Gå til innhold

Grey's anatomy - spoiler alert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

(Sesong 16, episode 19) 
Hva i all verden skjer med Richard? Da det ble tydelig at han hadde hallusinert Catherine fikk jeg nesten bare lyst til å slå av, ville ikke se utviklingen. Slag? Hjernesvulst? 

Anonymkode: 95c82...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ble sagt tidligere at han hadde Parkinson. 

Anonymkode: f502b...377

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ble sagt tidligere at han hadde Parkinson. 

Anonymkode: f502b...377

Mulig parkinson ja, pga skjelvingene vi fikk se. Men parkinson vil ikke få deg til å hallusinere en samtale med en person, eller prate uklart om ting som ikke gir noe mening. 

Anonymkode: 95c82...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mulig parkinson ja, pga skjelvingene vi fikk se. Men parkinson vil ikke få deg til å hallusinere en samtale med en person, eller prate uklart om ting som ikke gir noe mening. 

Anonymkode: 95c82...2a3

Ser at i neste episode skal alle legene prøve å finne ut hva som feiler ham. Noen på Reddit mener at han også har Alzheimers som moren til Grey. 

Anonymkode: 220aa...90a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser at i neste episode skal alle legene prøve å finne ut hva som feiler ham. Noen på Reddit mener at han også har Alzheimers som moren til Grey. 

Anonymkode: 220aa...90a

Det er jo såklart mange som får demens/Alzheimer, men isåfall stakkars, først får kona hans det, så den andre han elsket (Ellis Grey) også han selv? 😢 Siden han ikke husket Maggie så kan det jo kanskje tyde på noe sånt.. 

Anonymkode: a9d15...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mulig parkinson ja, pga skjelvingene vi fikk se. Men parkinson vil ikke få deg til å hallusinere en samtale med en person, eller prate uklart om ting som ikke gir noe mening. 

Anonymkode: 95c82...2a3

Man kan få Parkinsons demens og hallusinere av det. Jeg så også en teori om at han kanskje hadde fått skrumplever pga at han har vært alkoholiker i lang tid.

Anonymkode: f27cb...df2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallusinasjoner er faktisk vanlig med parkinsons, det var jeg ikke klar over. Så det kan jo være det? Lite trolig at det er alzheimer. Det er jo vanlig, men i den serien er det jo litt oppbrukt.. 

Anonymkode: 95c82...2a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er nesten garantert å få demens/Alzheimer på sikt dersom man har Parkinson. I Richard sitt tilfelle ville det vært tidlig å bli dement når han ikke engang vet om han har Parkinson, men dette er jo TV.

Anonymkode: 6d950...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner denne serien å gjenta seg litt mye nå? Er jo kjempeglad i serien og den er fredagskveldens høydepunkt, men nå begynner jeg å lure på om det samme skjer igjen og igjen bare med forskjellige roller? 

Det har jo vært noen sånne spesialepisoder denne sesongen som har gått litt utenfor de tradisjonelle sykehusepisodene, sånn som den med Alex Karev og den forrige uke med seminaret. Men synes ikke de episodene heller er sånn kjempebra. Jeg synes rett og slett kvaliteten har tapt seg noe. Er det jeg som er lei?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hjernesvulst. Kan få personen til å endre normal oppførsel. Sinne etc. 

Anonymkode: 9e7b1...949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper Encefalitt / Hjernebetennelse 

Anonymkode: 537a6...232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere spekulerer nå i en sjelden tilstand som heter Brain om fire, det er visstnok vanskelig å avdekke. Tipper det blir Deluca som finner ut av det, utifra traileren, det blir spennende å se neste uke.

Anonymkode: 220aa...90a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flere spekulerer nå i en sjelden tilstand som heter Brain om fire, det er visstnok vanskelig å avdekke. Tipper det blir Deluca som finner ut av det, utifra traileren, det blir spennende å se neste uke.

Anonymkode: 220aa...90a

Har på følelsen av at han blir "friskmeldt" snart, ihvertfall før serieslutt. At de andre begynner å innse at han kanskje kan ha rett likevel, og kanskje ikke er syk. Kanskje denne saken er veien inn igjen for han?

Hjernebetennelse vil vel gi forhøyet CRP, det er vel avdekket og sjekket opp.

 

Anonymkode: 95c82...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Han var forgiftet av hofteprotesen sin som var laget av kobolt. ble operert, og blir nåkk helt frisk igjen

Anonymkode: 63ca8...48d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle ønske de tok opp tråden med pasienten som Andrew trodde var offer for menneskehandel... 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgoland nå må Maggie ut av den serien og Avery (måtte tenke i tre timer før jeg kom på hva han het, og jeg har sett alle episodene) må få en engasjerende storyline...han har ikke hatt en siden han var gift med April. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.4.2020 den 23.48, calium skrev:

Skulle ønske de tok opp tråden med pasienten som Andrew trodde var offer for menneskehandel... 

Enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...