Gå til innhold

Er Tinder rigged?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg som kvinne er i hvert fall mer interessant for utenlandske menn eller de er mer interessert i å snakke og bli kjent. Kanskje man bare er eksotisk eller mer interessant på en eller annen måte?

Mulig jeg har dårlig erfaring, men norske menn skriver noen meldinger frem og tilbake før de er rett på sexmeldinger. Jeg gidder ikke sånt så avslutter raskt. Det finnes unntak, men nå skriver jeg med to britiske menn. Ikke en eneste sexmelding hittil.

Anonymkode: 1a68f...19e

Jeg er mann og har samme erfaring. Får nesten kun oppmerksomhet fra utenlandske kvinner, både europeiske og asiatiske (innflyttere og adopterte). Har ikke klart å holde samtalen gående med en etnisk norsk kvinne på nettet, mens det har blitt mye prat og til og med dater med utenlandske. Samtlige med pent utseende og god utdannelse. Interessant at mange av begge kjønn ikke får til noe særlig med andre nordmenn.

Anonymkode: aa682...251

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis tinder merker du flytter lokasjon løfter de deg opp i bunken tror jeg, samme med nye profiler, så flere damer ser faktisk profilen din. Og flere vil da like deg. 

I tillegg er nok norske damer mer utseende fokuserte

Anonymkode: 40fe6...086

AnonymBruker
Skrevet
On 3/31/2020 at 5:10 PM, AnonymBruker said:

For ca 3 måneder siden var jeg i Nederland, da kunne jeg matche med 30 jenter på en dag. 
I Norge matcher jeg kanskje med 1 jenter per dag, hvis jeg er "heldig".. Skjønner ikke noe av det.
Eller er bare norske jenter mye mer kresne enn nederlandske jenter .feks? Akkurat som at jeg føler at Tinder gjør det med vilje. 

Anonymkode: b4cee...205

Bryr du deg om antall som du matcher med eller kvaliteten av de du matcher med?

Jeg er sterkt uenig i de som sier at det er vanskelig med dating her i Norge og at kvinner er kresne - tvert imot så virker det som om de ikke vet hva de vil selv om de har bikket over 30.

Jeg er 39 år gammel mann, utenlandsk (bosnia - om det er eksotisk er det andre som får si ifra) som er skallet. Bruker briller. Når de skal ta reklamefoto i bedriften så blir jeg konsekvent klippet bort... Nevnte jeg at jeg er introvert? Så la oss alle bli enige at jeg er ikke akkurat prime merchandise på dating markedet, spesielt på tinder i Oslo, uansett hvordan du snur og vender på det.

Med det (dårlige) utgangspunktet : noen uker får jeg maks 4 matches ukentlig og så kommer det plutselig 30-40 stykker som har sveipet til høyre på meg (hvis man da fjerner falske kontoer, gærne damer og prostituerte så ender man opp med 15 matches). I disse korona tider så blir interessen fra motsatt kjønn lik null. 

Poenget er at man skal ikke overtolke tinder tallene og hvor mange du matcher med men heller fokusere på kvaliteten av de du matcher med. Tallet du matcher med vil variere kraftig (og Nederland med sin befolkningstetthet kan ikke sammenlignes med Norge). Vent til disse koronatider er over så får du plutselig massevis av jenter som er meget keen på å treffe en gutt.

Anonymkode: 2a1eb...8f1

Skrevet
On 3/31/2020 at 5:14 PM, AnonymBruker said:

Jeg tror norske jenter muligens er de mest kresne i verden når det kommer til utseende. Men minst krevende når det kommer til jobb og karriere. Det handler om velstand, velferdsstat og kvinners rettigheter og frihet. Norske kvinner trenger ikke trygghet, de vil ha menn de er tiltrukket av

Anonymkode: 43736...9c5

:skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...