Gjest Sondre Skrevet 11. september 2002 #1 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg kommer vel(forhåpentligvis) ikke til å gjøre det... men saken er: Jeg er 28 år, har en jobb som gjør at sjefens datter på 14 år ofte kommer på jobben, nesten hver dag etter skolen. Hun har i lengre tid tydelig vist at hun er litt mer enn normalt interessert i meg, men nå de siste uken, etter at jeg ble singel, så har hun blitt helt gærn.. Det som før var at hun kom helt inntil meg, og ville se hva jeg holdt på med, har nå blitt rene invitasjoner til sex, med å ta på meg hvis ingen ser, presser seg inntil meg, og kommer med hentydningsspørsmål om jeg vil være sammen med henne....slik... Jeg føler at det blir feil å "sladre" til faren hennes. Jeg kan dessuten ikke nekte for at hun gjør meg kåt, veldig kåt... Er jeg iferd med å bli en pedo, eller hva faen er det som skjer? Jenter på 14 skal da vel ikke være slike???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. september 2002 #2 Del Skrevet 11. september 2002 Uansett, Sondre, her er det du som har ansvaret. Hun er mindreårig, du er voksen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 11. september 2002 #3 Del Skrevet 11. september 2002 Jo det er akkurat det de er, og det er da det er viktig å ha voksne, ansvarsfulle mennesker til å passe på. Den sexuelle lavalder i Norgeer 16 år , og hvis du innleder et seksuellt forhold til denne jentungen kan du bli straffet. (Og bli sett på som pedofil) Selv om det er frivillig fra hennes side, er det ikke alle mennesker som godtar slik oppførsel fra en voksen mann i dagens samfunn. Tenk deg godt om før du gjør noe drastisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 11. september 2002 #4 Del Skrevet 11. september 2002 Jeg forstår hvordan du har det Sondre, men desverre er det virkeligheten til menn stort sett. Man hvis du husker på det at det kun er en lek fra hennes side, så kanskje det blir lettere å ta jomfrudommenen hennes, eller hva enn du finner på. Jenter i den alderen er meget nysjerrige. W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. september 2002 #5 Del Skrevet 11. september 2002 Enig med de andre. Er man 14 år er man fremdeles et barn og kan ikke se konsekvensene av sine handliger på samme måten som en voksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 11. september 2002 #6 Del Skrevet 11. september 2002 Her har Hege rett altså. Big time! En 14-åring er ikke KLAR for sex, psykisk, samme hva hun gjør og sier. Jeg kan si dette med grunnlag i å ha vært 14 år selv (for 4 år siden faktisk, ikke så lenge sia det) og alle mine lekre venninner sier det samme. De ville ha sex, men de var ikke klar for det i det hele tatt. I våre dager er til og med enkelte 11-årige jenter like fullt utviklet fysisk som 20-åringer, så det er ikke rart at enkelte menn blir forvirret og overkåte, men ikke gjør noe med dette, for hennes og din egen skyld. Finn deg ei som er over 16 ivertfall! Vil du risikere fengsel for et nyp med henne? ...og så dattera til sjefen din da... TENK, mann...tenk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. september 2002 #7 Del Skrevet 11. september 2002 Hvorfor ser alle eldre menn på kontakt fra unge kvinner som "invitasjon"...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 11. september 2002 #8 Del Skrevet 11. september 2002 Hold deg på matta nå :-? Jeg har selv mange ganger hatt svermeri for eldre karer i en alder av 12, 13, 14, 15 osv Men aldri i verden om jeg da hadde vært klar for sex! Og tror jeg hadde vært litt bitter om en mann på 28 hadde tatt jomfrudommen min da jeg var 14 :evil: Selv om jeg kanskje hadde lyst og synes det var spennende på det tidspunktet. Nei, hold deg unna - som nevnt tidligere; DU har et ansvar her! Angrer til og med litt på at jeg hadde sex som 15-åring, selv om jeg var sammen med fyren i 2,5 år... Skulle ønske jeg hadde ventet litt til :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wondergirl Skrevet 11. september 2002 #9 Del Skrevet 11. september 2002 Unge usikre jenter synes det er VELDIG stas å få oppmerksomhet fra "de store gutta". Det betyr ikke at hun er klar for å ha sex med deg. Husker du ikke sjøl hvor viktig det var for deg å få anerkjennelse av de som var eldre og kulere enn deg? Tror ikke at hun sjøl skjønner nøyaktig hva hun setter i gang hos deg. Hvis hun aldri har hatt sex før, vet hun ikke egentlig hva det handler om. Vær såpass voksen at du holder fingrene fra fatet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andre Skrevet 12. september 2002 #10 Del Skrevet 12. september 2002 SOm tidligere sagt her, er det straffbart. og ikke nok med det er hun dattra til sjefen!...uff uff.. Jeg ville ventet til hun ble 16 og "kjørt" over henne...det er vell på tide at det blir slutt på at jenter kan "oppfordre" til alt mulig uten at det skjer noe.....de er utspekulerte. Stakkars deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 12. september 2002 #11 Del Skrevet 12. september 2002 Jeg tror kanskje det er på tide at gutter slutter å la seg styre av #p.....# det er på tide at dere viser at dere har mer selvkontroll en som så. Husk det er det store hodet som skal ha kontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. september 2002 #12 Del Skrevet 12. september 2002 Det var da fælt til seksualisert atferd. Nesten litt for mye. Det første som slår meg er at hun må ha vært utsatt for noe seksuelt i barndommen. Høres kanskje fordømmende ut, men ofte er det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 12. september 2002 #13 Del Skrevet 12. september 2002 Herregud som dere voksentolker en unges adferd!! Jeg har elsket å flørte siden jeg var liiiiiten, og som 13-14-15åring flørtet jeg gjerne med eldre menn jeg kanskje hadde en liten avstandsforelskelse til. Blunking, lange øyevipper som brukes til å blafre flørtende med, lange blikk og forsøk på "frekke" komentarer, man prøver seg frem på så mangt i den alderen, også hvordan andre reagerer på forskjellige ting. Dersom du hopper på denne 14åringen, så gjør du det kun for å dempe din egen lyst, ikke forsøk å innbill deg at du gjør dette for å glede jenta! Dersom hun aldri før har hatt sex, vet hun ikke hva det er hun begir seg ut på. Og veldig mange ønsker nok at den som tar jomfruhinna skal bety noe spesielt. Ikke bare være en av kjekkasene på jobben til faren... Ei fjorten år gammel jente kan kanskje også virkelig ha lyst, men det er fremdeles ikke lovlig for deg over 16 å ha sex med henne! Så du bør faktisk ta hensyn til det. Dersom du har "missforstått" eller voksentolket et barns fremtreden, og hun faktisk ikke ville dette, kan dette lett kommer for farens ører. Det er vel kanskje ikke ideelt å ha tvunget seg på sjefens datter å kanskje ødelagt hennes start på voksen-verdenen rett og slett fordi du ikke klarte å holde buksa oppe? Som sagt, det kan hende hun virkelig har lyst, men du løper en stor risiko både på egne og hennes vegne dersom du kjører på! (pedofil vil jeg vel kanskje ikke se deg som, men forferdelig egoistisk og teit dersom du ikke skjønner at barn oftest er barn) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. september 2002 #14 Del Skrevet 12. september 2002 Merkelig hvordan menn tar flørtende oppførsel som invitasjon på sex.... d er ikke sikkert d at d vil falle i god jord hos henne om du skulle begynne å foreslå/gjøre noe konkret for å få henne i seng! Kan hende hun vil sladre til faren også; Og da står du der uten jobb!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 12. september 2002 #15 Del Skrevet 12. september 2002 ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 12. september 2002 #16 Del Skrevet 12. september 2002 Tror ikke piken mener noe med sin oppførsel jeg, hun er sikkert bare helt vanlighyggelig og grei og Sondre mistolker hennes trivelige adferd som en ivitasjon til sex. (hun må jo mene noe m D) D er desverre alt for vanlig at menn gjør d. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 12. september 2002 #17 Del Skrevet 12. september 2002 Skjønner faktisk Sondre her jeg. JENTUNGER på 14 ser ofte ut som om de er 5-6 år eldre. De vet også å spille på sex. OK de er sikkert ikke klare for å ha sex enda, men jeg kan forstå en mann som blir fristet av disse unge fristerinnene! Til Sondre: Hod deg på matta. Si heller fra til sjefen om hvordan datteren hans er. Hvem vet...en dag blir hun kanskje voldtatt for sin "uskyldige" oppførsel. Greit at faren da er "forberedt" på hvordan hun oppfører seg, og om han er litt smart snakker med sin unge datter om farene i verden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 12. september 2002 #18 Del Skrevet 12. september 2002 Hvordan forklarer man sjefen sin at datteren hans er ei luremus og tøyte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 12. september 2002 #19 Del Skrevet 12. september 2002 Waco: Pakker det godt inn i verbal staffasje så han ikke skjønner at det var DET du sa vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 12. september 2002 #20 Del Skrevet 12. september 2002 Javel Vinga, kan du gi noen eksempler, for dette er for avansert språkføring for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå