Gå til innhold

Begynne med strikking, billig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Riktignok ikke billig garn og tykkere pinner er litt dyrt, men det går veldig raskt å strikke denne. 

Anonymkode: 752ab...33e

Man kan bruke melody eller eskimo til den i stedet. Bare å spørre om hjelp i en garnbutikk i forhold til antall nøster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Etter å ha strikket i mange år sverger jeg til billiggarn. Føler at å betale mer enn jeg må er bortkastet og merker ingen forskjell på dyrt og billig. Bruker mye drops pg vikingggarn. Handler 95% av garnet mitt fra garnius, og kun når de har salg. Bestilte torsdag klokken 9 på morgenen, hentet fredag klokken 16. Det er raskt levert i disse koronatider! 

Pinner derimot, kjøper ikke billigpinner i Norge. Da blir det oftest Sandnes eller addi. Men favoritten min er faktisk et billig sett fra eBay. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal vi vel ikke gå så mye i butikker for tiden, men har du en Rema som selger garn i nærheten så får du både mathandel og godt, billig garn i samme slengen :) 

Garnet Rema selger er produsert av sandnesgarn, god kvalitet og er halve prisen av hva tilsvarende i garnbutikken.

Pinner er bedre å kjøpe hos Bunnpris eller kiwi. De selger et merke som heter Addie, betydelig rimeligere enn de samme pinnene på garnbutikken. Knallgode!

Anonymkode: a243c...b69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes pinnene på europris og Nille er ganske gode, jeg.
Mitt personlige tips er å finne noe du har skikkelig lyst til å bli ferdig med, ikke velg noe du tror er enkelt, men egentlig ikke liker.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.4.2020 den 16.04, AnonymBruker skrev:

Nå skal vi vel ikke gå så mye i butikker for tiden, men har du en Rema som selger garn i nærheten så får du både mathandel og godt, billig garn i samme slengen :) 

Garnet Rema selger er produsert av sandnesgarn, god kvalitet og er halve prisen av hva tilsvarende i garnbutikken.

Pinner er bedre å kjøpe hos Bunnpris eller kiwi. De selger et merke som heter Addie, betydelig rimeligere enn de samme pinnene på garnbutikken. Knallgode!

Anonymkode: a243c...b69

Oi, jeg har aldri sett garn hos Rema, men nå ble jeg veldig nysgjerrig. Hva heter garnet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...