Gå til innhold

Silikonpupper

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må man ha andre problemer da? Jeg ser ut som en 11 åring naken. Ingen bryster, ingen former. Jeg er er 32 år gammel og ferdig med de barna jeg skal ha.

Jeg har vært inne på tanken selv å forstørre brystene. Bare fordi der er mer praktisk. Bikini kan jeg ikke ha fordi det ikke finnes små nok størrelser. Jeg har ingen komplekser for utseendet mitt, men det hadde jo vært litt stas å sett ut som en voksen dame😉

Anonymkode: 7825d...4da

Og heldigvis er det ikke slik at man trenger å få lov, bekreftelse eller godkjennelse fra andre. Jeg kan til eg viss grad forstå Hr. aktiv. Så mange som fikser på kroppen og utseende sitt helt unødvendig i dag, kan av og til bli for mye av det gode. En mann må ha lov til å velge vekk kvinner som opererer og fikser seg "bare fordi". 

Mannen min er også motstander av slike operasjoner. Men etter å ha sett meg slite med bekledning som sitter feil fordi de fleste klær er laget med utgangspunkt i at alle kvinner har pupper osv, så har han aldri kommet med noen moralsk pekepinn til meg. Jeg var jo heller aldir av de som påsto jeg hadde små pupper, jeg hadde virkelig ikke noe fettvev. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar. Er ikke misfornøyd med mine på noe vis, så er litt usikker på om det er noe vits. Og jeg er bare 22, så veit jo ikke hva jeg kommer til å tenke om det i framtiden. Er redd for å gjøre noe jeg kommer til å angre på og om jeg skulle ønske å ta de ut igjen så vil det jo ikke se ut som før. 

Anonymkode: e2f95...a89

Råd fra mann. Ikke gjør det. Du er 22. Er du 22 så har du fantastiske pupper. Ta et bilde av puppene dine, legg det i en konvolutt og lim igjen. Åpne konvolutten om 18 år - da er du 40. Kan garantere deg at du ikke kommer til å angre dersom du står over kirugien. Hør på meg nå - tro på meg senere. 

Anonymkode: 293dd...57d

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Må man ha andre problemer da? Jeg ser ut som en 11 åring naken. Ingen bryster, ingen former. Jeg er er 32 år gammel og ferdig med de barna jeg skal ha.

Jeg har vært inne på tanken selv å forstørre brystene. Bare fordi der er mer praktisk. Bikini kan jeg ikke ha fordi det ikke finnes små nok størrelser. Jeg har ingen komplekser for utseendet mitt, men det hadde jo vært litt stas å sett ut som en voksen dame😉

Anonymkode: 7825d...4da

Hvis du er helt flat kan du få dekket operasjon. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...