AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #1 Skrevet 5. april 2020 Noen som har? Er den mye i bruk? Hva er for dere den store forskjellen på å bruke denne, og langtidskoke i for eksempel jerngryte? Anonymkode: 17371...296
AnonymBruker Skrevet 5. april 2020 #3 Skrevet 5. april 2020 Jeg har og bruker den ofte. Dette er vel egentlig ikke store forskjellen på den og jerngryte som jeg vet om. Bortsett fra at i mange slow cookere kan du ikke brune kjøtt i gryta. Jeg har aldri brukt noe særlig jerngryte fordi slow cookeren er så enkel å få til. Passer perfekt til late kokker Anonymkode: 410ac...09b
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #4 Skrevet 7. april 2020 Hovedforskjellen er vel at den er frittstående, du skrur den på heller enn å sette den i ovnen? Og kan f.eks sette på lav varme om morgenen, så er det klart når du kommer hjem fra jobb. Hadde en før som jeg arva, men brukte den ikke noe særlig. Foretrekker trykkoker (som gjør samme jobben som saktekoking men på en brøkdel av tida), passer bedre for de av oss som er dårlige på å planlegge 😊 Anonymkode: 5e44e...911
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå