Gå til innhold

Er Tinder rigged?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For ca 3 måneder siden var jeg i Nederland, da kunne jeg matche med 30 jenter på en dag. 
I Norge matcher jeg kanskje med 1 jenter per dag, hvis jeg er "heldig".. Skjønner ikke noe av det.
Eller er bare norske jenter mye mer kresne enn nederlandske jenter .feks? Akkurat som at jeg føler at Tinder gjør det med vilje. 

Anonymkode: b4cee...205

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror norske jenter muligens er de mest kresne i verden når det kommer til utseende. Men minst krevende når det kommer til jobb og karriere. Det handler om velstand, velferdsstat og kvinners rettigheter og frihet. Norske kvinner trenger ikke trygghet, de vil ha menn de er tiltrukket av

Anonymkode: 43736...9c5

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jeg tror norske jenter muligens er de mest kresne i verden når det kommer til utseende. Men minst krevende når det kommer til jobb og karriere. Det handler om velstand, velferdsstat og kvinners rettigheter og frihet. Norske kvinner trenger ikke trygghet, de vil ha menn de er tiltrukket av

Ufattelig synd at det er slik. Jeg gjør alt for å fremstå som en hyggelig og kul person, men hvis det er slik som du sier, hjelper jo det ganske lite.. Skal iallfall aldri bli sammen med jente som liker meg kun for utseendet. De kan dra langt oppi skauen.

AnonymBruker
Skrevet

Det kan være flere årsaker.

1. Det er høyere befolkningstetthet i Nederland, og det vil derfor være flere matcher innenfor den radiusen du har satt på appen din. 

2. Det er mer spennende å matche med en utlending, Tinder er jo tross alt stort sett en ONS-app. 

3. Kanskje flere Tinder-brukere der? 

Anonymkode: 8888b...f91

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du ser eksotisk ut? Som mann hadde jeg 100 ganger mer draget i Spania og Frankrike enn jeg har hatt i Norge. 

Anonymkode: c02b9...1db

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan være flere årsaker.

1. Det er høyere befolkningstetthet i Nederland, og det vil derfor være flere matcher innenfor den radiusen du har satt på appen din. 

2. Det er mer spennende å matche med en utlending, Tinder er jo tross alt stort sett en ONS-app. 

3. Kanskje flere Tinder-brukere der? 

Anonymkode: 8888b...f91

Det kan godt være. Har blitt fortalt av flere at jeg ligner på han Øystein fra Ex On The Beach sesong 3.
Så vidt jeg vet har aldri noen norske jenter vært interesserte i meg, kun latinere, asiatere og jenter fra andre land i Europa, i Norge altså. Er fortsatt jomfru og er utrolig lei av å hele tiden være så snill og hyggelig mot norske jenter, da de ikke liker meg uansett..

-ts

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Kanskje du ser eksotisk ut? Som mann hadde jeg 100 ganger mer draget i Spania og Frankrike enn jeg har hatt i Norge. 

Anonymkode: c02b9...1db

Ser mer eksotisk ut enn norsk. Kanskje jeg får prøve meg som deg, og flytte til Spania/Frankrike..😅

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Det kan godt være. Har blitt fortalt av flere at jeg ligner på han Øystein fra Ex On The Beach sesong 3.
Så vidt jeg vet har aldri noen norske jenter vært interesserte i meg, kun latinere, asiatere og jenter fra andre land i Europa, i Norge altså. Er fortsatt jomfru og er utrolig lei av å hele tiden være så snill og hyggelig mot norske jenter, da de ikke liker meg uansett..

-ts

Vel, her ser du, du tror at basisk oppdragelse som å være snill og hyggelig er noe du skal få noe igjen for. SYKT turn off og veldig dårlig karaktertrekk. Jeg er hyggelig og høflig mot alle og av begge kjønn uten å tenke på det engang, er man «snill» for å få noe igjen for det betyr det jo bare at man egentlig er en dårlig person 

Anonymkode: a22ec...85b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-ts

Det kan være veldig skremmende med menn som ser sånn ut. På en måte så kjekk at man tenker at ingen mann så kjekk ville ønske meg.

Anonymkode: 00e33...65b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Algoritmen på tinder gjør visst at jo flere match man får jo synligere er man også for andre. Det blir en ond sirkel der matcher leder til flere matcher. Ingen matcher og du er også ganske usynlig for damene. Kan faktisk hende at nesten ingen ser deg. Og dermed må du betale for å få noe ut av det. Når man kommer til et nytt sted starter man med blanke ark og har sånn sett bedre muligheter.

