Gå til innhold

Jeg feier snart over denne unge jenta!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har vært lærer for 14-16 åringer.. Og opplevde slikt så godt som hver dag!...

I denne alderen er vel alle på sitt mest usikre, og leter etter bekreftelse der de kan.

De som er tøffest i trynet er oftest de mest usikre.

Jenter spiller ofte på sex for å gjøre den andre usikker og sjenert... En slik "sier" bygger de seg da opp med som en bekreftelse på sin verdi og betydning. (dvs makt på en måte hva?)

For å få dem unna slår man tilbake med samme mynt, bare mye råere, slik at DE blir flaue.... Man har da markert alles posisjon...

Nå skal det sies at det ikke alltid var det jeg gjorde i skolesammengeng.. det finnes jo grenser for hva man kan si som lærer... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke la henne friste deg mer, si stopp, eller gjør noe sånn at hun slutter.

Først for å hindre deg selv i å gjøre noe dumt, men også for hennes skyld.

Hun vet ikke hva hun driver på med.

Jeg var nesten 16 da jeg hadde sex første gang, herregud så dumt.

Hva visste vel jeg.

Men hun veit ikke konsekvenser.

Hva om hun får et megagråteanfall etter endt sex, er du forberedt på at det kan skje.

Jeg vil påstå at jentekroppen ikke har fult ut glede av sex før i 20 årene, da er kroppen ferdigutviklet, man er mer moden, vet litt om kropp og det og sette grenser for seg selv.

Og ja du blir sett på som pedo om du gjør det.

Jenta er sikkert pen og fint utviklet, men hun har ingenting å gjøre med sex enda.

Hun kan gnikke og knukke til hun blir grønn, men vær snill, vær den voksne oppi detta her.

Og det er du sikkert også, fordi du nettopp tenker på det og lager et diskusjonsemne om det.

Hanna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig mye som blir sagt her som jeg er fryktelig enig i..

IKKE rør jenta. garantert du mister allt som heter selvrespekt.

det mest effektive en kan gjøre i disse situasjonene er å overse det. pokerfjes fungerer absolutt best. ingen reaksjon fra din side= kjedelig= ingenvits i å fortsette.

har hadd søsken i den alderen og deres veninner har mer en engang begynt på dette viset. men jeg har bestandig tatt meg tid til å prate med dem. men i det øyeblikket deres oppførsel har blitt av denne karakter som du nevnte, har jeg ganske enkelt oversett dem. men ikke latt være å prate med dem. de skal jo ikke straffes for å være nyskjerrige. :)

men det går an å bruke de signalene som en peikepinn og referanse i samtaler ang deres liv og følelser. for det er kompliserte greier. og vanskelig er det også, siden de grensene som seksualiteten settes til stadig blir mer og mer tøyelige. dessuten merker jeg meg, at sexpress fra gutter i 14-15 års alderen er veldig sterkt. noe jeg ,dessuten,finner foruroligende.

MVH Øyvind

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SOm tidligere sagt her, er det straffbart. og ikke nok med det er hun dattra til sjefen!...uff uff..

Jeg ville ventet til hun ble 16 og "kjørt" over henne...det er vell på tide at det blir slutt på at jenter kan "oppfordre" til alt mulig uten at det skjer noe.....de er utspekulerte.

Stakkars deg!

uuuh, jeg tviler på at en fjorten år gammel jente er utspekulert og manipulerende og spiller på sex altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Jeg kommer vel(forhåpentligvis) ikke til å gjøre det... men saken er:

Jeg er 28 år, har en jobb som gjør at sjefens datter på 14 år ofte kommer på jobben, nesten hver dag etter skolen.

Hun har i lengre tid tydelig vist at hun er litt mer enn normalt interessert i meg, men nå de siste uken, etter at jeg ble singel, så har hun blitt helt gærn.. Det som før var at hun kom helt inntil meg, og ville se hva jeg holdt på med, har nå blitt rene invitasjoner til sex, med å ta på meg hvis ingen ser, presser seg inntil meg, og kommer med hentydningsspørsmål om jeg vil være sammen med henne....slik... Jeg føler at det blir feil å "sladre" til faren hennes. Jeg kan dessuten ikke nekte for at hun gjør meg kåt, veldig kåt...

Er jeg iferd med å bli en pedo, eller hva faen er det som skjer?

Jenter på 14 skal da vel ikke være slike????

du bør ikke ha samleie med henne, men noe kan du vel gjøre.

Kos deg litt med henne. Du kunne kanskje slikke musa på henne :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss si at du faktisk går henn og har sex med denne jentungen, hva gjør du om hennes far -din sjef- får greie på det? Hva da? Tror ikke du har jobb så mye lengere da. Er det verdt det?

En annen ting......... Synes du ikke denne jenta fortjener og ha sex for første(forhåpentligvis) gang med en person hun elsker og vil ha? Og ikke med en som hun flørter litt og har en liten crush på........

Tenk litt på det Sondre. Synes synd på deg, og er glad jeg ikke er i denne situasjonen......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper dette er en spøk.

Hvis ikke, har du - blant annet - et holdningsproblem, og et fokus som er ganske flaut å høre om.

En 14-åring er en unge, og kan ikke gi deg noe mer enn du kan fikse på egen hånd.

Pføy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...