waco Skrevet 11. september 2002 #1 Del Skrevet 11. september 2002 Hallo, jeg har laget verdens første lydhilsen til ett diskusjonsforumet, og selvsagt så går den til kvinneguiden... http://www.waco.dynip.com/enhilsen.wma W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. september 2002 #2 Del Skrevet 11. september 2002 Høres ut som du har tannregulering........Lurer på om jeg også skal lese inn en hilsen........ :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 11. september 2002 #3 Del Skrevet 11. september 2002 Dette ble helt i overkant av hva den sarte kvinnesjelen min tåler . Det neste blir vel bilder :o Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 11. september 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 11. september 2002 http://www.waco.dynip.com/care.wma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Stylish* Skrevet 11. september 2002 #5 Del Skrevet 11. september 2002 .. artig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 11. september 2002 #6 Del Skrevet 11. september 2002 Fin stemme den dama di hadde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bompi Skrevet 12. september 2002 #7 Del Skrevet 12. september 2002 nå kommer jeg aldri til å klare å ta deg alvorlig mer waco! du høres ut som om du nettopp har fylt 15 eller.no... kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 12. september 2002 #8 Del Skrevet 12. september 2002 Fyyyff*en Waco! Det tror jeg rett å slett må være noe av det teiteste jeg har hørt på en stund Så du har rett å slett satt deg ned å snakka med deg sjøl du da...Det kommer ikke på tale at du er 26år som det står i profilen din ihvertfall. Da tenker jeg ikke på at det er barslig med lydhilsenen i seg selv, men stemmen din! Ikke kom her å si noe annet enn at du er under 20?? Ikke for å mobbe, men....en kan jo begynne å lure. Men det var jo litt morsomt å høre på da, så kom gjerne med flere hilsener! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 12. september 2002 #9 Del Skrevet 12. september 2002 Går vel an å være over 20 og likevel more seg litt ved datan eller? *Følte meg litt truffet, jeg.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 12. september 2002 #10 Del Skrevet 12. september 2002 Helt bevisst lar jeg være å åpne den lydfilen. Ønsker ikke å høre stemmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 12. september 2002 #11 Del Skrevet 12. september 2002 Hmm, så dette synes du er morsomt..... dette er jo bare patetisk. Forresten så er jo enig med de andre som sier at du ikke kan være en dag over 15 år...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 12. september 2002 #12 Del Skrevet 12. september 2002 Husker dere Gorillaz? tegneseriebandet? Hvis jeg sier at jeg har ansiktet til den sykeste av dem på mediaplayeren min, dvs. at jeg så dette ansiktet med bevegelig munn, og hørte samtidig stemmen til Waco.. jeg får vondt i magen... sinnsykt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNed Skrevet 12. september 2002 #13 Del Skrevet 12. september 2002 Eh...alle jeg kjenner får litt sånn forvridd stemme på lydbånd. Synes dere er litt slemme, jeg. De fleste høres jo ut som Donald Duck på et sånt opptak... Maiken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2002 #14 Del Skrevet 12. september 2002 Ser at du har fått deg dynip adresse. Har du fått deg egen server?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 12. september 2002 #15 Del Skrevet 12. september 2002 HJÆLP!!! Snart har vi Waco i "alle kanaler"!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 12. september 2002 Forfatter #16 Del Skrevet 12. september 2002 Ja, satte opp en midlertidig server på pc'n. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2002 #17 Del Skrevet 12. september 2002 Som å skyte seg selv i foten! At det går an å være så teit. Jeg skjønner godt at du gjemmer deg bak profilen til en 26-åring, Waco! Hvordan kan du tro du vil bli tatt seriøst etter dette? HA! En liten guttunge som morer seg med å late som han er en mannsjåvinist! Han vet vel knapt hva ordet betyr! For øvrig skjønner jeg ikke at enkelte lar seg provosere av denne "mannen". Han gjentar jo bare seg selv hele tiden. Hilsen tidligere KG-bruker. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. september 2002 #18 Del Skrevet 12. september 2002 Med dette lille stuntet har waco-gutt selv satt i den siste spiker'n i likkista. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 12. september 2002 Forfatter #19 Del Skrevet 12. september 2002 Hvordan går det med hjemmesiden din Milla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 12. september 2002 #20 Del Skrevet 12. september 2002 Message to; The Talented Mr. Whimpley Site is coming along very good. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå