AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #1 Skrevet 2. april 2020 Vi har snart datet i fire måneder. Alt er fint og flott og jeg liker han godt. Likevel blir jeg litt forfjamset over at han allerede sier at han elsker meg, og jeg ser tydelig at han forventer at jeg skal si det tilbake. Jeg klarer ikke helt å tro på at han elsker meg allerede, da jeg ikke selv er helt der enda, men samtidig må jeg si at jeg liker han svært godt og at jeg er nok i ferd med å forelske meg i han. Så en del av meg tror at han lyver, eller at han legger noe helt annet i "elsker deg" enn det jeg gjør. Noen har kanskje lettere for å si slikt enn andre. Hva svarer man når den ene sier "elsker deg", jeg kunne ha sagt at jeg elsker han tilbake, men føler det blir litt feil det også. Samtidig vil jeg ikke sende ut signaler på at jeg ikke liker han. Anonymkode: 45f0c...9ef
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #2 Skrevet 2. april 2020 Det er vel hans rett å si elsker deg hvis han vil det? Skjønner ikke hvorfor det skal analyseres sånn. Og så om det betyr noe annet for han? Vi er alle forskjellige. Bare nyt tiden sammen, du skylder han ingenting bare over noen ord. Anonymkode: 0fd6a...e9b 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #3 Skrevet 2. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vel hans rett å si elsker deg hvis han vil det? Skjønner ikke hvorfor det skal analyseres sånn. Og så om det betyr noe annet for han? Vi er alle forskjellige. Bare nyt tiden sammen, du skylder han ingenting bare over noen ord. Anonymkode: 0fd6a...e9b Bare over noen ord ? Poenget er vel at " jeg elsker deg" ikke bare skal være noen ord man slenger ut i hytt og pine til folk man dater. Anonymkode: e9b47...59f 6
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #4 Skrevet 2. april 2020 Uff, jeg ble kjent med en på Tinder som sa det før han i det hele tatt hadde møtt meg!. Han mente hardnakket at han virkelig elsket meg, og vi møttes og datet noen uker. Men det ble bare rart. Ikke passet vi sammen, og hva sier man til en som sier at han elsker deg når du selv er der at du synes det er tidlig å i det hele tatt si at du er glad i han? Neii, det ble for rart for meg..... Anonymkode: 6ca17...173 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #5 Skrevet 2. april 2020 Når noen sier det så tidlig er de enten 16 år, eller psykopat som prøver å manipulere deg. Så RØDT FLAGG Anonymkode: de208...4c4 4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #6 Skrevet 2. april 2020 45 minutter siden, AnonymBruker said: Når noen sier det så tidlig er de enten 16 år, eller psykopat som prøver å manipulere deg. Så RØDT FLAGG Anonymkode: de208...4c4 Tull og tøys, folk er forskjellige. Anonymkode: aea1f...a08 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #7 Skrevet 2. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tull og tøys, folk er forskjellige. Anonymkode: aea1f...a08 Spør alle som har vært sammen med en psykopat om hvor tidlig han sa jeg elsker deg. Anonymkode: de208...4c4 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #8 Skrevet 2. april 2020 Starter navnet hans på U ? Løp.... Anonymkode: 4c29f...2c0
Hr. Aktiv Skrevet 2. april 2020 #9 Skrevet 2. april 2020 Dater etter 4 mnd? Da er man sammen hvis annet ikke er opplyst. Ja jeg sier elsker deg etter 4 mnd. Gjerne før også hvis jeg føler for det. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #10 Skrevet 2. april 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Når noen sier det så tidlig er de enten 16 år, eller psykopat som prøver å manipulere deg. Så RØDT FLAGG Anonymkode: de208...4c4 Dere Tinderellaer er helt skadet. Helt normalt å si at man elsker noen etter ett par måneder. Anonymkode: ef610...32c 2
LatersBaby Skrevet 2. april 2020 #11 Skrevet 2. april 2020 Jeg sa aldri jeg elsker deg til eksen som jeg var sammen med i 8 år. Fordi jeg "var aldri der" følelsesmessig. Glad i han, ja. Men elsket han ikke. Møtte en ny mann, og allerede etter noen få måneder kunne jeg sikkert sagt at jeg elsket han, ventet en liten stund, og da han sa det var det enkelt og riktig for meg å si det tilbake. Jeg sier aldri at jeg elsker noen uten at jeg mener det. Og hvor fort man elsker noen er forskjellig fra person til person, og fra forhold til forhold. Er du ikke klar for å si det, så gjør du ikke det. Og er dere ment til å være så vil han forstå det.
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #12 Skrevet 2. april 2020 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Dater etter 4 mnd? Da er man sammen hvis annet ikke er opplyst. Ja jeg sier elsker deg etter 4 mnd. Gjerne før også hvis jeg føler for det. Nei, man opplyser om at man definerer seg som kjærester. Det er ikke noe man bare blir fordi man knuller over tid. Å si jeg elsker deg etter 4 mnd er helt villt, å elske noen skal være helt spesielt og unikt og ikke noe man gjør med alle man dater i noen måneder. Anonymkode: de208...4c4
AnonymBruker Skrevet 2. april 2020 #13 Skrevet 2. april 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere Tinderellaer er helt skadet. Helt normalt å si at man elsker noen etter ett par måneder. Anonymkode: ef610...32c Tinderealler hva er det? Hvis det har noe med tinder å gjøre har jeg aldri brukt det. Snakker ren psykologi og historie når jeg sier at det er et psykopatisk trekk å si jeg elsker deg så tidlig. Ingen ved sine fulle fem sier det, med mindre de er desperate og ikke aner hva kjærlighet er fornoe, typisk 16 år gammel. Anonymkode: de208...4c4 1
Rant Skrevet 3. april 2020 #14 Skrevet 3. april 2020 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tinderealler hva er det? Hvis det har noe med tinder å gjøre har jeg aldri brukt det. Snakker ren psykologi og historie når jeg sier at det er et psykopatisk trekk å si jeg elsker deg så tidlig. Ingen ved sine fulle fem sier det, med mindre de er desperate og ikke aner hva kjærlighet er fornoe, typisk 16 år gammel. Anonymkode: de208...4c4 Så klart man kan elske noen etter fire måneder. Folk er forskjellige. Man er ikke nødvendigvis spenna gæren fordi man har masse kjærlighet. Det er ingen regler for hva man føler eller kan føle eller til hvilken tid. Selvom noen med psykopatiske trekk kommer tidlig med slike utsagn vil det ikke si at alle er det. Dessuten ville en med psykopatiske trekk mest sannsynlig kommet med "jeg elsker deg" lenge før. Fire måneder er langtekkelig for en "psykopat" å vente. De vil håve inn byttet så raskt som mulig. 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #15 Skrevet 3. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør alle som har vært sammen med en psykopat om hvor tidlig han sa jeg elsker deg. Anonymkode: de208...4c4 Jeg har vært sammen med tre menn som sa det veldig tidlig, alle tre er snille og gode menn som ikke har noe som helst snev av psykopatiske trekk. Første sa det etter tre måneder, andre sa det etter tre dager og tredje sa det før vi engang hadde møttes. Anonymkode: ee070...75b 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #16 Skrevet 3. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har snart datet i fire måneder. Alt er fint og flott og jeg liker han godt. Likevel blir jeg litt forfjamset over at han allerede sier at han elsker meg, og jeg ser tydelig at han forventer at jeg skal si det tilbake. Jeg klarer ikke helt å tro på at han elsker meg allerede, da jeg ikke selv er helt der enda, men samtidig må jeg si at jeg liker han svært godt og at jeg er nok i ferd med å forelske meg i han. Så en del av meg tror at han lyver, eller at han legger noe helt annet i "elsker deg" enn det jeg gjør. Noen har kanskje lettere for å si slikt enn andre. Hva svarer man når den ene sier "elsker deg", jeg kunne ha sagt at jeg elsker han tilbake, men føler det blir litt feil det også. Samtidig vil jeg ikke sende ut signaler på at jeg ikke liker han. Anonymkode: 45f0c...9ef Vær ærlig å si at du ikke kan si elsker deg tilbake fordi det for din del har gått for kort tid og at elsker deg er litt stort. Samboeren min sa han elsker meg etter 3 uker!! Jeg sa i flere måneder at jeg desverre ikke kunne si det tilbake og han godtok det. Vi har vært sammen 5 år nå. Folk er ulike, noen elsker en person fort mens andre trenger tid, men er viktig at du er ærlig om deg og dine følelser. Anonymkode: 586eb...4bc 2
AnonymBruker Skrevet 3. april 2020 #17 Skrevet 3. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tinderealler hva er det? Hvis det har noe med tinder å gjøre har jeg aldri brukt det. Snakker ren psykologi og historie når jeg sier at det er et psykopatisk trekk å si jeg elsker deg så tidlig. Ingen ved sine fulle fem sier det, med mindre de er desperate og ikke aner hva kjærlighet er fornoe, typisk 16 år gammel. Anonymkode: de208...4c4 Sambo var verken desperat, psykopat eller dum . En fin oppegående person. Noen sier elsker deg tidlig siden noen bare utvikler følelser raskere i den retningen enn andre. Er mer sannsynligvis at slike som deg som har et så snevert syn på mennesker er psyko eller ikke ved sine fulle fem... Anonymkode: 586eb...4bc 1
Rosatoast Skrevet 3. april 2020 #18 Skrevet 3. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har snart datet i fire måneder. Alt er fint og flott og jeg liker han godt. Likevel blir jeg litt forfjamset over at han allerede sier at han elsker meg, og jeg ser tydelig at han forventer at jeg skal si det tilbake. Jeg klarer ikke helt å tro på at han elsker meg allerede, da jeg ikke selv er helt der enda, men samtidig må jeg si at jeg liker han svært godt og at jeg er nok i ferd med å forelske meg i han. Så en del av meg tror at han lyver, eller at han legger noe helt annet i "elsker deg" enn det jeg gjør. Noen har kanskje lettere for å si slikt enn andre. Hva svarer man når den ene sier "elsker deg", jeg kunne ha sagt at jeg elsker han tilbake, men føler det blir litt feil det også. Samtidig vil jeg ikke sende ut signaler på at jeg ikke liker han. Anonymkode: 45f0c...9ef Du sier først "jeg tror jeg begynner å forelske meg i han", så sier du "jeg kunne ha sagt det tilbake". Hvis du hadde sagt det tilbake, så mener du det jo så absolutt ikke? Og det ville villedet ham. Tenker jo det, at hvis man elsker noen - så elsker man noen, men det må være gjensidig for at relasjonen er "perfekt". Eksempel; samboeren min og jeg, sa at vi elsket hverandre relativt "tidlig". Lenge før 4 måneder hadde gått, og vi er sikre på at vi er skapt for hverandre. Det har vi vært sikre på lenge.. Hvis du etter 4 måneder, kanskje starter å forelske deg i ham.. Virker det ikke som at du egentlig har så sterke kjærlighetsfølelser for denne mannen. Det hadde jeg ikke giddi å brukt tiden min på engang, når jeg vet det er noen der ute - som får hjeret mitt til å stoppe. Og verden min til å gi mening Men igjen, det er min mening, og min oppfatning av hvordan det burde være - og er for meg.
Rosatoast Skrevet 3. april 2020 #19 Skrevet 3. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tinderealler hva er det? Hvis det har noe med tinder å gjøre har jeg aldri brukt det. Snakker ren psykologi og historie når jeg sier at det er et psykopatisk trekk å si jeg elsker deg så tidlig. Ingen ved sine fulle fem sier det, med mindre de er desperate og ikke aner hva kjærlighet er fornoe, typisk 16 år gammel. Anonymkode: de208...4c4 Ikke alle og enhver er psykopat eller sosiopat, det er et stempel man ikke skal slenge rundt seg. Bare fordi man "kan" eller "vil". Du snakker ikke ren psykologi eller historie, du kommer ikke med noen faktabaserte kilder. Du kommer isteden med en irrelevant setning, hvor du sammenligner kjæresten til TS med en desperat 16 år gammel jente. Tenker det er du som er sosiopaten her. Hvis du er så flink i psykologi, så vet du jo at bruk av hersketeknikker, OG skammelig-gjøing av andre mennesker sin måte å elske på, eller være på, oser psykopati. 2
Rosatoast Skrevet 3. april 2020 #20 Skrevet 3. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Nei, man opplyser om at man definerer seg som kjærester. Det er ikke noe man bare blir fordi man knuller over tid. Å si jeg elsker deg etter 4 mnd er helt villt, å elske noen skal være helt spesielt og unikt og ikke noe man gjør med alle man dater i noen måneder. Anonymkode: de208...4c4 Litt av et ordforråd og valg av skammelig-gjøing. Vil påstå at du aldri har opplevd dette som TS henviser til?! Ei heller har du sagt at du elsker noen, eller kanskje, men tviler på at du har ment det. Ingen har har sagt "alle man dater" det kom ene og alene fra deg selv. Det at å elske noen skal være spesielt og unikt, det er dèt også. Uavhengig av når disse ordene blir sagt. Eller mener du når man sier det? Du tror vel ikke at verden fungerer som en amerikansk romantisk film? 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Spør alle som har vært sammen med en psykopat om hvor tidlig han sa jeg elsker deg. Anonymkode: de208...4c4 De som har vært sammen med en psykopat har nok mye å si. Men det som er mest fremtredende er jo psykopatens/sosiopatens, tendens til å alltid ha riktig - og andre menneskers følelser, tanker og meninger har ingenting å si. For de er ikke verdt noe. Det er bare psykopaten/sosiopaten som har rett!! Hersketeknikker i form av undertrykkelse, skjellsord og referering som blir omgjort til latterliggjøring. Helst latterliggjøre mest mulig, og aldri anerkjenne.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå