Gjest Geir Skrevet 11. september 2002 #21 Del Skrevet 11. september 2002 Glemte å gjøre oppmerksom på at vi er helt og holdent heterofile, og ingen av oss har under disse seansene sex med noen av samme kjønn, og avklarer med evt nye "venner" at de har samme legning. Jeg vet ikke om dere skjønner helt, men det er en seksuell opplevelse VI TO har SAMMEN, selv om andre deltar. For meg er det vidunderlig å se henne suge en annen mann, eller bli p*lt av en annen, jeg mister henne jo ikke for det, og vi styrker faktisk vårt forhold med slike seanser! Dette VET vi, etter noen års erfaring.... Det var min lille "markedsføring" av våre opplevelser.... :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Irene Skrevet 11. september 2002 #22 Del Skrevet 11. september 2002 Interessant å lese hva Geir forteller, skjønner AKKURAT hva du mener, så dere er nok ikke alene om å finne glede i dette, med en viss diskresjon.... Jeg(vi) har også veldig fine, spennende og trygge opplevelser med flere i sengen... ....og elsker vilt når vi blir alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 11. september 2002 #23 Del Skrevet 11. september 2002 swingers har ingenting med prostitusjon å gjøre. det er mange par som møter å kan "bytte" på sine kjære. åpentlyst. så mye penger og horer og det slik mannfolk trenger er det ikke, det finnes forskjellige regler for disse sammlingene.men man kan også være med som ensli jente.men enslige gutter har ingen adgang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 12. september 2002 #24 Del Skrevet 12. september 2002 Hvorfor har enslige damer adgang, men ikke enslige gutter? :o Det sier meg at hele greia er styrt av menn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duchess Skrevet 12. september 2002 #25 Del Skrevet 12. september 2002 Single menn og damer HAR faktisk adgang til swingers, i likhet med par. Men på lørdagskveldene er det parkveld. Likevel har single damer adgang da. Men ikke single menn. Swingers hjemmeside, som Vinga refererer til gir grei info. Swingers går ut på partnerbytte og har absolutt ingen verdens ting med prostitusjon å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. september 2002 #26 Del Skrevet 13. september 2002 Årsaken til at single kvinenr har adgang, men ikke single menn, er at det er mer akseptert at kvinenr utforsker sine bifile sider enn at menn gjør det samme ;-) Man kan selvsagt argumentere for & imot det til man blir blå... men slik er det... Ihvertfall i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2002 #27 Del Skrevet 15. september 2002 menn som er interessert i å se dama bli pult av en annen kan ikke være helt vel bevart.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 15. september 2002 #28 Del Skrevet 15. september 2002 Faktisk enig med siste gjest her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2002 #29 Del Skrevet 15. september 2002 Menn som vil se en annen mann med dama si er selvsagt ikke helt bevarte. Dine meninger er vel heller av typen: Kvinner som vil se gubben ha sex med ei annen dame er selvsagt helt normale. Og ikke minst kvinner som vil ha sex med en annen kvinne for at mannen skal ha noe å se på... det må være de mest normale av alle. Det er nesten så jeg lar meg provosere av slike tåpelige meldinger.. men bare nesten ;-) Nei, la folk ha sex slik de vil sålenge de ikke skader andre. Fremfor å komme med sure oppstøt, forsøk heller å være glad for at vi ikke er like alle sammen... tenk hvor kjedelig DET hadde vært. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 16. september 2002 #30 Del Skrevet 16. september 2002 Man kan da si sine meninger fordi om de kanskje ikke samsvarer med alle andres? :blunke: Jeg synes at det gjelder både menn og kvinner dette her. Å ha en fantasi om det er en ting, helt normalt det! Men å ville gjøre det i virkeligheten?? Niks! Enten det er dama som vil se gubben med ei anna dame eller gubben som vil se dama med en annen mann så er det helt på trynet spør du meg. Nå får jeg vel masse pepper for dette også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. september 2002 #31 Del Skrevet 16. september 2002 Du får ihvertfall ikke pepper av meg, Vinga. Jeg er nemlig helt enig med deg! Men folk må jo få gjøre som de vil, så lenge det ikke går ut over eller skader andre på noen måte. ___________ Anette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Normal Mann Skrevet 16. september 2002 #32 Del Skrevet 16. september 2002 menn som er interessert i å se dama bli pult av en annen kan ikke være helt vel bevart.. Har ser vi eksponert trangsynthet, av et superegoistisk menneske hvis personlighet er nedsyltet i sjalusi. Lykke til, sier jeg bare... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 16. september 2002 #33 Del Skrevet 16. september 2002 Personlig ser jeg ikke helt gleden av å se typen pule ei anna dame, tror jeg er rimelig "sneversynt" sånnt sett ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Morlock Skrevet 16. september 2002 #34 Del Skrevet 16. september 2002 Er man trangsynt og nedsyltet av sjalusi hvis man ikke liker tanken på at den man elsker mest i verden kn**ler en annen?? Ja, da må jeg nok innrømme at jeg er en smule sjalu... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 17. september 2002 #35 Del Skrevet 17. september 2002 Det er vel ikke det som er helt kluet her er det? Hva dere velger å gjøre eller ikke gjøre, er helt og holdent deres sak. Jeg ville heller aldri delt han jeg er sammen med med noen, jeg ville heller ikke hatt med ei ekstra jente i vårt forhold. Men når det kommer uttalelser som: "menn som er interessert i å se dama bli pult av en annen kan ikke være helt vel bevart.." så dømmer man faktisk andre mennesker til å være "ikke helt vel bevart", kun fordi de liker andre ting i sexlivet sitt en en selv. DET er sneversynt/trangsynt! Jeg vil ikke ha noen andre med i forholdet mitt, men jeg ser ikke på folk som vil ha det som unormale fordet! Bare annerledes en meg når det gjelder sexlyster/muligheter! Par som faktisk greier å dele hverandre med andre, må i mine øyne ha ett helt utrolig tillitsforhold, som jeg mer beundrer en fordømmer! (selv om jeg ikke ønsker det selv, så beundrer jeg folk som får det til!) Så det er vel ingen som sier at DERE er trangsynte eller snevre for det dere ønsker, men for det dere dømmer andre til pga andre lyster og "normaliteter" en dere selv. (ble det klart i det hele tatt??) (tett i hodet i dag, så jeg har litt problemer med å få tingene ut liksom..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2002 #36 Del Skrevet 17. september 2002 Hei Får si som Jan Eggum sier "så er det påan igjen".... Det er greit å ha meninger om alt mulig. Vinga om du ikke skjønner det eller liker det... det er faktisk helt greit.... Og kan ikke gi pepper til deg for at du har en annen mening enn meg. Men til alle som kommer med komentarer som at vi ikke kan være riktige er vel å ta det litt langt. Alle de menneskene som jeg har møtt på swingers party er oppgående, friske ofte vel utdannede mennesker. Vi møtes for en ting, felles glede og deilig erotikk. En tar det så langt en selv ønsker... Det å kunne selv føle glede av at andre faktisk kan nyte min mann er en god følelse. Og det å se at han blir opphisset av å se på at andre nyter meg, det er utrolig deilig. Etter vi har vært med på et party er vi mer knyttet til hverandre enn noensinne, både fysisk og psykisk. Det er vår erfaring... Og jeg forstår at noen er for sjalu til å kunne være med på slikt. Men det gir vel ingen grunn til å komme med teite kommentarer om oss som ikke føler sjalusi og som liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 17. september 2002 #37 Del Skrevet 17. september 2002 Jeg kan heller ikke fatte og begripe at noen kan like å se partneren sammen med en annen. Det ville aldri falle meg inn i halvsøvne å tillate ei anna jente inn i forholdet vårt, jeg blir fra meg av sjalusi bare av tanken... :oops: Men, kjæresten min er faktisk en av dem som blir opphisset av å se meg med en annen mann. :-? Og, det er som forrige gjest over her sier, det å se at han blir opphisset av å se meg med en annen, det er faktisk utrolig deilig, og til å bli utrolig kåt av! Etter en sånn seanse har vi alltid den beste sex'en... Kanskje det er jeg som er trangsynt og han som er frilynt? Eller var det omvendt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Robert Skrevet 17. september 2002 #38 Del Skrevet 17. september 2002 Er det ingen som har evnen til å se det slik at det er _paret_ som har denne spennende sexopplevelsen SAMMEN, men at noen annen DELTAR som statist??? Man HAR denne sexen SAMMEN allikevel! See? Det å kline med sin kjære, kjæle med sin kjære, oppleve dennes kåthet mens han/hun har sex med noen annen, er vidunderlig, og når et par har delt noe slik, så knytter det paret mye sterkere sammen, den erotiske "ladningen" i hverdagen, blir utrolig sterk av det! Et par som har "skjønt" denne dynamikken, og lagt egoisme og sjalusi til side, og "forsynt seg" med en slik opplevelse i blant, har "vunnet"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå