Gå til innhold

La babyen gråte?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo stille spørsmål om mange situasjoner om man skal tenke sånn. Tror de aller fleste foreldre klarer å finne bedre rutiner og metoder enn skrikekur... 

for all del, hva andre folk gjør har jeg ingenting med å gjøre. Men jeg hadde aldri klart det. 

Det kan være bleie eller mat. Eller nærhet, og jeg tror de fleste har fått med seg at mange barn som ikke har fått nærheten som er så viktig når de er små kan slite senere. 

Anonymkode: 09e7d...937

Ja, det er selvsagt, men at et barn skriker i opp til 5 minutter og en barndom uten nærhet, har vel ingenting med hverandre å gjøre? 
 

ts

Anonymkode: 07080...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner ei som i sin tid alltid lot barnet sitt ligge å gråte. Uansett om det var i sengen, vogna eller i vippestol, så tok hun henne aldri opp. Barnet ble faktisk helt apatisk til slutt og sluttet å gråte. Hun ble ikke tatt opp da hun våknet om morgenen, men ble sittene i senga og leke minst en time før hun ble tatt opp. Jeg trodde ærlig talt at dette ikke kom til å gå bra.

Men, av alle ting, jenta har vokst opp til å bli ei fantastisk oppegående og flott jente. I fjor ble hun konfirmert og det var så herlig å se henne stå der i bunaden og at alt faktisk hadde gått helt bra med henne.

Anonymkode: 2bfb2...333

Leste du linken i hi? Dette du beskriver er en helt annen situasjon. 
 

Det er så synd at det ikke går an å diskutere dette uten at det skal bli en karikatur av «alltid» og «aldri».

ts

Anonymkode: 07080...03d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...