Gå til innhold

Begynne med strikking, billig?

Fremhevede innlegg

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Riktignok ikke billig garn og tykkere pinner er litt dyrt, men det går veldig raskt å strikke denne. 

Anonymkode: 752ab...33e

Man kan bruke melody eller eskimo til den i stedet. Bare å spørre om hjelp i en garnbutikk i forhold til antall nøster.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha strikket i mange år sverger jeg til billiggarn. Føler at å betale mer enn jeg må er bortkastet og merker ingen forskjell på dyrt og billig. Bruker mye drops pg vikingggarn. Handler 95% av garnet mitt fra garnius, og kun når de har salg. Bestilte torsdag klokken 9 på morgenen, hentet fredag klokken 16. Det er raskt levert i disse koronatider! 

Pinner derimot, kjøper ikke billigpinner i Norge. Da blir det oftest Sandnes eller addi. Men favoritten min er faktisk et billig sett fra eBay. 

AnonymBruker
Skrevet

Nå skal vi vel ikke gå så mye i butikker for tiden, men har du en Rema som selger garn i nærheten så får du både mathandel og godt, billig garn i samme slengen :) 

Garnet Rema selger er produsert av sandnesgarn, god kvalitet og er halve prisen av hva tilsvarende i garnbutikken.

Pinner er bedre å kjøpe hos Bunnpris eller kiwi. De selger et merke som heter Addie, betydelig rimeligere enn de samme pinnene på garnbutikken. Knallgode!

Anonymkode: a243c...b69

• Liker 1
Skrevet

Synes pinnene på europris og Nille er ganske gode, jeg.
Mitt personlige tips er å finne noe du har skikkelig lyst til å bli ferdig med, ikke velg noe du tror er enkelt, men egentlig ikke liker.

• Liker 2
Skrevet
På 4.4.2020 den 16.04, AnonymBruker skrev:

Nå skal vi vel ikke gå så mye i butikker for tiden, men har du en Rema som selger garn i nærheten så får du både mathandel og godt, billig garn i samme slengen :) 

Garnet Rema selger er produsert av sandnesgarn, god kvalitet og er halve prisen av hva tilsvarende i garnbutikken.

Pinner er bedre å kjøpe hos Bunnpris eller kiwi. De selger et merke som heter Addie, betydelig rimeligere enn de samme pinnene på garnbutikken. Knallgode!

Anonymkode: a243c...b69

Oi, jeg har aldri sett garn hos Rema, men nå ble jeg veldig nysgjerrig. Hva heter garnet? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...