Gå til innhold

En gledens dag - Krekar er ute av landet....HURRA!!!!


tonelise10

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Beltedyr skrev:

Brynjar Melling klikker i vinkel! Det er så gøy!

Enig. Jeg storkoser meg nå. Krigsforbryteren får endelig sin straff. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Othalie skrev:

Hvorfor er det gøy?

Hvorfor er det gøy å feire at de sendre Krekar ut uten at han får sagt farel til familie?

Hvorfor er det gøy at en advokat reagerer på at Krekar blir sendt til Italia der tusenvis har dødd, de er slapphendt med antibiotika som igjen kan føre til tilleggskomplikasjoner dersom han blir smittet.

Krekar er i tillegg godt i risikosonen, så hvordan kan du mene at det er GØY?

De kunne ventet til risiko for smitte var betydelig mindre enn nå.

Les innlegget som er rett over ditt.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, clyde skrev:

Les innlegget som er rett over ditt.  

Jeg så det. er det beviser på at han har utført handlinger nevnt over her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bolledeig:   Fanden meg på tide!  Endelig.    :hoppendeglad:

Faenskapet har bitt seg fast her siden...når?   -91?   Og hvor mange millioner er brukt på denne terroristen?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, DominantHr skrev:

Når vi ikke lengre har Krekar å irritere oss over, hva skal vi da klage på?

Vi har fortsatt hyttefolket og joggerne.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, DominantHr skrev:

Når vi ikke lengre har Krekar å irritere oss over, hva skal vi da klage på?

At vi ikke får dratt på hytta i påsken...  men gleden over at Kreket er ute av landet overstråler egentlig det.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Othalie skrev:

Jeg så det. er det beviser på at han har utført handlinger nevnt over her?

Jeg stoler på 5 forskjellige kurdiske mennesker fra forskjellige familier  fra dette landet. Både muslimer og ikke-muslimer

Im telling you- De  HATER han. De eneste som ville tatt han vel imot er de som var i hans gruppe da de utførte terrorhandlinger på 90 tallet.

Aviser ,mediedekning  og bevis  fra Kurdistan finnes ikke.

Men bare tro på han er en koselig mann med skjegg dere som vil, han er altså ikke det.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Othalie skrev:

Jeg så det. er det beviser på at han har utført handlinger nevnt over her?

Det får noen andre finne ut. Vi er kvitt ham.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rogadame skrev:

Jeg stoler på 5 forskjellige kurdiske mennesker fra forskjellige familier  fra dette landet. Både muslimer og ikke-muslimer

Im telling you- De  HATER han. De eneste som ville tatt han vel imot er de som var i hans gruppe da de utførte terrorhandlinger på 90 tallet.

Aviser ,mediedekning  og bevis  fra Kurdistan finnes ikke.

Men bare tro på han er en koselig mann med skjegg dere som vil, han er altså ikke det.

Ok, takk for svar, får lese mer før jeg uttaler meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Othalie skrev:

Jeg så det. er det beviser på at han har utført handlinger nevnt over her?

Det har ingenting å si. Krekar er uansett utvist fra Norge for lenge siden, han brøt loven ved å oppholde seg her. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Isambard skrev:

Det får noen andre finne ut. Vi er kvitt ham.

Menneskerettigheter er første bud, men som jeg nevnte så har jeg ikke lest nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, clyde skrev:

Det har ingenting å si. Krekar er uansett utvist fra Norge for lenge siden, han brøt loven ved å oppholde seg her. 

Mange som bryter loven, de verste er faktisk folk i høye samfunnnsposisjoner, mye av det er skjult. I tillegg er de veeeldig flinke til å snakke for seg og sjarmerende utad. ;)

Men nok om det, jeg har ikke lest nok og trekker meg derfor utr av tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Othalie skrev:

Menneskerettigheter er første bud, men som jeg nevnte så har jeg ikke lest nok.

Og du tror Krekar bryr seg om menneskerettigheter når han kjemper sin sak for å undertrykke, drepe og terrorisere?

Endelig er han ute av Norge...og hva enn dritt som måtte skje ham i Italia har han lagt opp til i årevis og det er velfortjent!

Italias styresmakter, rettsvesen og politi er heldigvis ikke Barnehagetanter som våre.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, Beltedyr skrev:

Brynjar Melling klikker i vinkel! Det er så gøy!

Selvsagt gjør han det.  Han mister jo millioninntekter.   Flott!

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
35 minutter siden, Othalie skrev:

Hvorfor er det gøy?

