Gå til innhold

Scandic Byporten, Royal Christiania eller Oslo Plaza??!?!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

For folk som kommer utenfra og vil ha Osloferier' date=' så skjønner jeg godt at de vil bo i sentrum! Da har de alt utenfor døra. Det er annerledes med oss som bor/har bodd/kommer fra Oslo.[/quote']

Jeg skjønner jo godt at de vil bo i sentrum, men sentrum er jo mye mer enn Oslo S., et område de aller fleste jeg kjenner unngår å være i på kveldstid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, så klart. Men Oslo S. er et greit utgangspunkt med tanke på Karl Johan, og det er jo dit alle turister vil. :wink:

(Synes forøvrig ikke Oslo S. er et skummelt område, men det er nå meg.)

Selv foretrekker jeg heller kjøpesentre... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brain
Takk for svar, Superlammet! Rommene på Plaza er vel nylig renovert? Litt dumt spørsmål, men vet du om det går an å åpne vinduet på rommet? Jeg er litt overfølsom sånn, blir fort dårlig hvis jeg ikke får sove i frisk og god luft.

Vinduene kan åpnes, ja, noen få cm, men Plaza har vel en ventilasjon som overgår de fleste andre hoteller. Men du vil altså heller ha inne trafikkosen fra Oslo sentrum???? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heart

Vinduene kan åpnes, ja, noen få cm, men Plaza har vel en ventilasjon som overgår de fleste andre hoteller. Men du vil altså heller ha inne trafikkosen fra Oslo sentrum???? :ler:

Hun er sikkert av den typen som sover best når det er kjølig i rommet. Så aksepterer hun littegrann eksos med på kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brain:

Er ikke alle av oss som er vant til air-condition til vanlig vet du, eller som til envher tid tenker over hvor mye eksos og trafikk det er i Oslo. Tipper det er flere enn meg som er er fra landet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bodd på alle 3 hotellene, og synes Royal Christiania var det absolutt beste. Økonomirommene er små, men er ikke stort hopp opp i pris til neste romtype.

Ellers er, som en annen nevnte her, Hotel Bastion utrolig bra! Flotte rom. Men ligger LITT dumt til.. (Skippergata)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...