Gå til innhold

Min mann har aldri spurt om å bli sugd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg suger mannen min ofte, uten at vi skal ha sex. Han spør ikke, men legger ting til rette når vi har lagt oss ;) Som et slags hint. Jeg liker at han forteller meg at jeg skal suge. 

Anonymkode: 27b9a...56b

Hva slags hint? 

Anonymkode: ced29...ced

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var heller ikke så glad i å be om det. Følte det var turn-off. Nå var ikke min eks spesielt glad i å gi det heller, dessverre. Noe som jeg syntes var litt trist. 

Jeg håper min fremtidige kjæreste liker å suge. Jeg elsker å gi. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir avogtil spurt under sex. Ellers drar jeg bare ned buksa å tar for meg, eller han drar den frem selv og vifter den i ansiktet mitt🙈 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle menn liker at man går ned. Det var uvant å oppdage at min mann ikke likte det. Jeg avslutter aldri, men den er vakker og ren, så litt tungespiss av og til var noe jeg gjorde for min egen del. Men så fant jeg ut at han ikke likte det, og respekterer hans grenser. 
 

Jeg tok faktisk å googla det, for det var uvant at han aldri spurte. Men overraskende mange liker det ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er merkelig å måtte komme med en muntlig søknad om diverse seksuelle tjenester. Dere leser vel kroppspråket til hverandre? Iallefall etter ti års ekteskap.

Jeg har dessuten aldri opplevd en mann som ikke liker det, så sjansen er ganske liten for at han motvillig lar det skje og lider i stillhet:) Virker du usikker derimot så blir jo ikke opplevelsen hans helt optimal.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du spise is? Deilig å få det spørsmålet..... 

Anonymkode: 749e3...871

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min ber aldri om det, for han er ikke så spesielt gira på det. 

Anonymkode: b9845...685

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min spør ofte om å få en «suger» senere på kvelden eller ila av en fotballkamp😂 og det er jeg godt vant med at menn spør om i forhold. Og jeg har ikke noe i mot det så lenge man er ren:) Men det er ikke alltid jeg gidder heller. 

Jeg vet ikke hvorfor menn er så mye mindre flaue for å be om sånt. Det kunne aldri falt meg inn og si «gidder du å slikke meg i kveld?» til partneren min. 😆 Han gjør det heldigvis på eget initiativ. Men sugingen den er han ikke redd for å spørre rett ut om.   

Anonymkode: 8f445...1ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller aldri spurt om slikt.

Jeg har enten sagt/ beordret "sug meg!", alternativt bare plassert meg med ståen foran munnen til hun det var den natta, eller så har jeg blitt spurt: "får jeg suge deg av?" - og selvfølgelig gitt lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 4.4.2020 den 20.19, visp skrev:

Jeg syns det er merkelig å måtte komme med en muntlig søknad om diverse seksuelle tjenester. Dere leser vel kroppspråket til hverandre? Iallefall etter ti års ekteskap.

Jeg har dessuten aldri opplevd en mann som ikke liker det, så sjansen er ganske liten for at han motvillig lar det skje og lider i stillhet:) Virker du usikker derimot så blir jo ikke opplevelsen hans helt optimal.

Det er nok derfor du er biased. Jeg har opplevd det og da er det gjerne slik at de bare har latt det skje likevel og sagt det mye senere. Viktig å kunne uttrykke hva man liker også, og ikke bare det man ikke liker. Det er ingen turnoff å være verbal om at man liker noe. Det er jo bare deilig, og det gjør jo at man klarer å lese hverandre bedre fremover. 

Anonymkode: 5fe5c...632

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2020 den 20.19, visp skrev:

Jeg syns det er merkelig å måtte komme med en muntlig søknad om diverse seksuelle tjenester. Dere leser vel kroppspråket til hverandre? Iallefall etter ti års ekteskap.

Jeg har dessuten aldri opplevd en mann som ikke liker det, så sjansen er ganske liten for at han motvillig lar det skje og lider i stillhet:) Virker du usikker derimot så blir jo ikke opplevelsen hans helt optimal.

Enig. Skulle jeg måtte spørre om sex for at det skulle skje noe, hadde det vært skikkelig turn-off. Da hadde jeg heller kommunisert at jeg synes hun bør ta mer initiativ. Spesielt ettersom dette er noe hun ønsker mer av. Det oppleves som regelrett tafatt. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke alle liker det.

Jeg synes ikke det er noe særlig. Har aldri møtt en munn som har vært i nærheten av like god som en vagina.

Sier ikke nei takk, liksom. Men jeg vil ALLTID heller ha samleie. Blowjob er sløsing av tid.

Anonymkode: b2970...99c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri spurt dame  mi , ho suge meg øfte og ho liker det så mye. noen ganger får jeg ikke  lyst på å bli suget , 😊 men sier ikke det til henne siden ho nyter seg. Hva med han ? slikker han  deg uten at du spørre ? det er viktig ! Det er en del menn som ikke nyter seg med slikking og derfor prøver å inngå det med å ikke spørre eller gi hint for å bli suget .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 2.4.2020 den 23.35, AnonymBruker skrev:

Er ikke det veldig unormalt? Vi har vært gift i 10 år. Jeg suger han ofte før samleie, men thats its. Jeg har hatt lyst flere ganger, men ikke tøff nok til å gå rett på sak. Skulle ønske han hadde spurt. Hjalp han i går og han kom fort. Virket som han likte det. Selv om han ikke klarte å si så mye etterpå. Han har tydeligvis problemer med å snakke om sex. Jeg forstår det virkelig ikke? Håper han tørr og spørre nå da. Menn i forhold, ber dere om suging? Liker dere det? Damer, suger du mannen ofte utenom sex? 
Tips til mann som ikke liker å snakke om sex? Skal jeg være litt frampå da? Med ord og handling? Redd det blir for mye for han. Men kommer dessverre ingen vei med kommunikasjon med han. Har så lyst å snakke mer om sexlivet vårt. 

Anonymkode: ced29...ced

Hvor ofte pleier du å be han om å slikke deg? Er det veldig unormalt at en kvinne aldri ber om å bli slikket utenom samleiesituasjoner?

Anonymkode: ab6b9...858

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

37 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Min mann har heller aldri spurt meg, jeg bare tar for meg og han digger det :)

Du burde skrevet bok om hvordan damer bør behandle mannen sin. Kansje mange av damenes drømmer blir oppfyllt også da...?

Endret av Hr. Aktiv
Tenker ikke bare på sex nei.
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Du burde skrevet bok om hvordan damer bør behandle mannen sin. Kansje mange av damenes drømmer blir oppfyllt også da...?

Det er jo slettes ikke alle menn som liker det. 

Anonymkode: 5fe5c...632

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å sleike, og går alltid ned på dama.

Jeg har aldri spurt om å bli sugd. Mange damer, men langt fra alle, går ned uansett. Det kan være tennende og godt om hun liker det og har riktig teknikk, men det er ikke såå viktig for meg. Hvis hun ikke liker det, og det merkes, blir det neste flaut.

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...