Gå til innhold

Tips/råd til "epleformet" kropp med stor mage


Passepartout

Anbefalte innlegg

6 timer siden, Mich skrev:

For å kle seg flatterende så skal man vise frem det positive og tone ned det negative. Typisk så har jo eplefasong tynne armer, skuldre og bein, det ønsker man derfor å fremheve. Derimot har de stor mage og ingen midje, og da prøve man å dekke opp for det. 

For folk med eplefasong så er det typisk at kjoler med A-line og Fit and flare fasong er flatterende. Det skaper illusjonen av at man har en innsvingt midje, og det skjuler magen som stikker ut. Topper kan være mer tettsittende på toppen ved skuldre og løsere nederst. Vis gjerne frem armer og skuldre. Har prøvd å legge ved noen eksempler på ting som kan være flatterende:

Jeg har veldig store overarmer og kraftige lår og legger også kan jeg legge til. Liker ikke å "blotte" overarmene mine siden de er så feite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 timer siden, Passepartout skrev:

Jeg har veldig store overarmer og kraftige lår og legger også kan jeg legge til. Liker ikke å "blotte" overarmene mine siden de er så feite.

Samme her, eplefasong med svære overarmer. Men relativt smale bein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2020 den 20.00, AnonymBruker skrev:

Noe sånt kanskje?

100026833-plus-size-fashion-model-in-blue-jeans-fat-woman-on-black-studio-background-overweight-female-body-fu.jpg?ver=6EP935541_553_1.jpg569a6ad161b7cb0f747711a0d40b9093.jpg

Anonymkode: 76abd...626

De der er pæreformet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...