AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #1 Skrevet 30. mars 2020 Hei. Noen som har brystimplantater og som har lyst til å dele erfaringer på godt og vondt? Hvorfor ville du ha det, var det verdt det og hvor lang tid tok det før du var tilbake på jobb? Jeg har en stillesittende kontorjobb, noen som vet hvor lang tid jeg må regne med å være hjemme? Og hvordan reagere familie, venner og kolleger? Vil også gjerne ha tips til noen flinke på Østlandet. Og hva betalte dere? Dette er noe jeg vurdere, men har ikke vært på konsultasjon hos noen enda. Bare en tanke jeg har :) Anonymkode: e2f95...a89
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. mars 2020 #2 Skrevet 30. mars 2020 Jeg har det. Tok det fordi jeg hadde igjen to vrengte baklommer uten noe innhold. Og var helt flat, jeg trener mye og har lite fett på kroppen, hadde de enda bare vært små og flate, greit nok. Men det ble liksom to skinnfiller i tillegg. Merker ingen forskjell, annet enn at de er litt rundere og klær sitter penere, eller dvs, synes det ser litt bedre ut når jeg trener, om sommeren osv. Egentlig gir jeg blaffen, nå i ettertid kunne jeg like gjerne vært uten. Men gjort er gjort, jeg ønsket å gjøre det da, men det har ikke gjort noen forskjell i livet mitt. Fortalte det ikke til noen, kun mannen min og en venninne som vet det. Går ikke rundt og blafrer med trange topper og kløft, jeg kler meg nøyaktig som tidligere. Så ingen legger merke til det. Betalte ca 35 000, gjorde det på Colosseumklinikken, Majorstua. Etter en uke kan du sikkert dra på jobb igjen om du er forsiktig og alt leges fint. Ta det på en torsdag, så tar du fri fredagen og uka etter, bruk feriedagene dine og ingen trenger å vite noe om du ikke vil. Er femti år og gjorde det for sju-åtte år siden.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #3 Skrevet 30. mars 2020 9 minutter siden, Dævendøtte skrev: Jeg har det. Tok det fordi jeg hadde igjen to vrengte baklommer uten noe innhold. Og var helt flat, jeg trener mye og har lite fett på kroppen, hadde de enda bare vært små og flate, greit nok. Men det ble liksom to skinnfiller i tillegg. Merker ingen forskjell, annet enn at de er litt rundere og klær sitter penere, eller dvs, synes det ser litt bedre ut når jeg trener, om sommeren osv. Egentlig gir jeg blaffen, nå i ettertid kunne jeg like gjerne vært uten. Men gjort er gjort, jeg ønsket å gjøre det da, men det har ikke gjort noen forskjell i livet mitt. Fortalte det ikke til noen, kun mannen min og en venninne som vet det. Går ikke rundt og blafrer med trange topper og kløft, jeg kler meg nøyaktig som tidligere. Så ingen legger merke til det. Betalte ca 35 000, gjorde det på Colosseumklinikken, Majorstua. Etter en uke kan du sikkert dra på jobb igjen om du er forsiktig og alt leges fint. Ta det på en torsdag, så tar du fri fredagen og uka etter, bruk feriedagene dine og ingen trenger å vite noe om du ikke vil. Er femti år og gjorde det for sju-åtte år siden. Tusen takk for svar. Er ikke misfornøyd med mine på noe vis, så er litt usikker på om det er noe vits. Og jeg er bare 22, så veit jo ikke hva jeg kommer til å tenke om det i framtiden. Er redd for å gjøre noe jeg kommer til å angre på og om jeg skulle ønske å ta de ut igjen så vil det jo ikke se ut som før. Anonymkode: e2f95...a89
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #4 Skrevet 30. mars 2020 Jeg tok en ukes ferie (man får jo selvsagt ikke sykemelding) og var tilbake i jobb innen helse etter den uka. Operert under muskel. 225 cc, betalte 25 000 for 12 år siden. Hadde a-cup, økte til c men nå er de en b-cup. Nå er de deformerte og det trengs ny operasjon men bare utsetter det. Anonymkode: 47928...e72
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. mars 2020 #5 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Er ikke misfornøyd med mine på noe vis, så er litt usikker på om det er noe vits. Og jeg er bare 22, så veit jo ikke hva jeg kommer til å tenke om det i framtiden. Er redd for å gjøre noe jeg kommer til å angre på og om jeg skulle ønske å ta de ut igjen så vil det jo ikke se ut som før. Anonymkode: e2f95...a89 Hvorfor i alle dager skal du gjøre det, om du er fornøyd med de du har?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #6 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, Dævendøtte skrev: Hvorfor i alle dager skal du gjøre det, om du er fornøyd med de du har? Jeg synes de kunne sett bedre ut. Og jeg tror jeg hadde følt meg bedre om jeg gjorde det, men er ikke det at jeg mistrives med det jeg har. Og det er bare en tanke enn så lenge. Vil høre litt hva andre tenker før jeg tar en beslutning. Skjønner at det høres rart ut, og jeg er fortsatt veldig usikker. Også vet jeg at samboeren min hadde likt det, men hans mening er ikke det jeg legger vekt på her. Det er min kropp og jeg som må ta konsekvensene om det skulle skje noe. Anonymkode: e2f95...a89
Gjest Dævendøtte Skrevet 30. mars 2020 #7 Skrevet 30. mars 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg synes de kunne sett bedre ut. Og jeg tror jeg hadde følt meg bedre om jeg gjorde det, men er ikke det at jeg mistrives med det jeg har. Og det er bare en tanke enn så lenge. Vil høre litt hva andre tenker før jeg tar en beslutning. Skjønner at det høres rart ut, og jeg er fortsatt veldig usikker. Også vet jeg at samboeren min hadde likt det, men hans mening er ikke det jeg legger vekt på her. Det er min kropp og jeg som må ta konsekvensene om det skulle skje noe. Anonymkode: e2f95...a89 Synes du skal tenke deg godt om, hadde jeg vært deg, hadde jeg spart det til etter eventuelle barn og amming.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #8 Skrevet 30. mars 2020 Du kan dø av det. Også er du ikke misfornøyd idag engang. Hva skjer med verden? Anonymkode: 3eaa1...e1b 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #9 Skrevet 30. mars 2020 Akkurat nå, Dævendøtte skrev: Synes du skal tenke deg godt om, hadde jeg vært deg, hadde jeg spart det til etter eventuelle barn og amming. Ja, dette er ikke noe jeg tar lett på. Jeg er bare så utrolig usikker på om det er verdt påkjenningen på kroppen. Tusen takk for gode svar fra deg Anonymkode: e2f95...a89
Sokkar Skrevet 30. mars 2020 #10 Skrevet 30. mars 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for svar. Er ikke misfornøyd med mine på noe vis, så er litt usikker på om det er noe vits. Og jeg er bare 22, så veit jo ikke hva jeg kommer til å tenke om det i framtiden. Er redd for å gjøre noe jeg kommer til å angre på og om jeg skulle ønske å ta de ut igjen så vil det jo ikke se ut som før. Anonymkode: e2f95...a89 Da synes ikke jeg du skal gjøre det. Har silikonpupper, fordi jeg ikke hadde pupper. I vanlig bh og singlett kunne man se inn til puppen min, fordi det ikke fantes små nok vanlige bher til brystene mine. Kjøpte derfor singletter på barneavdelingen, fordi de hadde et annet snitt enn vanlige singletter til damer. Hugs at silikon ikke gir deg nye pupper, det bare forstørrer utgangspunktet du allerede har. 3
Fridaaa Skrevet 30. mars 2020 #11 Skrevet 30. mars 2020 Akkurat nå, Sokkar skrev: Da synes ikke jeg du skal gjøre det. Har silikonpupper, fordi jeg ikke hadde pupper. I vanlig bh og singlett kunne man se inn til puppen min, fordi det ikke fantes små nok vanlige bher til brystene mine. Kjøpte derfor singletter på barneavdelingen, fordi de hadde et annet snitt enn vanlige singletter til damer. Hugs at silikon ikke gir deg nye pupper, det bare forstørrer utgangspunktet du allerede har. Godt poeng. Det er som sagt ikke noe jeg har bestemt meg for. Mine er verken små eller store naturlig, men skulle ønske de var litt fyldigere om du skjønner. Nå føler jeg at det er for mye hud i forhold til det som er inni.
Hr. Aktiv Skrevet 30. mars 2020 #12 Skrevet 30. mars 2020 Som mann så blir jeg veldig skeptisk hvis jeg hører damer har silikonpupper. Hvorfor har du gjort det liksom? Kjenner jo damer som har fjernet brystene etter kreft, men da blir det noe annet enn det å pynte på kroppen. Første tanken min er hvilke andre problemer har du? når silikon kommer opp. Så ja jeg har dumpa flere damer med silikon. Det er veldig avtennende.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #13 Skrevet 30. mars 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du kan dø av det. Også er du ikke misfornøyd idag engang. Hva skjer med verden? Anonymkode: 3eaa1...e1b Det er som sagt kun noe jeg tenker på. Og jeg er ikke misfornøyd nei. Men hadde jeg vært ordentlig misfornøyd hadde jeg prøvd å endre på innstillingen min først og ikke utseende. Og sjansen for å dø om man gjør det hos noen flinke i Norge og følger opp og tar forhåndsregler er minimal. Anonymkode: e2f95...a89
Sokkar Skrevet 30. mars 2020 #14 Skrevet 30. mars 2020 Er du ts? Det er jo ikke slik at bryster ser ut som stramme og stappfulle vannballonger hos noen. Jeg tror du først og fremst bør jobbe med deg selv og din egen puppeselvfølelse 😊 har som sagt silikon, men skulle jo egentlig ønske jeg hadde pupper naturlig så jeg hadde sluppet. Er ikke slik at jeg nå har helt perfekte pupper, men jeg har i det minste pupper og det er jeg ekstremt fornøyd med 😊 tok ikke mye, bare 250 😊
