Gå til innhold

En gledens dag - Krekar er ute av landet....HURRA!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet
7 minutter siden, The Kitten skrev:

Hvordan da tenker du?

Så lenge denne advokaten har klart å trenere dette samt med at Krekar er over den grensa der corona begynner å medføre helsefare samt at han nå helt sikkert kommer med en rekke drapstrusler igjen mot sentrale personer i Norge. Eller Italia ombestemmer seg og ikke vil ha ham likevel.

Ja det er ingenting som forundrer meg lenger innen rettssystemet. En vits hele greia.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 minutter siden, filifjonka skrev:

Nei de blir brukt på å støtte Petter Stordalen. 

Hæ?

Skrevet
22 timer siden, Amber Everglow skrev:

Jeg synes det er bra at Krekar er ute, men synes lite om "feiringa" til FrP. Kake og greier? Altså.

Ser virkelig ikke problemet. Skulle gjerne feiret med kake og champagne selv.🍾🍰

• Liker 6
Skrevet
14 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Så lenge denne advokaten har klart å trenere dette samt med at Krekar er over den grensa der corona begynner å medføre helsefare samt at han nå helt sikkert kommer med en rekke drapstrusler igjen mot sentrale personer i Norge. Eller Italia ombestemmer seg og ikke vil ha ham likevel.

Ja det er ingenting som forundrer meg lenger innen rettssystemet. En vits hele greia.

Han er utvist fra Norge. Skal han tilbake må han få søknaden sin behandlet på vanlig vis. For å få den innvilget må han da treffe på en saksbehandler i UDI som har bodd under en stein i 18 år. 

Godt mulig han kommer med nye drapstrusler mot Norge eller norske politikere, men håper virkelig ikke Norge faller for det trikset.

Skrevet
10 hours ago, Jerry Lee said:

Selvsagt får han betalt for jobben.  Men hvorfor tror du han kjefter og griner i media nå?  Jo, fordi han har mistet inntektskilden sin.

Dessuten har aldri Krekar betalt Meling 5 øre.  Det er det Staten som har gjort....og hvor mange millioner han har kostet oss sammenlagt tør vi ikke tenke på.

Ikke uenig det du skriver, men skjønner fortsatt ikke hva palass mente med at han er kjøpt og betalt og innhabil

Skrevet
On 3/26/2020 at 9:20 PM, Chiyo said:

Jeg blir så flau av FRP. Jeg var ikke imot at han skulle ta straffen sin, men hvorfor må de oppføre seg så jævlig barnslig? Kan de ikke bare si "Vi er fornøyd over at vi har fått til dette"? Når man sender en mann til et fengsel i Italia med koronasmitte, så syns jeg det er litt uprofesjonelt å feire med kake. 
De har jo et rykte på seg å være et drittsekkparti, og de gjør egentlig ikke så mye for å motbevise oss om det.

images?imageId=11331712&x=0&y=13.39&crop

Det kan absolutt være grunn til å feire. Men prøver ikke FrP å ta litt av æren for utkastelsen her? Jeg kan ikke se at dette partiet har gjort noe mer i denne saken enn alle andre norske partier.

• Liker 4
Skrevet
22 timer siden, T-Rex skrev:

Det kan absolutt være grunn til å feire. Men prøver ikke FrP å ta litt av æren for utkastelsen her? Jeg kan ikke se at dette partiet har gjort noe mer i denne saken enn alle andre norske partier.

Det er ingen norske partier eller politikere som har fått han ut. Krekar og Meling gikk gjennom alle rettsinstanser til og med høyesterett..og tapte. At noen populistiske politikere prøver å ta æren for det, ved å feire med kake, virker bare veldig useriøst. Fatter og begriper ikke at folk lar seg manipulere av slike tåpelige stunt. 

• Liker 3
Skrevet

Heldig vis lever vi i et land der politikerne ikke kan legge seg opp i domstolenes avgjørelser. Dere vet, rettsikkerhet og slike ting. Kaken til Frp var bare flaut, men appellerer sikkert til menigheten. 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Har ikke noe spesiell sympati for Krekar, men det er liksom så fryktelig patetisk å være jublende glad for at han har blitt sendt ut. Hva slags kjedelig liv er det egentlig man har, når man har så sterke følelser knyttet til noe så uvesentlig?

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Patton skrev:

Har ikke noe spesiell sympati for Krekar, men det er liksom så fryktelig patetisk å være jublende glad for at han har blitt sendt ut. Hva slags kjedelig liv er det egentlig man har, når man har så sterke følelser knyttet til noe så uvesentlig?

Synes ikke alle pengene dette har kostet landet vårt er uvesentlig da. 

• Liker 2
Skrevet
36 minutter siden, Patton skrev:

Det som er patetisk er FrP sin latterliggjøring av regjeringen for at de ikke klarte å sende ut Krekar så de burde være det siste partiet som hadde noen grunn til å proklamere en seier her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...