Gå til innhold

Animal Crossing New Horizon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis noen har turnips å selge er prisen 564 bells på øya mi i kveld 😊 Dodo-koden er C1TQR hvis noen vil ta seg en tur!

Anonymkode: 35e56...071

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Er det noen som trenger/ønsker DIYs? Har sikkert 80-90 stykk liggende som jeg har fra før av... Skulle gjerne likt å bli kvitt noen! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det egentlig verdt å kjøpe? Synes karakterene såg litt ''rare'' ut, de er så pittesmå med store hoder 🤣 men hørt mye bra om spillet, så vet ikke...

Anonymkode: 86dd9...776

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/20/2020 at 4:47 PM, AnonymBruker said:

Er det egentlig verdt å kjøpe? Synes karakterene såg litt ''rare'' ut, de er så pittesmå med store hoder 🤣 men hørt mye bra om spillet, så vet ikke...

Anonymkode: 86dd9...776

Jeg var like skeptisk som deg da jeg vanligvis ikke er spesielt glad i sånne typer animerte spill, men jeg elsket Stardew Valley og ønsket et lignende spill da jeg ble ferdig med det. Kjøpte animal crossing etter en anbefaling fra ei venninne og jeg hatet hvordan figurene og dyrene så ut på starten, men man vender seg til det, nå synes jeg alle er super søte, selv de styggeste innbyggerne mine 😂 spillet er utrolig innholdsrikt og morsomt, vil absolutt anbefale det! Kjøpte det rett før sommeren og har allerede rundet 200 timer til tross for at jeg har jobbet hver eneste dag 😅

Synes dog det er latterlig at man må betale et abonnement for å spille online, ikke at månedsprisen er så dyr, men nå har jeg kjøpt en switch (kun for animal crossing) som kostet noen tusen kroner og ga ca 700kr for spillet også må man i tillegg betale pr måned KUN for å få muligheten til å spille med venner?!.. nei takk... 

Anonymkode: 7446f...55a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

 

Synes dog det er latterlig at man må betale et abonnement for å spille online, ikke at månedsprisen er så dyr, men nå har jeg kjøpt en switch (kun for animal crossing) som kostet noen tusen kroner og ga ca 700kr for spillet også må man i tillegg betale pr måned KUN for å få muligheten til å spille med venner?!.. nei takk... 

Anonymkode: 7446f...55a

Alle konsoller tar betalt for online. Forstår godt at de gjør det, da ikke alle trenger online-funksjonen og de trenger nok å dekke server-kostnadene og opprettholde kvalitet. Du kan fortsatt spille med venner lokalt. 

Anonymkode: 723cf...43e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 23.7.2020 den 22.31, AnonymBruker skrev:

Synes dog det er latterlig at man må betale et abonnement for å spille online, ikke at månedsprisen er så dyr, men nå har jeg kjøpt en switch (kun for animal crossing) som kostet noen tusen kroner og ga ca 700kr for spillet også må man i tillegg betale pr måned KUN for å få muligheten til å spille med venner?!.. nei takk... 

Anonymkode: 7446f...55a

Betaler man pr måned blir det brått veldig dyrt med onlinemedlemskap.

Og ABen over her forklarer vel årsaken til at det koster ganske enkelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har spilt nå i en måneds tid og er hektet. Bumper denne tråden her litt 😊
Nå har jo drømmer blitt lansert, så er enklere å dele øyen sin uten å være redd for at noe skal bli ødelagt/stjelt. 
Føler riktignok øyen min ikke er helt klar for å bli delt enda, føler som jeg fremdeles er i startfasen. Har kun 2 stjerner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
lypsyl skrev (På 22.9.2020 den 15.54):

Bumper denne litt.

Er det noen som spiller? Jeg har nettopp begynt og kunne tenkt meg noen venner :) 

Samme her!!😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg kunne også tenkt meg noen venner på spillet! Ser jeg er litt sent ute her da 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...