

Anonymkode: 95cea...7c0

Ja det er nok det. 

Jeg venter her jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ghostet én gang, rett og slett fordi at selv om jeg sa at det ikke kun bli noe mellom oss sluttet hun ikke å ta kontakt og jeg klarte ikke å la være og svare. Jeg likte henne jo, selv om jeg ikke så noen framtid for oss. Det gnager på meg enda, håper jeg aldri må gjøre det igjen... 🙁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Hr. Aktiv said:

Ja det er nok det. 

Jeg venter her jeg. ;)

Vet hun at du venter da? Spørs om ikke tilbakeholdenhet nå under korona krisen kan slå litt galt ut?

Anonymkode: 62168...33f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet hun at du venter da? Spørs om ikke tilbakeholdenhet nå under korona krisen kan slå litt galt ut?

Anonymkode: 62168...33f

Jo da det har jeg fortalt henne. Jeg er der etter krisa også, men merker hun er litt stressa for dette da. Vi har vært ute i marka på tur sammen da uten å være borti hverandre. Ingen av oss har noen karantene så. 

Men jeg kan ikke presse noe. Hun vet hva jeg føler ihvertfall noe av det. Har fortalt henne at hun har vekket noe i meg som jeg kjenner på. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...