Hvorfor er det gøy å feire at de sendre Krekar ut uten at han får sagt farel til familie?

Hvorfor er det gøy at en advokat reagerer på at Krekar blir sendt til Italia der tusenvis har dødd, de er slapphendt med antibiotika som igjen kan føre til tilleggskomplikasjoner dersom han blir smittet.

Krekar er i tillegg godt i risikosonen, så hvordan kan du mene at det er GØY?

De kunne ventet til risiko for smitte var betydelig mindre enn nå.

De har ventet lenge nok. Anken hans er behandlet av den høyeste domstolen i Norge. Den eneste grunnen til at Krekar er sendt ut er hans egen adferd der han ypper til hat og krig hver eneste gang han får sjansen.

Det er mange det er grunn til å føle sympati med, men Krekar er virkelig ikke i den kategorien. Med det sagt ønsker jeg selvsagt ikke at han skal bli syk eller lignende. Det beste for rettsikkerheten er at han blir dømt i det han er anklaget for. Men i Norge har han ingenting å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

39 minutter siden, Othalie skrev:

Hvorfor er det gøy?

Hvorfor er det gøy å feire at de sendre Krekar ut uten at han får sagt farel til familie?

Hvorfor er det gøy at en advokat reagerer på at Krekar blir sendt til Italia der tusenvis har dødd, de er slapphendt med antibiotika som igjen kan føre til tilleggskomplikasjoner dersom han blir smittet.

Krekar er i tillegg godt i risikosonen, så hvordan kan du mene at det er GØY?

De kunne ventet til risiko for smitte var betydelig mindre enn nå.

Fordi han: Er en terrorist? En islamist? En som drapstruet statsministeren vår? En som hater vesten og alt det vi står for? Neida, jeg bare tuller; Stakkars Krekar😔.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, kapteinsupertruse skrev:

Ja endelig noen gode nyheter! Han har melket den norske statskassen med uføretrygd og advokatutgifter i åresvis. Vi trenger de pengene selv nå ohoy👏👏

Det kan skrives side opp og side ned om Krekar, men uføretrygd i Norge har han aldri fått! :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Blondie65 skrev:

De har ventet lenge nok. Anken hans er behandlet av den høyeste domstolen i Norge. Den eneste grunnen til at Krekar er sendt ut er hans egen adferd der han ypper til hat og krig hver eneste gang han får sjansen.

 

Det er mange det er grunn til å føle sympati med, men Krekar er virkelig ikke i den kategorien. Med det sagt ønsker jeg selvsagt ikke at han skal bli syk eller lignende. Det beste for rettsikkerheten er at han blir dømt i det han er anklaget for. Men i Norge har han ingenting å gjøre!

Vi har ventet i årevis for lenge på dette. Mannen drev terrornettverk selv fra norske fengsler.

 

Og som sagt over er heldigvis ikke italienske forhold til mordere, oppviglere og terrorister like silkehanskede som norske.

Får mannen korona...helt greit.  Blir han dårlig behandlet...helt greit.   Skulle noen få sjansen til å klå ham litt i fengsel...

...også helt greit.   Alt dette har han bedt om i årevis ved å være det han er...morder direkte og indirekte.

 

 

Og Norge har puset med ham i årevis siden Dildo'n med Ører tviholdt på inntektskilden sin.

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
7 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Vi har ventet i årevis for lenge på dette. Mannen drev terrornettverk selv fra norske fengsler.

 

Og som sagt over er heldigvis ikke italienske forhold til mordere, oppviglere og terrorister like silkehanskede som norske.

Får mannen korona...helt greit.  Blir han dårlig behandlet...helt greit.   Skulle noen få sjansen til å klå ham litt i fengsel...

...også helt greit.   Alt dette har han bedt om i årevis ved å være det han er...morder direkte og indirekte.

 

 

Og Norge har puset med ham i årevis siden Dildo'n med Ører tviholdt på inntektskilden sin.

 

Nå har jeg stor tro på rettsprinsipper, selv om Krekar utfordret meg på dette.

Jeg har ingen problemer med at han er utlevert - ikke en dag for tidlig. Det er ikke mitt problem overhodet at han utleveres til Italia midt i koronakrisen. Det har han valgt selv. 

Jeg har både sett og hørt Krekar uttale seg og det han driver med er oppvigleri. Dette har vært nok til å sette han i fengsel i Norge flere ganger. I tillegg kommer selvsagt det han er anklaget for. Jeg håper han får en rettferdig dom. Men jeg feller ikke en tåre for han fordi han rett og slett er verste sort fanatiker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...