Gå til innhold

Bestille strikkeoppskrift på nett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har bestilt en strikkeoppskrift på nett fra garnius, som skulle sendes på e-post. Har fortsatt ikke fått den, og det er flere timer siden jeg bestilte den. Noen med erfaring med å bestille fra garnius?

Anonymkode: 8d85b...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selger de kun oppskrift? Trodde de bare hadde strikkepakker til salgs, med garn + oppskrift? 

Anonymkode: 5b136...c4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet garnet, og fikk ingen feilmelding, og det sto heller ingenting om det, i hvert fall ikke det jeg så. Da tenkte jeg at de solgte oppskriften alene også, for jeg fikk betalt og alt. Men da er det kanskje det som er grunnen til at jeg ikke får det?

Tror du at jeg får det dersom jeg legger til noen garnnøster?

Anonymkode: 8d85b...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg har bestilt oppskrift fra garnius så får jeg oppskrifta når pakken er sendt :) men jeg har alltid kjøpt strikkepakker da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet av en side som selger bare oppskriften hvor du ikke må kjøpe garnet til?

Anonymkode: 8d85b...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eventuelt hvor du kan kjøpe litt garn og få oppskriften på e-post med en gang? Da har man ihvertfall lært at det er dumt å kjøpe garnet man trenger før man har oppskriften.

Anonymkode: 8d85b...394

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som vet av en side som selger bare oppskriften hvor du ikke må kjøpe garnet til?

Anonymkode: 8d85b...394

Vil tro dette gjelder de fleste instastrikkerne?

Selv har jeg kjøpt hos knitting for olive, witre og petit knit. Oppskriftene har kommet e-post eller konto på nettsidene så snart betalingen har gått gjennom. Noe jeg stusset litt på, er samarbeidet mellom Sandnes garn og petit knit. På Sandnes garn sinne nettsider kan man ikke kjøpe disse oppskriftene uten å kjøpe et viss antall garnnøster, men på petit knit sin hjemmeside kunne jeg kjøpe akkurat samme oppskrift uten å måtte kjøpe garn. Bra for meg, men synes det var litt rart. 

Anonymkode: 102ff...174

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse oppskrifter på strikkoteket :) 

Anonymkode: a6996...cc6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Er det noen som vet av en side som selger bare oppskriften hvor du ikke må kjøpe garnet til?

Anonymkode: 8d85b...394

Alt som ligger på galegarn.no og dustorealpakka.no er helt gratis og du kan plukke med deg alt hva du vil :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...