Anonymkode: d6a2e...bf1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan være veldig skremmende med menn som ser sånn ut. På en måte så kjekk at man tenker at ingen mann så kjekk ville ønske meg.

Anonymkode: 00e33...65b

Dette er så sant. Jeg unngår bevisst de aller kjekkeste guttene, fordi jeg forventer at det er så mange som er interessert i de at jeg er ikke bra nok for dem i dermed står bakerst i "køa". Trist, egentlig😅

Anonymkode: 2d431...f59

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Norske damer er ganske opptatt av utdanning, jobb, inntekt og materielle verdier. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

er utrolig lei av å hele tiden være så snill og hyggelig mot norske jenter, da de ikke liker meg uansett..

Det var jaggu en merkelig ting å si?

Anonymkode: 23c6a...b51

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man er lei av å være snill og grei mot folk, fordi man ikke får noe igjen for det, så har man et holdningsproblem. At folk er snill og grei er det minste man forventer for at man skal gidde å være i nærheten av dem. For å matche med noen på tinder eller ute i verden, må man i tillegg ha ett eller annet som tiltrekker dem. Hva "dette" er, avhenger av hvem man spør. Det finnes ingen universalgreie som tiltrekker alle, og uansett hvor snill og grei man er, så vil det være mange som ikke er interessert i verken sex eller forhold med deg. Det er helt naturlig! Sånn er livet!

Hvis det ikke faller deg naturlig å være snill og grei, og det er noe du går aktivt inn for å være for å score poeng hos damene, så kan du heller la være. Vær deg selv og stå for dine meninger og verdier. Da tiltrekker du deg de damene som liker DEG, sånn som du er.
Et annet tips kan jo også være å koble deg av Tinder. Damene der blir bombardert av meldinger fra kåte menn, og du drukner i mengden. I hvertfall ikke bruk Tinder som målestokk for hvordan verden forøvrig er.

Anonymkode: 69489...68b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vil bare beklage med det jeg sa her "er utrolig lei av å hele tiden være så snill og hyggelig mot norske jenter, da de ikke liker meg uansett..". Er alltid snill med mennesker, uansett hvem de er. Jeg har mange gode venner, og alle syns jeg utstråler glede og positivitet i utganspunktet. Var bare litt frustrert når jeg lagde dette innlegget. Men innser mer og mer, at jenter ikke er det viktigste i livet mitt. Jeg får bare vente, og plutselig står damen i mitt liv foran meg. Ønsker dere alle fin kveld videre! 👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nederland har kanskje 17 mill... d tar 3 t å kjøre landet på langs og 3 timer på tvers. Da får du nesten opp hele landet på tinder. Kunne blitt mer her og hvis folk ikke er så redd for avstand.

Ps nederlandske menn er vakre😂😂😂skal vi ta en tur sammen dit ??

Anonymkode: 7e454...c55

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor innbyggertallet skal være relevant. Du sveiper jo ikke hele befolkningen, men et mindre antall: Enten så mange du gidder, eller til Tinder sier du ikke får lov mer i dag. Hvor mange som bor i området spiller først inn når du får den der "vi finner ingen flere i nærheten"-beskjeden.

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, Okapi skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor innbyggertallet skal være relevant. Du sveiper jo ikke hele befolkningen, men et mindre antall: Enten så mange du gidder, eller til Tinder sier du ikke får lov mer i dag. Hvor mange som bor i området spiller først inn når du får den der "vi finner ingen flere i nærheten"-beskjeden.

Ja d får jeg hver dag etter en 4-5 sveip

Anonymkode: 7e454...c55

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker said:

Tinder er vel uansett temmelig "dødt" i Norge da.             

Ingen enorm "overraskelse" at aktiviteten her til lands ikke er helt høydare...      

Anonymkode: cc972...c52

Er det? Det er jo masse folk på Tinder.

Anonymkode: b9bd6...2ba

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som kvinne er i hvert fall mer interessant for utenlandske menn eller de er mer interessert i å snakke og bli kjent. Kanskje man bare er eksotisk eller mer interessant på en eller annen måte?

Mulig jeg har dårlig erfaring, men norske menn skriver noen meldinger frem og tilbake før de er rett på sexmeldinger. Jeg gidder ikke sånt så avslutter raskt. Det finnes unntak, men nå skriver jeg med to britiske menn. Ikke en eneste sexmelding hittil.

Anonymkode: 1a68f...19e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...