Gå til innhold

Reporter nyklipt på TV!


Minamemina

Anbefalte innlegg

Pga kronaviruset er alle salonger i Norge stengt men reporteren på nrk1 "oslo og viken " er helt nyklipt! Ingen flere som reagerer på dette?

 

Hilsen permittert frisør 

20200325_195310.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaaanskje han har en kone som er god med saksa? 💁‍♀️

Nei, jeg kan ikke si jeg reagerer så veldig på akkurat det gitt. Nok annet å reagere på i disse dager om en ikke skal begynne å spekulere i hårsveisen til reportere. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden du er frisør så vet du vel godt at det går an å klippe familien og bekjente på privaten? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg klipper sønnen min selv, er ikke frisør da men er mange som spør hvor vi går å klipper...:jepp: Så kanskje han har ei brukbar dame/mann som fikser det. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Vi har fått streng beskjed om at det ikke er lov grunnet smittefare. Det er forbudt i følge norsk frisør og velværebedrifter.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Amber Everglow skrev:

Det var da også noe å bli irritert over, virkelig.

Det er denne karantene-tida som gir folk alt for mye fritid til å irritere og spekulere over slike ting 🙈

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Minamemina skrev:

Nei. Vi har fått streng beskjed om at det ikke er lov grunnet smittefare. Det er forbudt i følge norsk frisør og velværebedrifter.

Til og med hvis kona har klipt han..? 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev:

Ja for det er uvanlig å klippe familiemedlemmer eller gud forby å klipp seg selv! Ikke døm for fort nå. For alt du vet så er samboer/ektefelle frisør, eller søsken, foreldre eller en venn.

De kan også ha sminkør/frisør på settet også. Selv om at mange yrker er stengt, så betyr det ikke at samtlige underavdelingen på et tv-hus er stengt. 

Nopp. Alle i studio må sminke og fikse håret selv

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan jeg spørre om hvorfor du reagerer så mye? Påvirker det livet ditt voldsomt negativt av at fyren har sharp hårsveis på tv?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, iligoz skrev:

Til og med hvis kona har klipt han..? 

Har ingenting å si om det er ett familie medlem.  Vi innen bransjen får rett og slett ikke lov. Og han er neppe klipt av en amatør 😆 men men 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ISeeYouCreep
Minamemina skrev (På 25.3.2020 den 20.08):

Nopp. Alle i studio må sminke og fikse håret selv

 

Endret av Nasse Nøff ❤
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er det mye Gatepoliti ute og går altså. 
Hyttefolk, Joggere, barn og ungdom som er ute- og nå også nyklipt reporter. 
 

Litt mye fritid? 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå er ikke jeg frisør, men den sveisen der kan umulig være resultat av en time hos prÅffer... 

TÆik it easy, ts. Det er nok en dottir eller sOn som har fått lov å leke seg litt i disse hjemmevære-tider :opplyser:  

Endret av Beeblebrox
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anne Lindmo både farger og klipper håret sitt i sminken hos NRK, så da regner jeg med at han har fått klipt håret sitt hos sminken der, og visst ikke de kan gjøre det nå så har han sikkert en hårklipper hjemme han har brukt. 

Endret av Anne 69
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minamemina skrev:

Nei. Vi har fått streng beskjed om at det ikke er lov grunnet smittefare. Det er forbudt i følge norsk frisør og velværebedrifter.

Bedrifter kan ikke tilby behandlinger, og man kan ikke dra hjem til kunder. Det er derimot noe helt annet å klippe et familiemedlem.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...