Gå til innhold

Animal Crossing New Horizon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skaffet meg Animal Crossing New Horizon på Switch her om dagen. Noen flere som spiller? 

Anonymkode: 9d81b...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi vurderer å kjøpe. Er det noe for en 6-åring, tror dere? Hun mestrer Captain Toad treasure tracker, Mario Party, Mario Kart ++ Spiller stort sett sammen, men er det mulig å spille uten å lese masse beskjeder osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

🙋‍♀️ elsker dette spillet! 

Kan ikke svare for om dette er noe for en 6-åring. Det er endel lesing og alt er på engelsk, men spillet er enkelt å forstå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 hours ago, Mistymya said:

Er det bare tekst eller snakkes beskjedene også? Mini kan en god del engelsk. 

Beskjedene snakkes bare på tullespråk, så de må leses.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OK. Da får vi se. Takk for at du svarer. Trenger man informasjonen som må leses, eller er det bare å grave og bygge i vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/4/2020 at 8:41 AM, Mistymya said:

OK. Da får vi se. Takk for at du svarer. Trenger man informasjonen som må leses, eller er det bare å grave og bygge i vei?

Mye av teksten er nok viktig å få med seg og forstå, særlig det som sies av Tom Nook for å komme seg videre i spillet. Det går nok lettere når datteren din har fått satt seg inn i hvordan ting fungerer, så hvis du/dere hjelper henne en del i begynnelsen så kan det hende at hun klarer seg selv etterhvert :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hekta på spillet!

Men, har ingen venner som spiller så får ikke besøkt andre øyer enn de tilfeldige via Noko Miles Tickets.

Er det noen av dere som vil være Animal Crossing venner slik at vi kan besøke hverandres øyer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2020 den 8.41, Mistymya skrev:

OK. Da får vi se. Takk for at du svarer. Trenger man informasjonen som må leses, eller er det bare å grave og bygge i vei?

Hun kan så klart bare grave rundt og more seg. Men for å åpne opp for flere møbler og annet så må man liksom komme videre i spillet og da må du kunne lese og forstå hva du skal gjøre. 

Anonymkode: 9d81b...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Lill3My skrev:

Er hekta på spillet!

Men, har ingen venner som spiller så får ikke besøkt andre øyer enn de tilfeldige via Noko Miles Tickets.

Er det noen av dere som vil være Animal Crossing venner slik at vi kan besøke hverandres øyer?

Ja! Vil veldig gjerne være med 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Lill3My said:

Er hekta på spillet!

Men, har ingen venner som spiller så får ikke besøkt andre øyer enn de tilfeldige via Noko Miles Tickets.

Er det noen av dere som vil være Animal Crossing venner slik at vi kan besøke hverandres øyer?

Gjerne det! Jeg har heller ingen venner som spiller, så hadde vært veldig fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor mye koster det for det abonnementet man trenger for å besøke hverandre? 

Anonymkode: 540aa...d63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye koster det for det abonnementet man trenger for å besøke hverandre? 

Anonymkode: 540aa...d63

Det koster 38 i mnd eller 200 kr i året mener jeg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Hei!

Jeg begynte å spille for noen dager siden. Vil gjerne ha venner 🌸 Send meg melding for vennekode ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...