Gå til innhold

Antall partnere


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er snart 30 år og har hatt sex med 11 stk. 2 ons, 1 fast person i to år, kjæresten min 1 år og de andre har jeg hatt sex med 2-3 ganger.

Etter jeg fikk meg kjæreste så har han påpekt at han synes det er ekkelt å tenke på at jeg har hatt sex med de. Jeg har aldri ville sagt hvem men han har vært så nysgjerrig og snoket seg til å vite hvem (altså å gå inn på mobilen min og sett på ting jeg ikke hadde slettet for mange år siden).

Jeg har aldri angret før på hvem jeg har hatt sex med men nå har han fått meg til å angre. Han har spesielt hengt seg opp i som er mørkhudet som jeg hadde med meg i 2015. Det synes han er forkastelig. Jeg har ikke angrer før som sagt men nå angrer jeg helt sykt og klarer ikke å stoppe å tenke på det. 

har dere selv opplevd dette og er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt den anger følelsen? 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Endret av Kragebein
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Typen din er teit, dømmende og veldig urimelig. Er vel faen meg ikke noe galt med hvem du tidligere harr ligget med om du selv tidligere syntes det var greit. Han er rasist og sikkert sjalu siden han tenker at han mørkhudet har større kuk enn han. Tragisk type du har funnet deg. Han burde ha hold kjeft. Bare det at han snoker på mobilen din for å se hva du tidligere har gjort og så klage på dette...lyser rød lampe lang vei! Du burde vurdere om du i det hele tatt gidder være sammen med en slik tragisk type som du har nå funnet.

Anonymkode: 2a446...b8e

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du skal kontakte Durek, og få ham til å slette avtrykkene du har der nede. Det bør blidgjøre den omtenksomme kjæresten din.

Anonymkode: 0ad76...3f4

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var han jomfru og uberørt han da,før han traff deg.....?😏

Anonymkode: 64a24...ec8

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg ville sagt takk for deg til han og avsluttet og lagt til at det har vært hyggelig å legne det varte, men jeg like meg bedre uten deg og den du får meg til å føle meg som basert på egne issues.. 

Endret av Carrot
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

har dere selv opplevd dette og er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt den anger følelsen? 

Hvis han er så hårsår, bør han heller være ungkar...Det har sikkert vært en annen lyd hvis du har vært 30 år og jomfru🙄

Jeg ville satt pris på om du har hatt såpass med elskere, da har jeg jo måtte gitt mitt beste for å bevise at jeg er best😅

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar.  det er fint å høre at det er flere som også mener jeg ikke skal angre. regnet jo med det og jeg har aldri angret på dette før før han kom inn i bilde og skulle pirke på det. 
det er vanskelig å gå fra han da jeg har blitt såpass glad i han. men jeg vet jo at det er det beste da han presser meg ned og får meg til å føle meg liten. det er ikke slik en kjæreste skal være. 

jeg hadde selvtillit før jeg var med han men han har tråkket mye på meg og har nå fått meg til å føle meg mindre vært. og det er ikke sånn det skal være. 

og det at han ene var mørkhudet er han nok opptatt med det med str. jeg får ofte høre om han mørkhud fyren. 

Ikke helt greit det her. 

men nei tviler på at han var jomfru når han møtte meg for å si det sånn. så synes det er feil han skal dømme meg. vi lever tross alt i 2020. greit man har hatt sex med noen man kanskje ikke vil men har ikke da hatt den anger følelsen. 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar alle sammen :)❤️ 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sagt antallet sånn egentlig. Han har funnet ut av det selv med å snoke rundt 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke alltid hyggelig å høre at kjæresten har en fortid nei, men det er liksom ikke så mye en får gjort med det...
Han typen din har vel sikkert også hatt sex med andre personer før?

Anonymkode: ff152...883

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så ringer alarmen her med en gang. Alle har en fortid, og det er absolutt ingen grunn til å bli sur/sjalu på noe som har hendt før dere traff hverandre. Høres ut som en sykelig sjalu person.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg er snart 30 år og har hatt sex med 11 stk. 2 ons, 1 fast person i to år, kjæresten min 1 år og de andre har jeg hatt sex med 2-3 ganger.

Etter jeg fikk meg kjæreste så har han påpekt at han synes det er ekkelt å tenke på at jeg har hatt sex med de. Jeg har aldri ville sagt hvem men han har vært så nysgjerrig og snoket seg til å vite hvem (altså å gå inn på mobilen min og sett på ting jeg ikke hadde slettet for mange år siden).

Jeg har aldri angret før på hvem jeg har hatt sex med men nå har han fått meg til å angre. Han har spesielt hengt seg opp i som er mørkhudet som jeg hadde med meg i 2015. Det synes han er forkastelig. Jeg har ikke angrer før som sagt men nå angrer jeg helt sykt og klarer ikke å stoppe å tenke på det. 

har dere selv opplevd dette og er det noe jeg kan gjøre for å bli kvitt den anger følelsen? 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Og du dater denne rasisten fordi?

For en usmakelig fyr.......

Anonymkode: 923ae...18a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

takk for svar.  det er fint å høre at det er flere som også mener jeg ikke skal angre. regnet jo med det og jeg har aldri angret på dette før før han kom inn i bilde og skulle pirke på det. 
det er vanskelig å gå fra han da jeg har blitt såpass glad i han. men jeg vet jo at det er det beste da han presser meg ned og får meg til å føle meg liten. det er ikke slik en kjæreste skal være. 

jeg hadde selvtillit før jeg var med han men han har tråkket mye på meg og har nå fått meg til å føle meg mindre vært. og det er ikke sånn det skal være. 

og det at han ene var mørkhudet er han nok opptatt med det med str. jeg får ofte høre om han mørkhud fyren. 

Ikke helt greit det her. 

men nei tviler på at han var jomfru når han møtte meg for å si det sånn. så synes det er feil han skal dømme meg. vi lever tross alt i 2020. greit man har hatt sex med noen man kanskje ikke vil men har ikke da hatt den anger følelsen. 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Dette er vel et klassisk eksempel på en som drar deg ned fordi det går ut over selvtilliten hans at dama har hatt flere partnere enn ham selv. Jeg tror rett og slett reaksjonen hans bunner i egen usikkerhet. Men det er jo veldig barnslig av ham.. Jeg har hatt flere partnere enn min mann, og i starten av forholdet holdt han også på slik, disset meg for dette, kalte meg "løs" på tull, enda det ikke er noe stort antall i det hele tatt. Men det var jo flere enn han hadde selv, så tror rett og slett det støtet "manndommen" litt.. Jeg ble såret og lei meg av det, enda jeg står for alt jeg har gjort. Synes det er litt respektløst, rett og slett. Man må tåle hverandres historie

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt antallet sånn egentlig. Han har funnet ut av det selv med å snoke rundt 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Rødt flagh

Anonymkode: 4d316...aaa

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hildur70

Har aldri diskutert eller blitt spurt om antall sexpartnere av en jeg dater/Er sammen med. Er heller aldri sjalu på en partners fortid. Det du beskriver hadde jeg ikke orket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei det er ikke noe hyggelig å vite at kjæresten sin har en fortid men man får jo ikke gjort 

noe med det. og ja, han har nok hatt noen ja men jeg vet ikke antallet og det vil jeg ikke vite heller.

Ja dessverre er han en sjalu type og det skader litt av forholdet vårt merker jeg. 

Jeg er med han fordi jeg elsker han jo og det er vanskelig å gå fra han fordi han er jo fin på mange andre måter. Men akkurat den sjalusi greine – den ødelegger dessverre 

Ja, jeg vet ikke om jeg har hatt flere partnere enn han – mulig. Men jeg tipper han har hatt sex mer enn meg fordi han har vært i forhold før og det har ikke jeg. 

Ja man blir jo litt lei seg av det. Håper han ikke tuller så mye mer med det nå lenger da. Men ja det er respektløst og han har tråkket meg langt ned. Har begynt å gå til psykolog for dette fordi jeg har vært langt og er langt nede. Tærer på meg. 

Så jeg er jo kanskje dum og blir hos han. 

Trodde aldri jeg skulle fortelle om mine tidligere partnere og hvem jeg har flørtet med min fremtidige kjæreste/mann. Han har sagt han ikke kan være med en jente som han ikke vet fortiden på. men får være grenser tenker jeg. 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære deg TS. Du må slå opp med denne dusten. Her er det så mange røde flagg...

- At han er opptatt av hvor mange partnere du har hatt (pluss hvem de er/hvordan de var) er i seg selv en teit greie. Men om han kunne latt det ligge etter én samtale, så la gå. Men det virker ikke sånn i dette tilfellet.

- At han bruker denne informasjonen for å shame deg og gi deg dårlig samvittighet, er bare helt på trynet. Det er IKKE greit, og tyder på en enorm usikkerhet som han takler ved å tråkke andre ned.

- At han har snoket seg frem til denne informasjonen ved å grave i mobilen din...her blir jeg faktisk helt målløs. Dette er HELT FU**INGS UAKSEPTABELT!!! 

Vær så snill, stå opp for deg selv og kvitt deg med denne fyren. Han er IKKE en ok kar...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke sagt antallet sånn egentlig. Han har funnet ut av det selv med å snoke rundt 

Anonymkode: 3ad6e...f6f

Herregud, kvitt deg med fyren. Dette er ikke er mann du har lyst til å dele livet med, garantert!!  Du sier i et annet innlegg at han er fin på andre måter, men alle har jo noen gode sider. Det er ikke god nok grunn til å beholde ham.

Anonymkode: d428c...054

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...