Gå til innhold

Til dere foreldre, bryr dere dere ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Enig med deg TS. Det virker som om noen foreldre er så lei situasjonen der de bruker mer tid med barna sine, at de ikke klarer å se lengre enn sin egen nesetipp. ALT for å sende unga ut igjen. Koste hva det koste vil. Selv midt i en pandemi. Helt merkelig.

Anonymkode: 926b3...c22

Har du lest noe som står her overhode? Det er nok du som ikke er så intelligent og ikke klarer se lengre enn din nesetipp kjære deg...

Anonymkode: 79abe...a59

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Meg som dere er så oppgitt over. Mitt barn har astma, og et sjeldent syndrom som lett gir væskeansamlinger i lungene. Jeg har en autoimmun sykdom, dvs at vi begge mest sannsynlig havner innenfor risikogruppene. 

Og nei - jeg mottar ikke lønn for å være hjemme, ei heller trygd. 

 

Anonymkode: a3d12...b6e

Spørsmålet var om du jobber i det offentlige, eller har trygd (eller er hjemmeværende). Slik at du ikke trenger være bekymret for å miste jobben. 
 

Hvis familien deres er i risikosonen, får dere isolere dere da. Men å mene at det er horribelt dersom de åpner etter påske er veldig egoistisk. 

Anonymkode: db374...c30

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde hatt råd, hadde jeg hatt barnet hjemme med meg på fulltid ❤️

Anonymkode: faee3...180

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.3.2020 den 13.26, AnonymBruker skrev:

Når dere ivrer sånn etter at skoler og barnehager skal åpne så fort som mulig 14 april fordi det er så travelt hjemme hos dere selv nå, bryr dere dere ikke om at når barnehagene og skolene åpner, så kommer barna til å smitte hverandre og ta med smitten hjem til DERE
Handler alt bare om at barna i barnehage/skole for nå orker dere ikke mer?

Hva gjør dere da når dere selv blir sengeliggende, evt må inn på sykehus i respirator i flere uker?

Altså, jeg bare lurer på hva dere egentlig tenker i hodene deres og hvorfor å sende barna avgårde trumfer alt annet? Opplys meg.

 

Anonymkode: 2ce90...668

HUSK Å PUST DA, GUDRUN

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...