Gå til innhold

Babystrikk til baby i mai?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har lyst til å strikke noen plagg til en baby som kommer i mai. Det er bare en bekjent så ikke noen store ting eller avanserte ting som teppe eller vanskelig strukturstrikk. Noen som har tips eller erfaringer? Tenkte å kanskje strikke en lillebrorsromper i hvertfall, den går ganske raskt også. 

Anonymkode: a3c93...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En rilllestrikket jakke i bomull/ull blanding, fx lille lerke? Det har jeg strikket til min 😉 Om jente: små kyser, Om gutt: en lillebjørnlue eller noe? Bruk helt tynn ull. 

Anonymkode: c34fc...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En rilllestrikket jakke i bomull/ull blanding, fx lille lerke? Det har jeg strikket til min 😉 Om jente: små kyser, Om gutt: en lillebjørnlue eller noe? Bruk helt tynn ull. 

Anonymkode: c34fc...ac6

Takk for tips!

Anonymkode: a3c93...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har strikket flere bringebærbody i Lerke og Cotton Merino, de blir såå fine og perfekt for sommermånedene med ull-/bomullsblanding. Ellers synes jeg Ellens Bleiebukse er enkel og fin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Kris- skrev:

Jeg har strikket flere bringebærbody i Lerke og Cotton Merino, de blir såå fine og perfekt for sommermånedene med ull-/bomullsblanding. Ellers synes jeg Ellens Bleiebukse er enkel og fin. 

Takk for tips!

Anonymkode: a3c93...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...