AnonymBruker Skrevet 6. april 2020 #22 Skrevet 6. april 2020 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes ikke det er spesielt fint. Forkortelsen blir "Korny" Anonymkode: ba1e6...e50 Det er feil. Forkortelsen er Connie eller Nelia. Anonymkode: dfd0c...bd4
Leinica Skrevet 6. april 2020 #23 Skrevet 6. april 2020 Dette navnet er et av mine favorittnavn, og er absolutt et navn jeg sterkt kunne vurdert og kalle en eventuell datter. Synes det er soleklart finest skrevet med c, i stedet for k.
AnonymBruker Skrevet 7. april 2020 #24 Skrevet 7. april 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er feil. Forkortelsen er Connie eller Nelia. Anonymkode: dfd0c...bd4 Connie er forkortelsen av Constance, så det navnet har ingenting med Cornelia å gjøre. Nelia høres ut som "baby-versjonen" av Cornelia. Jeg mente heller ikke at Korny var den "offisielle" forkortelsen av Kornelia, men det er liksom det første navnet som ramler inn i hue på meg når jeg hører det navnet. Jeg synes ikke det er særlig pent. Dog bedre enn Cordelia, som noen nevnte, det høres ut som Cornelia som er tett i nesa. Anonymkode: ba1e6...e50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå