Gå til innhold

Min mann har aldri spurt om å bli sugd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det veldig unormalt? Vi har vært gift i 10 år. Jeg suger han ofte før samleie, men thats its. Jeg har hatt lyst flere ganger, men ikke tøff nok til å gå rett på sak. Skulle ønske han hadde spurt. Hjalp han i går og han kom fort. Virket som han likte det. Selv om han ikke klarte å si så mye etterpå. Han har tydeligvis problemer med å snakke om sex. Jeg forstår det virkelig ikke? Håper han tørr og spørre nå da. Menn i forhold, ber dere om suging? Liker dere det? Damer, suger du mannen ofte utenom sex? 
Tips til mann som ikke liker å snakke om sex? Skal jeg være litt frampå da? Med ord og handling? Redd det blir for mye for han. Men kommer dessverre ingen vei med kommunikasjon med han. Har så lyst å snakke mer om sexlivet vårt. 

Anonymkode: ced29...ced

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke det veldig unormalt? Vi har vært gift i 10 år. Jeg suger han ofte før samleie, men thats its. Jeg har hatt lyst flere ganger, men ikke tøff nok til å gå rett på sak. Skulle ønske han hadde spurt. Hjalp han i går og han kom fort. Virket som han likte det. Selv om han ikke klarte å si så mye etterpå. Han har tydeligvis problemer med å snakke om sex. Jeg forstår det virkelig ikke? Håper han tørr og spørre nå da. Menn i forhold, ber dere om suging? Liker dere det? Damer, suger du mannen ofte utenom sex? 
Tips til mann som ikke liker å snakke om sex? Skal jeg være litt frampå da? Med ord og handling? Redd det blir for mye for han. Men kommer dessverre ingen vei med kommunikasjon med han. Har så lyst å snakke mer om sexlivet vårt. 

Ja, du må nesten det om du har lyst å snakke om sexlivet og mannen din ikke snakker om det. Han er vel ingen skjør gjenstand, så han tåler vel at du begynner å prate med han? 

Og siden du har lyst til å suge han, så må du jo nesten bare si det til han. Ikke vente til at han eventuelt spør om det. 

Du virker å være usikker på han, til tross for at dere har vært gift i 10 år. Men ønsker du noen endringer, som feks. rundt suging og samtaler om sex, må du bare ta grep. 

Anonymkode: 3663a...b29

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri noensinne spurt kona om hun vil suge meg. Det er opp til henne om hun vil det for jeg syns jo det er godt da. Hun liker nemlig å gi meg oralsex mens hun selv ikke liker å motta.

Men må også si at jeg kan snakke om sex med henne, både om hva som er godt, hva som ikke er godt og hvilke fantasier vi har.

Anonymkode: bb289...1b8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller aldri spurt, og tror ikke det hadde blitt godt mottatt. Det ville blitt sett på som egoistisk.

Hvis du vil at han skal spørre når han har lyst må du gi beskjed om at du ønsker å ha det slik

Anonymkode: 8de33...9eb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg og samboeren har et nokså røft språk når vi har sex, dette er en del av akten

Anonymkode: 02fe4...3a7

AnonymBruker
Skrevet

Jeg suger mannen min ofte. Han trenger ikke å be om det. 

Anonymkode: 86b02...6ad

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har heller aldri spurt, og tror ikke det hadde blitt godt mottatt. Det ville blitt sett på som egoistisk.

Anonymkode: 8de33...9eb

Egoistisk? Elsker når mannen min sier sug meg under sex. 

Anonymkode: 86b02...6ad

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri i mitt liv spurt noen om det. Skal sies at jeg synes oral er litt skuldertrekk da. Greit nok, men skjønner at folk synes det er fyrverkeri.

Anonymkode: b5ed3...da5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han ber ikke om det, men sier at jeg skal gjøre det. Helt i tråd med vår kommunikasjon om sex og hvordan jeg liker det.

Anonymkode: 55e0f...ea9

• Liker 2
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min erfaring er at damer ikke liker å bli spurt om det for da blir det et forventningspress i deres øyne.

Min erfaring er at damer heller ikke tar insj. på suging. Det er yttrest skjelden og om det skjer så er det halvhjertet at de heller demostrerer at dette orker jeg ikke for det gir dem ingenting.

• Liker 2
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg ber aldri om det.

AnonymBruker
Skrevet

Elsker å suge mannen min🤩🙌🏻 Gjør ofte 69 slik at begge får utbytte, men kunne gjerne sugd han mye oftere enn dagens hyppighet.

Anonymkode: f4392...4e4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg slikker kjæresten min legger jeg meg ofte i en slik stilling at hun kan suge meg om hun vil og har utbytte av det. Jeg forlanger ingenting, men det blir som oftest at hun runker og koser med meg mens jeg slikker. Dessverre blir jeg av og til stoppet når jeg forsøker å gå ned på henne selv om hun sier hun liker det jeg gjør. Elsker å gjøre det og skulle ønske jeg fikk holde på helt til hun fikk orgasme, men det har jeg ikke fått lov til... enda. Hun "drar" meg opp før dette skjer og vil ha meg i misjonær. Det skal også sies at hun ikke er spesielt seksuell av seg og vi har sex bare 1-2 ganger i måneden 😞

Anonymkode: 79467...dd8

Skrevet

hun vet at jeg forventer å bli sugd før når vi har sex så vi starter nesten alltid med det. 

Noen ganger er hun trøtt av forspill så vil rett på sak ... ellers alltid suging sør sex

AnonymBruker
Skrevet

Jeg suger samboeren min ofte, og liker det men det er på mitt initiativ. Han spør aldri og jeg vil egentlig ikke at han skal spørre heller, bare at han har lyst og jeg fanger det opp. Jeg spør han heller aldri om å gå ned på meg, men det skjer også ofte.

Anonymkode: e4237...149

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har du snakket med ham om dette? Altså, spurt ham. 
om han blir sugd uten å måtte spørre, så syns han kanskje det er godt nok? 

Er ikke bare han som må snakke her, du må også det. 

Anonymkode: b7bb5...ee6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør ikke om å bli sugd. Jeg bare plasserer kuken 5cm foran munnen hennes så skjønner hun hintet. Noen ganger tar hun initiativ også. 

Anonymkode: 9d880...403

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg suger mannen min ofte, uten at vi skal ha sex. Han spør ikke, men legger ting til rette når vi har lagt oss ;) Som et slags hint. Jeg liker at han forteller meg at jeg skal suge. 

Anonymkode: 27b9a...56b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo, Ts, ikke bare han som har problemer med å snakke om det. «Kan jeg suge deg?» er en kort og lettbent setning. Det er du som har lyst - så det er du som må spørre. 

Og, du? Tenk litt over om du tillegger mannen din problemene dine sånn på normalen. For i avsnittet over er det du som sliter med å snakke om sex. 

Anonymkode: 3f175...5ca

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig? Hva slags kjedelig sexliv har dere om han ikke tør å spørre om slikt 😂

Anonymkode: 7e531...879

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...