Gå til innhold

Rare drømmer som gravid - fortell meg dine drømmer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har termin om veldig kort tid og de siste nettene har jeg drømt at jeg føder. Gjør så sabla vondt hver eneste gang 🙈 Syns det er tullete å måtte "føde" så mange ganger for et barn 😂 Hva slags rare drømmer har dere? 

Anonymkode: 3edce...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde så mange bisarre og levende drømmer de siste 3 mnd før fødsel at jeg begynte å lure på om det hadde klikka for meg 🤣🙈 Ble nesten helt svett! Drømte at jeg fødte på tilfeldige, merkelige steder som på romskip, på en flåte, på trikken.. At babyen bare føk rett ut av meg da de første riene kom ut og at jordmoren måtte stå klar for å ta i mot sånn at den ikke skulle fly rett i veggen 😳😳😱 At jeg døpte babyen i en bøtte av øl. At babyen lagde merkelige lyder, hadde øyner på magen - altså noe de mest bisarre, trippa og skumle greiene jeg har vært borti 🥴 Samboer drømte at han måtte spise opp fluer og skjeggkre for å beskytte babyen. 😬💀 

Det er vel hjernens merkelige måte å forberede oss på en helt ny og ukjent tilværelse 😅🤪

Anonymkode: 7038d...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde mareritt. De verst tenkelige. Slik man ikke en gang fanger på dårlige hjemmevideoer fra u-land...Jeg var helt svett og utslitt av påkjenningen. Redd, bekymret og ganske satt ut av min egen makabre fantasi. 

 

Jeg elsker skrekkfilmer, så fikk jeg smake min egen medisin....Fytti katta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømte mye om fødsel og at vi fant ut hvilket kjønn det var (vi visste ikke før babyen ble født)

drømte også snodig nok om min første kjærlighet når jeg gikk på ungdomsskolen, som jeg ikke har hatt kontakt med eller sett på maaange år, og drømte at vi fant ut at babyen var hans 

drømte også At babyen var mørkhudet når han kom selv om jeg aldri har hatt sex med en mørkhudet mann eller vært utro. 
myye rart med andre ord! Skylder på en svær interesse for reality og såpeserier i svangerskapet 😂 stakkars mannen. Godt jeg ikke snakker i søvne. Drømte også mye om hvilken far mannen ville bli, og han er helt fantastisk for oss begge ❤️

Anonymkode: 9cf2d...33d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye mareritt. Her en natt drømte jeg fikk en besatt djevelbaby med svarte øyne 😱

Anonymkode: a4311...158

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt utrolig hvordan svangerskapet påvirker! 🙈

Anonymkode: 3edce...2db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt utrolig hvordan svangerskapet påvirker! 🙈

Anonymkode: 3edce...2db

Ja de der hormonene driver en jo helt ut på bærtur 😂🙈 

Anonymkode: 7038d...8ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser mareritt hver natt siden jeg fant ut at jeg er gravid. Jeg ser min første fødsel som var lang og komplisert og jeg var sikker på at jeg kommer til å dø. I drømmen ser jeg masse blod og at jeg dør. Jeg kontaktet advokat allerede for å skrive testamentet og ordne papirer for eldste dattera mi slik at min samboer kan overta omsorgen om jeg dør i fødsel. Jeg er altså sikker på at jeg vil gjøre det om jeg blir tvunget å føde selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...