Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Bamseklemmer said:

Jeg sluttet å telle navn etter at jeg hadde passert over 100 ONS på 90-tallet...dvs 10-12 kvinner/år... Det er vel ikke såå mye?

Om ikke antallet er så viktig er jeg iallfall glad for å ha hjulpet så mange med sex, aldri har jeg vært slem og de fleste kom tilbake og ville ha mere...Jeg tør å påstå at det er fordi jeg bestandig har behandlet dem godt, gitt dem noe annet enn standard sex. Jeg oppvartet dem både før og etter sex, og noen ville prøve meg pga ryktet mitt. Venninner prater selv om avtalen var å holde sexen hemmelig, jeg klandrer dem fremdeles ikke, de har tross alt gitt meg mye delig sex og erfaring❤️

Hvis det allerede er så mange i virkeligheten som vet at du er så fantastisk i senga, hvorfor bruker du så mye tid her inne på å fortelle KG det? Skulle tro bekreftelsesbehovet var mettet og at du får flere kåte henvendelser fra kjentfolk i løpet av en uke enn du noen gang vil få på PM her inne...?

Anonymkode: 07610...506

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen. Er godt voksen og jomfru. Og en sjelden kvinne her på Kg.

Anonymkode: 393a9...8b1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 37.

20 eller kanskje 21. Litt usikker for  være helt ærlig. Ingen ONS etter videregående tro det eller ei. Aldri med en på jobb heller.

Men skikkelig god sex? Ja, da er det 4 stykker maks. Hun siste er definitivt den beste, men så har vi praktisert det jevnlig i over 10 år. Titt og ofte i disse korona tider...

Anonymkode: 7937b...9dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 55, 4 stk. Angrer på at det ikke bare er 1. Håper at det bare blir en til når jeg nå søker en ny partner for resten av livet. Trodde jeg hadde funnet det, men tok feil.

Anonymkode: 4f331...40f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 24. Ligget med 24 menn, og aldri vært i et fast forhold

Anonymkode: 62142...01f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3, og den siste ødela alt når hun stakk, har ikke lyst på andre, for det om det er ett år siden sist

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 stykker. Vært med samme mann siden jeg var 17. Ikke hatt sex med noen andre da.. 

Anonymkode: 872a2...83c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 37, ligget med 15-20 tror jeg.

Anonymkode: 67aab...56e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke. Mistet tellinga. Kvinne 26. 
 

ca 50 +

Anonymkode: b29e5...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60-70 menn og 7-8 kvinner/jenter. Selv er jeg en kvinne på 40🙂Hvis en likernoe,ingen blir såret og alle har det gøy, ser jeg ingen grunn til å ikke gjøre det 🙊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hildur70
På 4.4.2020 den 9.08, AnonymBruker skrev:

Hvis det allerede er så mange i virkeligheten som vet at du er så fantastisk i senga, hvorfor bruker du så mye tid her inne på å fortelle KG det? Skulle tro bekreftelsesbehovet var mettet og at du får flere kåte henvendelser fra kjentfolk i løpet av en uke enn du noen gang vil få på PM her inne...?

Anonymkode: 07610...506

Det lurer jeg på og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 tror jeg. Den samme mannen de siste 20 årene da.... De 6 andre var ila en liten periode da jeg 15🤣 Så var litt løs en periode da🙈 men han ene var veldig god i senga, hender jeg tenker på deg fortsatt hehe

Anonymkode: 95e8a...c4e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 4.4.2020 den 9.08, AnonymBruker skrev:

Hvis det allerede er så mange i virkeligheten som vet at du er så fantastisk i senga, hvorfor bruker du så mye tid her inne på å fortelle KG det? Skulle tro bekreftelsesbehovet var mettet og at du får flere kåte henvendelser fra kjentfolk i løpet av en uke enn du noen gang vil få på PM her inne...?

51 minutter siden, Hildur70 skrev:

Det lurer jeg på og

 

Dere trenger ikke å lure så mye på det som skjedde for 20 år siden, har dere mere rett av å være her på KG enn meg da?

Akkurat nå har jeg mange på pm, men det er kun til vennskap, deling av erfaring og tips, oppmuntring og glede❤️

Dere må jo finne noen selv så blir dere mere positiv... Diskusjoner på et seksualforum handler om å være høflig, ærlig og åpen, husk det til neste gang🙄

Endret av Bamseklemmer
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 25 år har bare hatt sex med mannen min.

Anonymkode: c3c75...2b8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne, midt i tyveårene. Har hatt sex med én, som nå er min ektemann.

Anonymkode: a3f58...fc8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 43 år, ligget med 26, tror jeg, av de 5 forhold

Anonymkode: 417e1...ba4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 41 og gidder ikke å skrive liste så tett oppunder 50 tipper jeg. 😆 2 trekanten, har vært skikkelig forelsket 2 ganger og aldri samboer. 

Anonymkode: 0345e...010

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...