Gå til innhold

Hvor mange har du ligget med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har det vært mest bra knull Roseglose? Du virker fornøyd. Hvordan holder du tellinga? Er det helt tilfeldig at du har ligget med mange eller digger du å ha sex med mange forskjellige og er stadig på utkikk etter nye? Er bare nysgjerrig.

Anonymkode: 01b65...bec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom fram til 11 fuckboys🙂🙂 Er ei jente på 23. Fantaserer noen ganger om å bli pult av to samtidig - skyt meg.

Anonymkode: 89d3a...fbd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 36 år. Hatt 10 menn. Vært sammen med mannen min i mangen år. 

Anonymkode: 63521...72c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 39. Har hatt 15 sexpartnere omtrent. Mulig jeg har glemt noen. 

Anonymkode: 9317b...466

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K30, har hatt 2 sexpartnere. Har et barn med hver av dem. 11 år med første, 4 år så langt med siste.

Anonymkode: 38a96...5df

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ca 10 damer. Håper på et hakk til i sengestolpen før min tid er ute. Og håper at det blir med ei som er kåt og givende å ha sex med. Har blitt for mange av den andre sorten. M55

Anonymkode: c2a6a...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 30, 80 damer. Hadde kjæreste i 8 år, var ikke utro. 

Anonymkode: f8c2b...1da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dame 45 år. 3 partnere. 2 lange forhold. Nr 3.var et fiaskoligg med en Duracellkanin som ikke hadde hørt om forspill, som hoppet av etter ett minutt, klaget på at jeg var tørr og gjorde seg ferdig selv. Er vel knapt å regne med. 

Anonymkode: 93475...409

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har hatt sex med 7 gutter - jente 17

Anonymkode: b0850...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 år, 19 stk har jeg ligget med × - , noen one night stand  i en yngre singel periode, noe  langvarig flørt,  og noe parforhold. 

Anonymkode: 48d57...b7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sluttet å telle navn etter at jeg hadde passert over 100 ONS på 90-tallet...dvs 10-12 kvinner/år... Det er vel ikke såå mye?

Om ikke antallet er så viktig er jeg iallfall glad for å ha hjulpet så mange med sex, aldri har jeg vært slem og de fleste kom tilbake og ville ha mere...Jeg tør å påstå at det er fordi jeg bestandig har behandlet dem godt, gitt dem noe annet enn standard sex. Jeg oppvartet dem både før og etter sex, og noen ville prøve meg pga ryktet mitt. Venninner prater selv om avtalen var å holde sexen hemmelig, jeg klandrer dem fremdeles ikke, de har tross alt gitt meg mye delig sex og erfaring❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...