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #15 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Som mann så blir jeg veldig skeptisk hvis jeg hører damer har silikonpupper. Hvorfor har du gjort det liksom? Kjenner jo damer som har fjernet brystene etter kreft, men da blir det noe annet enn det å pynte på kroppen. Første tanken min er hvilke andre problemer har du? når silikon kommer opp. Så ja jeg har dumpa flere damer med silikon. Det er veldig avtennende. Nå er jeg i et godt og trygt forhold fra før, og jeg veit at han jeg er sammen med liker kroppen min og meg uansett, så det ser jeg ikke på som et problem. Men takk for svar Anonymkode: e2f95...a89
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #16 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, Sokkar skrev: Er du ts? Det er jo ikke slik at bryster ser ut som stramme og stappfulle vannballonger hos noen. Jeg tror du først og fremst bør jobbe med deg selv og din egen puppeselvfølelse 😊 har som sagt silikon, men skulle jo egentlig ønske jeg hadde pupper naturlig så jeg hadde sluppet. Er ikke slik at jeg nå har helt perfekte pupper, men jeg har i det minste pupper og det er jeg ekstremt fornøyd med 😊 tok ikke mye, bare 250 😊 Ja, det er meg ja😊 jeg tror egentlig at selvfølelsen min er helt grei. Er ikke misfornøyd med meg selv sånn som jeg ser ut naturlig, men allikevel så ligger tanken der. Anonymkode: e2f95...a89
Sokkar Skrevet 30. mars 2020 #17 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er meg ja😊 jeg tror egentlig at selvfølelsen min er helt grei. Er ikke misfornøyd med meg selv sånn som jeg ser ut naturlig, men allikevel så ligger tanken der. Anonymkode: e2f95...a89 Da synes jeg personlig at du kan legge tanken på hyllen, og så kan du vente noen år? Men det er lurt å spørre andre, slik du gjør. Har du forresten sett på før og etterpå bilder? Da må du hugse at etterbilder ikke er relevante, dersom førbildene er svært ulike. Du kan ikke se på en kvinne på 70kg med store pupper, dersom du er en kvinne på 55kg med mye mindre bryster... Og omvendt 😊 likest mulig førbilde mao 😊 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #18 Skrevet 30. mars 2020 1 minutt siden, Sokkar skrev: Da synes jeg personlig at du kan legge tanken på hyllen, og så kan du vente noen år? Men det er lurt å spørre andre, slik du gjør. Har du forresten sett på før og etterpå bilder? Da må du hugse at etterbilder ikke er relevante, dersom førbildene er svært ulike. Du kan ikke se på en kvinne på 70kg med store pupper, dersom du er en kvinne på 55kg med mye mindre bryster... Og omvendt 😊 likest mulig førbilde mao 😊 Har prøvd å lete etter bilder av noen med ca lik kropp som meg ja, men det er ikke lett. Takk for inspill 😊 Anonymkode: e2f95...a89
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #19 Skrevet 30. mars 2020 14 minutter siden, Hr. Aktiv skrev: Som mann så blir jeg veldig skeptisk hvis jeg hører damer har silikonpupper. Hvorfor har du gjort det liksom? Kjenner jo damer som har fjernet brystene etter kreft, men da blir det noe annet enn det å pynte på kroppen. Første tanken min er hvilke andre problemer har du? når silikon kommer opp. Så ja jeg har dumpa flere damer med silikon. Det er veldig avtennende. Må man ha andre problemer da? Jeg ser ut som en 11 åring naken. Ingen bryster, ingen former. Jeg er er 32 år gammel og ferdig med de barna jeg skal ha. Jeg har vært inne på tanken selv å forstørre brystene. Bare fordi der er mer praktisk. Bikini kan jeg ikke ha fordi det ikke finnes små nok størrelser. Jeg har ingen komplekser for utseendet mitt, men det hadde jo vært litt stas å sett ut som en voksen dame😉 Anonymkode: 7825d...4da
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2020 #20 Skrevet 30. mars 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må man ha andre problemer da? Jeg ser ut som en 11 åring naken. Ingen bryster, ingen former. Jeg er er 32 år gammel og ferdig med de barna jeg skal ha. Jeg har vært inne på tanken selv å forstørre brystene. Bare fordi der er mer praktisk. Bikini kan jeg ikke ha fordi det ikke finnes små nok størrelser. Jeg har ingen komplekser for utseendet mitt, men det hadde jo vært litt stas å sett ut som en voksen dame😉 Anonymkode: 7825d...4da Enig med deg. Det må være lov å ønske at man så annerledes ut uten å ha problemer med hvordan man faktisk ser ut. Og om jeg velger å gjøre det så er det ikke for noen andre enn meg selv. Og om noen noen gang dumper meg fordi kroppen min ser ut må en måte som mannen ikke liker så får det være det samme. Da er det ikke verdt det Anonymkode: e2f95...a89
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå