Isla Skrevet 11. september 2002 #1 Del Skrevet 11. september 2002 Gjør det lille du kan! Gå inn på www.amnesty.no og vær med å protestere mot Amina Lawal's dødsdom. Hun skal stenes til døde så snart hun er ferdig med å amme sin åtte måneders gamle datter. Hennes forbrytelse er å ha fått barn utenfor ekteskapet... Blir så provosert :evil: :evil: :evil: Hva med barnefaren da??? Hun hadde sikkert ikke lyst på sex den dagen en gang, men måtte tilfredsstille hans lyster. Hvem har lyst på sex når de er sydd igjen nedentil? :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. september 2002 #2 Del Skrevet 11. september 2002 Hei Isla, bra tiltak. Jeg har satt i gang en kampanje for noen uker siden. Her kan du se hvor mange som skrev under der og så får vi håpe at det kommer noe etternølere.... http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...light=d%F8dsdom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 11. september 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 11. september 2002 Fine greier! Jeg var ikke på kg da du la inn den oppfordringen - så velkommen etter til meg da Håper så inderlig hun får leve til å se sin datter vokse opp, og at den jenten får beholde sin mor... Norge ER et godt land å leve i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 11. september 2002 #4 Del Skrevet 11. september 2002 Nå har jjeg vært og signert! Får bare håpe signeringen har noen hensikt, så hun slipper og dø. Hun fortjener så absolutt å leve!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest maia x Skrevet 11. september 2002 #5 Del Skrevet 11. september 2002 var inne for å signere,men har en e post addresse jeg ikke kan oppgi!!!Kan jeg sende ett brev??isåfall hvor??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isla Skrevet 11. september 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 11. september 2002 Skaff deg en e-mail-konto hos hotmail, start, nameplanet, yahoo e.l. sånn for nå slik at du får fyllt ut e-mail rubrikken :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hanna Skrevet 16. september 2002 #7 Del Skrevet 16. september 2002 Ble kontaktet på e- mail i forrige uke av den samme kampanjen, og jeg skrev under. Selvfølgelig må man være med å hjelpe. Vi kan ikke lukke øynene. Stakkars kvinne, håper alle er med på dette. Hanna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå