Gå til innhold

Grey's anatomy - spoiler alert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, Håbrannfanger skrev:

Helgoland nå må Maggie ut av den serien og Avery (måtte tenke i tre timer før jeg kom på hva han het, og jeg har sett alle episodene) må få en engasjerende storyline...han har ikke hatt en siden han var gift med April. 

Enig i at Maggie er slitsom. Jeg synes også Amelia Shepherd er slitsom. Bort med begge, de er så nevrotiske.

Anonymkode: d6ca3...82b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.4.2020 den 23.48, calium skrev:

Skulle ønske de tok opp tråden med pasienten som Andrew trodde var offer for menneskehandel... 

Enig. Han hadde jo rett! 

Lurer på om de har gjort han syk slik at Mer skal vinkles inn på han andre legen som Christina sendte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå blir det vel en stund til neste episode da 🥺

Tror jeg leste et sted at ep 21 var siste som ble spilt inn før corona stopp 🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2020 den 23.48, calium skrev:

Skulle ønske de tok opp tråden med pasienten som Andrew trodde var offer for menneskehandel... 

Det var nok meningen, men sesongen her ble jo litt amputert da de ikke rakk å spille inn de siste episodene. Derfor fikk vi en annen slutt enn det de egentlig ønsket å gi oss. 

Anonymkode: d36a5...90f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.4.2020 den 0.18, Moonshine skrev:

Enig. Han hadde jo rett! 

Lurer på om de har gjort han syk slik at Mer skal vinkles inn på han andre legen som Christina sendte?

Jeg tror det blir et par av Mer og den legen Christina sendte, ihvertfall når han er klar for å gå videre etter at han mistet sin kone.

Anonymkode: 95c82...2a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett fra begynnelsen av, og de første 2-3 sesongene er åpenbart de beste. De siste sesongene har de helst mistet karakterutvikling og storylines, men det har nok noe med at serien er på hell, og burde kanskje vært avsluttet for et par tre sesonger siden. Maggie er en karakter helt uten noe ved seg. Jo kunne de f.eks spilt mer på, men hun har blitt helt sidetracked. Det ser ut til at den eneste som har noe mer å gå på er Weber.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror det blir et par av Mer og den legen Christina sendte, ihvertfall når han er klar for å gå videre etter at han mistet sin kone.

Anonymkode: 95c82...2a3

Jeg tror han blir ett par med Jo! 

Anonymkode: 9e7b1...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...