Gå til innhold

En gledens dag - Krekar er ute av landet....HURRA!!!!


tonelise10

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, Blondie65 skrev:

Nå har jeg stor tro på rettsprinsipper, selv om Krekar utfordret meg på dette.

Jeg har ingen problemer med at han er utlevert - ikke en dag for tidlig. Det er ikke mitt problem overhodet at han utleveres til Italia midt i koronakrisen. Det har han valgt selv. 

Jeg har både sett og hørt Krekar uttale seg og det han driver med er oppvigleri. Dette har vært nok til å sette han i fengsel i Norge flere ganger. I tillegg kommer selvsagt det han er anklaget for. Jeg håper han får en rettferdig dom. Men jeg feller ikke en tåre for han fordi han rett og slett er verste sort fanatiker.

Rettferdige dommer har han bare hatt glede av i Norge...slik det må være.  Så også i Italia.

Mente bare at hva dritt som enn skjer ham etter det.....   bring it on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

44 minutter siden, Othalie skrev:

Menneskerettigheter er første bud, men som jeg nevnte så har jeg ikke lest nok.

Enig, men han er utvist til Italia. Han vil få rimelig behandling der.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Bli medlem skrev:

Dette lukter søksmål lang vei. Norge kan ikke utransportere han før dommen er rettskraftig avgjort i EMD.

Tipper familien til Krekar til slutt ender som mangemillionærer. Penger de kan bruke til å fortsette hans arbeid. Megatabbe av Norge.

Hva var det egentlig som var Krekars prosjekt? Jobbet han for USA  for å lage en Kurdisk shariastat eller noe sånt? Og hvis han jobbet for USA, er det vel i såfall litt rart at Norge og Italia trakasserer han?

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Beltedyr skrev:

Fordi han: Er en terrorist? En islamist? En som drapstruet statsministeren vår? En som hater vesten og alt det vi står for? Neida, jeg bare tuller; Stakkars Krekar😔.

Hvis Krekar hadde tatt privatfly til Italia, og fløyet det selv, helt alene, så er mye smitteproblematikk borte. Men tenk om det har vært kontakt mellom Italienere og norsk politi, eller med flybesetningen?  Jeg er ikke sikker på at det er lurt å fly til Italia i det hele tatt, og skal man fly dit så bør man unngå de farligste flyplassene, som muligens er Nord-Italia og Roma.  Jeg tror egentlig fallskjerm er best.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65
3 minutter siden, I Grosny skrev:

Hvis Krekar hadde tatt privatfly til Italia, og fløyet det selv, helt alene, så er mye smitteproblematikk borte. Men tenk om det har vært kontakt mellom Italienere og norsk politi, eller med flybesetningen?  Jeg er ikke sikker på at det er lurt å fly til Italia i det hele tatt, og skal man fly dit så bør man unngå de farligste flyplassene, som muligens er Nord-Italia og Roma.  Jeg tror egentlig fallskjerm er best.

For min del kunne han blitt kjørt til grensen og blitt bedt om å gå til Italia ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, I Grosny skrev:

Hvis Krekar hadde tatt privatfly til Italia, og fløyet det selv, helt alene, så er mye smitteproblematikk borte. Men tenk om det har vært kontakt mellom Italienere og norsk politi, eller med flybesetningen?  Jeg er ikke sikker på at det er lurt å fly til Italia i det hele tatt, og skal man fly dit så bør man unngå de farligste flyplassene, som muligens er Nord-Italia og Roma.  Jeg tror egentlig fallskjerm er best.

Levende kanonkule med fallskjerm tenker jeg. Man kan aldri bli for forsiktig. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, clyde skrev:

Nå er det Italia selv som har bedt om å få den fyren, han ble ikke sendt dit helt tilfeldig hvis det er det du tror.

Tror du de sa ja pga dette?

 

Litt slem spøk jeg vet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På regjeringens pressekonferanse akkurat nå (startet kl 1600) sier en journalist i spørrerunden at det fengselet som Krekar er utlevert til i Italia, har 14 innsatte som er smittet av coronaviruset....

Mæland bare avfeier det med at italienske myndigheter har sagt at Krekar vil bli ivaretatt på beste måte.

https://www.nrk.no/

Endret av Million
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, kapteinsupertruse skrev:

Ja endelig noen gode nyheter! Han har melket den norske statskassen med uføretrygd og advokatutgifter i åresvis. Vi trenger de pengene selv nå ohoy👏👏

Han har vært utvistbegjæret i flere år, så tviler meget sterkt på at han har fått uføretrygd. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakefest og sende han til Italiensk fengsel med smittede ansatte, nei det er ikke etisk riktig.

De kunne ventet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig ute av landet.  Han har kostet Norge mange millioner.  Mye sutring fra advokaten hans som mistet en god inntektskilde.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så flau av FRP. Jeg var ikke imot at han skulle ta straffen sin, men hvorfor må de oppføre seg så jævlig barnslig? Kan de ikke bare si "Vi er fornøyd over at vi har fått til dette"? Når man sender en mann til et fengsel i Italia med koronasmitte, så syns jeg det er litt uprofesjonelt å feire med kake. 
De har jo et rykte på seg å være et drittsekkparti, og de gjør egentlig ikke så mye for å motbevise oss om det.
 

images?imageId=11331712&x=0&y=13.39&crop

Endret av Chiyo
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Italia. De har så mye korona at en Krekar fra eller til ikke spiller noen rolle. Vi kan sende alt vi ikke vil ha til Italia nå, og de kommer bare til å sukke tungt og ta imot. 

Endret av Saph
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 minutter siden, Saph skrev:

Stakkars Italia. De har så mye korona at en Krekar fra eller til ikke spiller noen rolle. Vi kan sende alt vi ikke vil ha til Italia nå, og de kommer bare til å sukke tungt og ta imot. 

Nå er det strengt tatt Italia som har bedt om å få Krekar.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Othalie skrev:

Kakefest og sende han til Italiensk fengsel med smittede ansatte, nei det er ikke etisk riktig.

De kunne ventet.

Med å feire? Med å sende ham ut? At han blir sendt til Italia når får han og Brynjar ta på egne kapper. Det er de som har drenert utsendelsen i årevis. Om Krekar skulle bli smittet er i hvert fall det siste jeg bekymrer meg for.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er bra at Krekar er ute, men synes lite om "feiringa" til FrP. Kake og greier? Altså.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Villfisker
7 timer siden, Rogadame skrev:

Jeg kjenner kurdere som har han som nr 1 på hat-lista.

Blir han utlevert tilbake  til hjemlandet så blir han mest sannsynlig skutt.

Han står bak massemord i Kurdistan , han hengte blant annet noen  jenter på en skole for de nektet å gå med hijab.

 

Like greit å pådra seg litt virus på vei ned til Italia . Karma is a bitch.

Det visste jeg ikke. Står sikkert bak mye mer av grusomheter, som vi ikke vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Villfisker
6 minutter siden, Amber Everglow skrev:

Jeg synes det er bra at Krekar er ute, men synes lite om "feiringa" til FrP. Kake og greier? Altså.

Haha. Kake faktisk. Bilde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...