Gå til innhold

Swingers


*Lillian*

Anbefalte innlegg

Jeg er litt nysgjerrig på dette med swingers.. Ikke at jeg vil prøve selv, det tror jeg ikke jeg kunne takle, men jeg er nysgjerrig på hvordan det fungerer for de som faktisk holder på med det...

Det virker som om swingers-emnet er litt tabu-belagt, iallfall er det vanskelig å finne ut noe særlig annet enn det som står i blader en gang innimellom.

Er det noen her som har erfaringer med dette som de kunne tenke seg å dele?

Sorry at jeg er så nysgjerrig, men jeg prøver bare å forstå litt mer av verden... hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jøss, finnes det en hjemmeside om det også??

Hva andre folk gjør er vel opp til dem, Vinga, men jeg er enig i at jeg kunne ikke taklet den aktiviteten.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swingers er vel egentlig et fordekt navn på en club der mer og mer prostitusjon forekommer. Medlemmene er som regel menn, og de må betale store medlemsavgifter og å "få seg noe". Damene som er der, er stort sett prostituserte. De får penger fra sin arbeidsgiver etter endt dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk inn på den linken til Vinga, har ikke rukket å lese så mye enda, men ifølge der så står det ikke noe om prostitusjon...

Når jeg har hørt om swingers før så har jeg hørt om "partnerbytte" og slettes ikke prostitusjon... Men jeg skal nå ikke si for mye for sikkert, for som sagt har jeg ikke peil. Det er vel derfor jeg spør...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, prostitusjon kan det jo ikke stå noe om for det er jo ulovlig å kjøpe tjenester. Club 4 i trondhjem er jo et eksempel på et slikt sted som er mistenkt for prostistusjon. Men det er som sagt vanskelig å beviste. Men man antar at Swingers club i Oslo har de samme prinsippene. Men helt sikker er jeg jo selvsagt ikke. Kanskje noen gutter (med litt pæng) kan forklare litt her inne på KG. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å klargjöre en sak:

Swingerskulturen har ingenting med prostitusjon å gjöre! Seriöse miljöer godtar ikke single og ikke ferske par.

At det finnes klubber som markedsförer seg som Swingersklubber, men i virkeligheten driver med annet, er en annen sak. Club4 har ingenting med Swinging i ordets rette betydelse å gjöre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Solskinn.

Og dette er du helt sikker på?? Jeg har hørt noe annet, men det trenger jo ikke være sant. Men, har du erfaring selv fra swingersclub? Eller kjenner du noen andre som har??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er rimelig sikker i min sak, selv om det ikke er fra egne erfaringer.

Jeg vet lite om swingersmiljöet i Norge. Men begrepet Swingers kommer jo fra engelsk/amerikansk, og hva det der innebärer har jeg ganske god innsikt i.

Swinging betyr partnerbytte; det vil jo f.eks si at for i det hele tatt å kunne swinge i ordets rette betydelse må man ha en partner! I USA legges det også stor vekt på at deltagende par har ett stabilt og sikkert parforhold fordi man kun fokuserer på sex og ikke at folk skal drive å bytte partner i hytt og pine.

Men derfra kan det jo godt hende at Swinging også brukes av andre miljöer med andre hensikter og andre "regler". Jeg ville bare påpeke at dette ikke har noe med begrepet Swingers å gjöre, altså den opprinnelige betydelsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare den filmer og serier som "erfaring" når det gjelder swinging.

Og ut i fra det må jeg si meg enig med Solskinn.

Jeg personlig kunne aldri tenke meg dette som en del av sexlivet mitt...

Men de som gjør det synes sikkert det er helt ok og at det er en boost i sexlivet kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner hva du sier Solskinn., Men det jeg ville frem til er at Norske Swingers bruker dette navnet til å fordekke et miljø som bruker prostituerte i sitt konsept. Det er nå i allefall det jeg har hørt, altså løse rykter... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært sammen med en som kjenner til det seriøse miljøet Swingers ihvertfall, og det går som solskinn sier, ut på partnerbytte. Prostituerte, single og nye par får ikke bli medlemmer.

