AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #21 Skrevet 3. april 2020 12 hours ago, AnonymBruker said: Spør alle som har vært sammen med en psykopat om hvor tidlig han sa jeg elsker deg. Anonymkode: de208...4c4 Etter 4 dater ja, men 4 mnd? Da er man ikke psykopat. Typen sa det til meg etter 2 mnd, vi har vært gift i 8 år og ikke merket noe psykopatiske trekk med han. Anonymkode: aea1f...a08 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #22 Skrevet 3. april 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Når noen sier det så tidlig er de enten 16 år, eller psykopat som prøver å manipulere deg. Så RØDT FLAGG Anonymkode: de208...4c4 Fire måneder etter at samboer og jeg hadde vår første date, så hadde vi vært kjærester i fire måneder også. Vi hadde så vidt pratet sammen noen ganger før dette, men ble altså sammen på aller første date. Vi bare visste. Fire måneder senere var vi praktisk talt samboere og sa «jeg elsker deg» til hverandre. Vi har nå vært sammen i fire år. Forhold utvikler seg ulikt. Man er ikke psykopat bare fordi man sier «jeg elsker deg» før det har gått fire måneder. Her tenker jeg det avhenger litt av hvor mange ganger man har møttes i løpet av de månedene og hvor man «er» i relasjonen. Det er litt rart å si «jeg elsker deg» før man er enige om å være et par (eller i hvert fall oppfører seg som ett). Anonymkode: 2de2f...94f 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #23 Skrevet 3. april 2020 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Bare over noen ord ? Poenget er vel at " jeg elsker deg" ikke bare skal være noen ord man slenger ut i hytt og pine til folk man dater. Anonymkode: e9b47...59f Enig. For min del er det alt for tidlig da ingen kjenner meg godt nok etter 4 måneder. Jeg er ikke over forelskelsesfasen etter 4 måneder og jeg kan umulig vite om det utvikler seg til kjærlighet så tidlig Anonymkode: 42d18...fd0
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #24 Skrevet 3. april 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Når noen sier det så tidlig er de enten 16 år, eller psykopat som prøver å manipulere deg. Så RØDT FLAGG Anonymkode: de208...4c4 For noe tull! Meg og mannen sa det på tredje date🤪. I dag er vi meget lykkelig gift og har familie sammen! Det går faktisk Ann ! Anonymkode: aa95b...1bb
Lipyros Skrevet 3. april 2020 #25 Skrevet 3. april 2020 Min kjære sa det i mange måneder før jeg følte det samme. Sa at jeg aldri ville si det uten å mene det men han hadde jo all rett til å si det når han følte det. Gav meg jo en trygghet.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #26 Skrevet 3. april 2020 Mannen min sa det etter et par måneder, han fridde også veldig tidlig i forholdet, vi hadde kjent hverandre i under et 1/2 år. Han sier at han bare visste straks vi møttes at jeg var Den Riktige. Vi har nå vært sammen i 15 år. Anonymkode: d3fe3...8ae
annebanane Skrevet 3. april 2020 #27 Skrevet 3. april 2020 Synest det er rart å si når dere ikke en gang er blitt kjærester. Da hadde han nok i mine øyner ikke lagt så mye i ordene. Folk får følelser til ulik tid og legger ulike meninger bak ordene. Mye her avhenger jo av hvor mye tid dere har tilbragt sammen da. Har lite tro at han er mer enn forelsket om dere f.eks bare møtes noen timer 1-2 ganger i uken og prater lite mellom. Om datingen består av å tilbringe hele uken sammen kan det være noe annet.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #28 Skrevet 3. april 2020 På 2.4.2020 den 14.05, AnonymBruker skrev: Vi har snart datet i fire måneder. Alt er fint og flott og jeg liker han godt. Likevel blir jeg litt forfjamset over at han allerede sier at han elsker meg, og jeg ser tydelig at han forventer at jeg skal si det tilbake. Jeg klarer ikke helt å tro på at han elsker meg allerede, Det tok meg 4 måneder å forstå at jeg elsket min kjæreste. Det plumpet jeg ut med, og fikk ikke samme respons tilbake. Det hadde jeg heller ikke forventet. Jeg mente det jeg sa. Men gjentok det ikke flere ganger. Tror ikke hun elsket meg heller slik sett, og nå er forholdet ganske usikkert av diverse grunner. Men den følelsen jeg hadde var helt reell. Men hun vet ikke hva hun har gått glipp av, og nå er resten opp til henne. Man kan ikke tvinge andre mennesker til å elske seg. Hadde uttalelsen falt etter noen dager eller uker kunne jeg forstått skepsisen. Men etter 4 måneder har man ofte truffet hverandre mye, begynt å bli kjent og da kan forelskelse hos noen fort ha gått over til det å "elske" Andre bruker mye lengre tid. Anonymkode: 0a9e4...76d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå