Gå til innhold

Er du god på snapscore? Se her.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 27.3.2020 den 0.44, AnonymBruker skrev:

Jeg var utro på snap. Hadde noen fulgt med scoren min så hadde de skjønt det. Jeg hadde reagert på så stor økning 

Anonymkode: 8ce82...5b6

Hvordan utro var du? Sende du mange bilder/videoer med personen du var utro med?  

Anonymkode: 2fc87...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 27.3.2020 den 9.36, AnonymBruker skrev:

Mye? Han jeg holder på med øker noen ganger med 500 poeng pr dag og vi har mista hjerte, altså han snapper mer med noen andre enn meg nå. Han påstår det er med kompiser, men jeg har mine tvil... 

Anonymkode: 8f870...e1b

 

Men hvordan er det mulig at voksne menn øker snapscoren med 500 per dag?? Sender de bilde av seg selv til masse damer eller? For min erfaring er at det er flere damer/jenter som liker snap enn menn/gutter, og som oftest har jentene høyest score. Øke 500 per dag, må jo bety at han sender bilder/film til mange og mottar fra mange.

Gedigent rødt flagg for min del!! Han jeg datet for en stund siden økte 40 per dag, det synes jeg var mye. 500 er galskap..

Anonymkode: d12e1...799

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ingaborga

Lillebroren min på 17 "kjedesnapper", der de sender intetsigende bilder av seg selv til hverandre bare fordi de kjeder seg. Han har streak med over 100 stk, og kan sende opp til 2000 (!!!) Snapper på en dag, så det er mulig, men jeg kjenner ingen over 20 som kjedesnapper, og ingen i forhold (og over 20) som snapper mer enn rundt 10 om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På min snap har menn de høyeste scora.

Over 300 000 osv

Mange er med i grupper, da øker det mye.

Selfier sender de sjelden syns jeg, mer kjøring jobb, kolleger mat osv.

 

Anonymkode: 7e29a...946

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gedigent rødt flagg for min del!! Han jeg datet for en stund siden økte 40 per dag, det synes jeg var mye. 500 er galskap..

Helt klart! Min kjæreste har i snitt 10 hver dag. Når få av de er til meg lurer jeg på hvem hun snapper med. Jeg driter i det, finner jeg ut at det er noe galt i forholdet så er det flere ting en snap som skurrer. Men at snap er den største utroappen i Norge er det liten tvil om, alt som sendes forsvinner og det er vanskelig å ta noen på noe som helst. Bruker dette lite selv egentlig, og skulle jeg kommunisert med andre damer ville jeg i alle fall ikke brukt snap. For som noen sier det er lett å se på skoren hvor mye folk bruker dette. Voksne sitter ikke og snapper veldig mye med hverandre. Så 500 er helt ekstremt, og det tåler neppe dagens lys ovenfor en partner.

Anonymkode: 82fb8...7c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her..

Dag 4:

86.351 (kl. 06.18)

Dag 5:

- 86.446 (kl. 15.00)
- 86.514 (kl. 00.31)

Dag 6:
- 86.531 (kl. 16.41)
- 86.556 (kl. 19.47)

...og moroa fortsetter. Han snapper når jeg er borte hjemmefra, og når han ligger et annet sted i huset og tror jeg sover. 

Vi har barn og hus sammen, så det er ikke så jævla lett å bare skulle be han reise til helvette 😭 jeg er i ulønnet permisjon med baby, og aner ikke hvordan jeg eventuelt skulle fått kjøpt han ut av huset som ungene er vokst opp i, vårt hjem. Jeg er knust 💔 
 

Anonymkode: 6158e...320

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS her..

Dag 4:

86.351 (kl. 06.18)

Dag 5:

- 86.446 (kl. 15.00)
- 86.514 (kl. 00.31)

Dag 6:
- 86.531 (kl. 16.41)
- 86.556 (kl. 19.47)

...og moroa fortsetter. Han snapper når jeg er borte hjemmefra, og når han ligger et annet sted i huset og tror jeg sover. 

Vi har barn og hus sammen, så det er ikke så jævla lett å bare skulle be han reise til helvette 😭 jeg er i ulønnet permisjon med baby, og aner ikke hvordan jeg eventuelt skulle fått kjøpt han ut av huset som ungene er vokst opp i, vårt hjem. Jeg er knust 💔 
 

Anonymkode: 6158e...320

Hva med å konfrontere han? 

Anonymkode: 7e98a...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva med å konfrontere han? 

Anonymkode: 7e98a...aeb

Ja, jeg skal selvsagt det når tiden er inne for det. Les, når barna ikke er tilstede. I disse tider er det svært vanskelig, og barnevakt er ikke aktuelt nå da vi er redde for smitte. SMS'ing er heller ikke ok. Og dessuten vil jeg aldri stole på han igjen, og jeg vet derfor ikke om forholdet noen sinne kommer til å fortsette. Derfor kommer tankene om huset inn..

TS.

Anonymkode: 6158e...320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...og moroa fortsetter. Han snapper når jeg er borte hjemmefra, og når han ligger et annet sted i huset og tror jeg sover. 
 

Anonymkode: 6158e...320

Dette er røde flagg!

Jeg vil legge til at jeg er i 20-årene, og kan fint ha en økende score på 100 i løpet av en dag. Men da sender jeg mye tullebilder og hverdagsøyeblikk til venner og familie. Er også med i en gruppe. De to siste dagene har scoren økt med 200. Er singel.

Anonymkode: a7e65...2be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg skal selvsagt det når tiden er inne for det. Les, når barna ikke er tilstede. I disse tider er det svært vanskelig, og barnevakt er ikke aktuelt nå da vi er redde for smitte. SMS'ing er heller ikke ok. Og dessuten vil jeg aldri stole på han igjen, og jeg vet derfor ikke om forholdet noen sinne kommer til å fortsette. Derfor kommer tankene om huset inn..

TS.

Anonymkode: 6158e...320

Høres ut som du kan avslutte med god samvittighet.. 

Anonymkode: 7e98a...aeb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt klart! Min kjæreste har i snitt 10 hver dag. Når få av de er til meg lurer jeg på hvem hun snapper med. Jeg driter i det, finner jeg ut at det er noe galt i forholdet så er det flere ting en snap som skurrer. Men at snap er den største utroappen i Norge er det liten tvil om, alt som sendes forsvinner og det er vanskelig å ta noen på noe som helst. Bruker dette lite selv egentlig, og skulle jeg kommunisert med andre damer ville jeg i alle fall ikke brukt snap. For som noen sier det er lett å se på skoren hvor mye folk bruker dette. Voksne sitter ikke og snapper veldig mye med hverandre. Så 500 er helt ekstremt, og det tåler neppe dagens lys ovenfor en partner.

Anonymkode: 82fb8...7c7

Altså 10 er lite synes jeg. Er rundt 40 år selv, er med i bla en gruppe der vi er 5 venninner som bor fra sør til nord, vi sender småting fra hverdagen, og hvis alle sender og mottar blir det jo 10 poeng med engang. Så har jeg datteren min der, og mange kollegaer, bare uskyldige bilder, spesielt mye tulle bilder i disse kjipe coronstider. Hadde reagert mer hvis en person som pleier å ha 5-10 hver dag plutselig hadde 50-100 økning i score.

Anonymkode: a6665...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 28.3.2020 den 14.26, AnonymBruker skrev:

Chatt gir null poeng. Bilder og videoer 1 poeng, er videoen over 10 sekunder er det 1 poeng hvor hvert 10 sek. Men du skal snappe myyyye for å øke 500 om dagen altså 😱

Anonymkode: a6665...8f6

500 poeng om dagen er jo ikke så mye egentlig om man tenker på det. Hvis man antar at man sender like mange snaps som man mottar, så er det 250 snaps man må sende, si at vi sover 8 timer i døgnet, det vil si at det er 15,6 snaps i timen de våkne timene. Kanskje du sender en videosnap som er to snapper lang til fire personer, da er det bare plutselig under to snapper igjen innenfor den timen, om det er jevnt fordelt, de kan bli borte på oppfølgningssnap til videoen du sendte. 

Anonymkode: 69a78...cf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...
AnonymBruker skrev (På 29.3.2020 den 17.42):

500 poeng om dagen er jo ikke så mye egentlig om man tenker på det. Hvis man antar at man sender like mange snaps som man mottar, så er det 250 snaps man må sende, si at vi sover 8 timer i døgnet, det vil si at det er 15,6 snaps i timen de våkne timene. Kanskje du sender en videosnap som er to snapper lang til fire personer, da er det bare plutselig under to snapper igjen innenfor den timen, om det er jevnt fordelt, de kan bli borte på oppfølgningssnap til videoen du sendte. 

Anonymkode: 69a78...cf8

Fet er fryktelig mye om du har ett lov i tillegg vel og merke

Anonymkode: ca32e...c0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du tenkt på at du kanskje heller burde snakke med ham direkte? Jeg hadde en lignende situasjon med eksen min, og det førte bare til mistenksomhet og bråk. Når vi kvinner begynner å snoke slik, kan det fort bli en ond sirkel.

Det viktigste er å adlyde mannen og støtte ham, selv om det svir litt. I mitt tilfelle, fant jeg ut at ærlighet og åpen kommunikasjon reddet forholdet.

Og ja, vi endte med å ha deilig make-up sex etterpå, så det lønner seg å ta en ærlig prat.

Anonymkode: dece0...b24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du tenkt på at du kanskje heller burde snakke med ham direkte? Jeg hadde en lignende situasjon med eksen min, og det førte bare til mistenksomhet og bråk. Når vi kvinner begynner å snoke slik, kan det fort bli en ond sirkel.

Det viktigste er å adlyde mannen og støtte ham, selv om det svir litt. I mitt tilfelle, fant jeg ut at ærlighet og åpen kommunikasjon reddet forholdet.

Og ja, vi endte med å ha deilig make-up sex etterpå, så det lønner seg å ta en ærlig prat.

Anonymkode: dece0...b24

Og hva var svaret hans på raskt økende snap score? Du høres vanvittig naiv ut😂

Anonymkode: ca32e...c0c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han snapper mye! Og det med bilde snap. Chat teller ikke, kun bilder/filmer.

Anonymkode: d55a2...7a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tråden er 4 år gammel…. 

Anonymkode: 54b9c...e57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en per snapbilde selv om du sender eller mottar, mer med videoer

Anonymkode: 485bb...3bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 10.19):

Tråden er 4 år gammel…. 

Anonymkode: 54b9c...e57

Yes, TS her - oppdatering 4 år senere:

Fyren viste seg å være notorisk utro via Snap og andre SoMe i lang tid med flere forskjellige damer. Han fornektet alt når jeg konfronterte han, og ikke før jeg hadde bevis innrømmet han det hele. Det var mye løgn hele veien, han ble lei seg fordi han ble oppdaget og ikke fordi familien ble ødelagt, og tilliten ble selvfølgelig brutt. Prøvde i 1 år å leve med det/tilgi det for barnas skyld, men tilslutt gikk det ikke lengre. Enden på visa ble at han flyttet, jeg og ungene fikk beholde huset, og nå lever han «lykkelig» med ei dame han er utro mot 🥳 hun lever i rein skjær lykke uten å vite noenting om noe. 

Anonymkode: 6158e...320

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Yes, TS her - oppdatering 4 år senere:

Fyren viste seg å være notorisk utro via Snap og andre SoMe i lang tid med flere forskjellige damer. Han fornektet alt når jeg konfronterte han, og ikke før jeg hadde bevis innrømmet han det hele. Det var mye løgn hele veien, han ble lei seg fordi han ble oppdaget og ikke fordi familien ble ødelagt, og tilliten ble selvfølgelig brutt. Prøvde i 1 år å leve med det/tilgi det for barnas skyld, men tilslutt gikk det ikke lengre. Enden på visa ble at han flyttet, jeg og ungene fikk beholde huset, og nå lever han «lykkelig» med ei dame han er utro mot 🥳 hun lever i rein skjær lykke uten å vite noenting om noe. 

Anonymkode: 6158e...320

Takk for oppdateringen! For en drittsekk, glad du er kvitt ham. Håper du og barna har det fint 🫶🏻

Anonymkode: 54b1f...69e

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...