Gå til innhold

Min mann har aldri spurt om å bli sugd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min mann liker det, men han har aldri spurt om det. Tror han ville synes det er for drøyt å spørre om slikt. Han er veldig opptatt av likestilling og mener kvinner aldri skal føle seg nødt til å gjøre slikt de ikke vil, bare for mannens skyld. Jeg liker å gjøre det som forspill. Og om jeg har mensen, med ømme bryster og vondt i magen, har vi ikke annen sex.

Anonymkode: cbaef...dcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 timer siden, bava skrev:

Har aldri spurt dame  mi , ho suge meg øfte og ho liker det så mye. noen ganger får jeg ikke  lyst på å bli suget , 😊 men sier ikke det til henne siden ho nyter seg. Hva med han ? slikker han  deg uten at du spørre ? det er viktig ! Det er en del menn som ikke nyter seg med slikking og derfor prøver å inngå det med å ikke spørre eller gi hint for å bli suget .

Jeg er ikke TS, men hvorfor liker ikke noen menn det? Min har aldri spurt, men når jeg gjør det iblant, får han det travelt med å ville ha samleie. Når det gjelder slikking, er jeg for sjenert til å spørre om slikt. Aldri prøvd det med noen. Jeg aner ikke om jeg ville likt det. 

Anonymkode: cbaef...dcf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke TS, men hvorfor liker ikke noen menn det? Min har aldri spurt, men når jeg gjør det iblant, får han det travelt med å ville ha samleie. Når det gjelder slikking, er jeg for sjenert til å spørre om slikt. Aldri prøvd det med noen. Jeg aner ikke om jeg ville likt det. 

Anonymkode: cbaef...dcf

Høres egentlig ikke ut som han liker oralsex. 

De som synes det er kleint å snakke om hva man liker og ikke liker tar det bare for gitt at alle menn liker oralsex. Sånn er det ikke, og jeg har opplevd menn som liker det, elsker det eller ikke synes noe om det (verken å gi eller å få). Menn er ikke like, og det er faktisk ikke noe særlig å suge en mann som ikke liker det. Så det er ikke noe teit med å uttrykke at man liker det hvis man vil ha det. 

Anonymkode: 5fe5c...632

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ikke TS, men hvorfor liker ikke noen menn det? Min har aldri spurt, men når jeg gjør det iblant, får han det travelt med å ville ha samleie. Når det gjelder slikking, er jeg for sjenert til å spørre om slikt. Aldri prøvd det med noen. Jeg aner ikke om jeg ville likt det. 

Anonymkode: cbaef...dcf

Vet ikke men noen ganger liker jeg ikke det, det føles litt ubehagelig  om en tann treffe penisen 😬

Endret av bava
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo slettes ikke alle menn som liker det. 

Anonymkode: 5fe5c...632

At det blir skrevet bok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hr. Aktiv skrev:

At det blir skrevet bok?

🤦‍♀️

Anonymkode: 5fe5c...632

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg hadde egentlig synes det var litt merkelig om han hadde spurt meg om jeg kunne suge han.. hadde blitt veldig overrasket😆

En ting er å føre hodet forsiktig  (eller hardt, de gangene vi er i det røffe moduset) mot penis. Som et hint under vanlig sex.

Men å spørre om det? Nei, hvis han skal få en blowjob utenom vanlig sex, skal det være fordi jeg tar initiativ, fordi jeg vil. For all del, det kan jo hende det hadde tent meg å bli spurt. Men jeg ser for meg det fort blit tigging/trygling. Ikke særlig sexy. Kan egentlig ikke komme på en sexy måte å spørre om å bli sugd på. 

Hva ser du for deg, TS?

Endret av Anim92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje han ikke er så gira på det? Samboeren min er ikke noe ivrig på oralsex. Jeg synes ikke det er spesielt moro å gi heller, men gjør det gjerne om partneren digger det. Blir jo morsommere da også. Han sa ifra om at det var noe som ikke var viktig eller spesielt spennende for han ganske tidlig da. Han går nesten aldri ned på meg heller, og jeg kunne godt tenkt meg at det skjedde litt oftere for han er veldig flink på det når det først gjøres. Men igjen, er jo ikke noe digg å mota hvis giveren ikke er ivrig, så setter pris på det de få gangene han føler for det selv og nevner ikke ellers. Er allikevel fornøyd med sexlivet vårt, er jo masse annet moro og deilig man kan gjøre med hverandre! Du kan jo prøve deg en kveld i sofaen og se  reaksjonen hans. Eller bare spørre rett ut om han savner å få blowjobs oftere. Enkleste er jo å spørre direkte.

Anonymkode: bef2c...3b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min spør aldri, men jeg har også trappet ned på suginga ettersom han slikker så sjeldent selv om han vet jeg elsker det. Såeh, jeg holder et ca.-regnskap :) Han er veldig takknemlig når jeg gjør det. Jeg har sagt til han at vil han ha mer av det så er det bare å sette i gang med og gå ned på meg oftere.

Anonymkode: 284db...22d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du må være mer frempå og spørre her. Det er ofte slik at man bare antar og tror, og tenker seg selv til svaret selv. Noen gir bare hint, bare ørsmå hint også, i håp om at den andre skal skjønne hva man vil. Det hadde vært så mye enklere i mange tilfeller å bare åpne munnen og spørre. Det er bedre å si ting istedet for å tro eller håpe at den andre forstår. Si at du vil at han skal spørre deg om det og andre ting. Og har du selv lyst til å gjøre det, ta sjansen og gjør det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/3/2020 at 8:25 AM, Hr. Aktiv said:

Min erfaring er at damer ikke liker å bli spurt om det for da blir det et forventningspress i deres øyne.

Min erfaring er at damer heller ikke tar insj. på suging. Det er yttrest skjelden og om det skjer så er det halvhjertet at de heller demostrerer at dette orker jeg ikke for det gir dem ingenting.

Jepsi-pepsi! 

Jeg vet det finnes mangfold blant damer men de jeg har vært borti suger sjeldent fordi det "gir dem ingen ting" og det skaper "forventningspress" hvis man snakker om det. Men å bli knullet og slikket ja det vil de.

 

Anonymkode: cdb10...de7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepsi-pepsi! 

Jeg vet det finnes mangfold blant damer men de jeg har vært borti suger sjeldent fordi det "gir dem ingen ting" og det skaper "forventningspress" hvis man snakker om det. Men å bli knullet og slikket ja det vil de.

 

Anonymkode: cdb10...de7

Haha, det er så rart når gutta skriver sånn. Blir litt glad egentlig for som kvinne har jeg opplevd akkurat det samme, og trodde det var mer normalt at bare gutta vil ha og ikke gi.

Anonymkode: 284db...22d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke vi har noe problem med å snakke om dette, og jeg liker at det er litt kommunikasjon under sex. Om ikke han spør, spør jeg han om jeg kan suge. (Vet han elsker det uansett). Noen ganger, som ved mensen eller feks ukene etter fødsel så suger jeg han gjerne, når vi ikke kan ha sex. Uansett liker vi å fyre hverandre litt, men jeg syns god kommunikasjon er viktig.  Må ikke alltid være penetrering heller, suging og kos er digg. 
 

uansett, sexlivet blir bedre og bedre etterhvert som vi har lært oss å snakke/ si og spørre om det vi vil. 

Anonymkode: bb348...87d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han ikke spør om å bli sugd trenger ikke bety at han ikke liker det, noe som mange tidligere kommentarer også indikerer.

Tror det er litt sammensatt, han er kanskje litt sjenert som du sier. Det kan også være at han synes det er ekkelt å spørre, grunnen til det er at det kanskje føles litt egosentrisk, på en måte at du skal jobbe mens han nyter. Og visst damen ikke liker noe særlig å suge, eller at mannen ikke er sikker så føles det heller ikke riktig.

Det beste er om dere kommer dit at dere begge kan snakke om sex på en god måte, mye spennende sex som er gått tapt på grunn av at par ikke snakker sammen. Verste som er i parforhold er at partene skal spille prektig ovenfor hverandre, den ene sier ikke noe i redsel for hvordan den andre skal tolke det (tror at den andre er prektig)

Jeg trodde jo lenge at samboeren min var dødskjedelig når det kom til sex, ikke hadde hun fantasier, ikke var det noe spesielt hun likte, svaret var som regel "synes det er godt sånn som det er jeg". Men heldigvis løsnet det etter mange år, og nå er hun mye mer spennende enn hva hun noen gang har vært, og sexlivet har tatt seg opp mange hakk.

Tror også lite kommunikasjon kan i enkelte tilfelle være et bidrag til at noen går til skrittet å være utro. Det er i tilfeller hvor den ene føler at han er sammens med verdens kjedeligste i senga, da kan sikkert fristelsen for et lite sidesprang øke, for å smake litt på det grønne gresset på andre siden.

Anonymkode: d5c8c...7d4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...