Swingers betyr partnerbytte! Det er jeg 99,9 % sikker på! At single menn kommer til en club å kjøper sex av prostituerte har ingenting med det seriøse swingersmiljøet å gjøre, men med skjulte bordeller! det er nok av dem også etter hva jeg har hørt, og at noen av dem skjuler seg under dekknavn swingers er godt mulig. Men da må man bare sjekke ut hva man blir med på, dersom man er interessert i det.

Club 4 har vel vært litt suspekte, det er vel heller ikke swingers-greiene de er stengt for, men for kjøp og salg av seksuelle tjenester. Altså skjult salg av prostituerte/ bordellvirksomhet.

At det også har vært par med i cluben, som har hatt sex med andre en sin partner er godt mulig, det vet jeg ikke nok om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Care, du skal ikke alltid tro på løse rykter.

98% av norske swingers er seriøse i den forstand at dette er noe du gjør fordi de vil og liker… og ikke verken får eller tar betalt.

Swinging er for øvrig atskillig mer utbredt enn det kan syntes som enkelte tror… det er ikke bare to klubber. Det finnes en mengde private klubber. Disse klubbene kan være vanskelige å finne ut stort om og du lurer kanskje på hvorfor?

Rett og slett fordi de er lei av å bli stemplet som prostituerte av folk som har hørt rykter…

Glem heller ikke den enorme mengden med private vennegjenger som arrangerer en og annen fest hvor sex er en mer eller mindre viktig del av programmet.

Om club4 vil jeg ikke si stort, siden jeg ikke har egne erfaringer fra den klubben, men nøye meg med å slå fast at Tom er anklaget for å drive prostitusjon ett annet sted under andre omstendigheter. Altså ikke prostitusjon i forbindelse med club 4

For øvrig har jeg noe erfaring med fenomenet… både i Norge og det store utland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

care.... i framtida skal du være litt mer forsiktig med å delta i debatter du hvor du totalt mangler kunnskaper, og de få kunnskapene du evt måtte ha, forvrenger du til løgner...

*småirritert over noen menneskers evne til "å vite" ting*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

care.... i framtida skal du være litt mer forsiktig med å delta i debatter du hvor du totalt mangler kunnskaper, og de få kunnskapene du evt måtte ha, forvrenger du til løgner...

*småirritert over noen menneskers evne til "å vite" ting*

:hoho::hoho: Tormod da!!! Så hårsår du er.

Det jeg har sagt her, er ting jeg har hørt av en bekjent av meg (en gutt). Om det er usanne eller sanne rykter vet jeg ikke. Men jeg kommer til å delta i debatter i fremtiden, selv om jeg ikke sitter inne med 100 % fakta, det er derfor jeg debatter med andre, slik at det skal utvide min horiont, skjønner????

:ler2::ler2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et par trenger da ikke oppsøke "swingersklubber" for å ha sex sammen med et annet par, eller ha en trekant, hvor man ønsker at det er med folk utenfor ens bekjentskapskrets, eller utenfor ens eget hjemsted?

Hvis man er våken, og litt "diskret aktiv", enten på utesteder i "fremmede" byer, eller på nettet, så er mulighetene mange, det kryr av folk som ønsker det samme!

Paret kan til og med beholde sin egen identitet for seg selv, med å bruke fornavn, avtale treffer på hoteller langt unna hjembyen, og benytte mobiltlf med hemmelig nr, og følgelig heller ikke kreve å få vite andres identitet.

Det betyr at man sørger for å bli godt kjent med hverandre først, slik at man VET at det er friske og "orntlie" folk som en selv, før man har sex med hverandre.

Jeg vil i hvertfall anbefale alle en sjelden gang å sette seg inn i en spennende "sex-setting", men ikke gjør det til en livsstil, for å si det sånn..

Du verden, så mye glede og spenning jeg og min samboer har hatt med dette, vi er aldri så glad i hverandre, forelsket, som vi er den nærmeste tiden etter en trekant med en "hun" eller "han", eller et annet par. Vi spiser nesten opp hverandre, og den seksuelle "ladningen" i huset, er veldig sterk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...